eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnkówDostawa sprzętu informatycznego wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Gminy Miasta Czarnków w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Miasta Czarnków".



Ogłoszenie z dnia 2025-10-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego wraz z instalacją, konfiguracją
i uruchomieniem na potrzeby Gminy Miasta Czarnków w ramach projektu
„Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Miasta Czarnków”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Czarnków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 6

1.5.2.) Miejscowość: Czarnków

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@czarnkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu informatycznego wraz z instalacją, konfiguracją
i uruchomieniem na potrzeby Gminy Miasta Czarnków w ramach projektu
„Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Miasta Czarnków”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d9d8b5e-3de7-42ff-98e4-ede7faecd29c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Cyberbezpieczny samorząd

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/czarnkowurzad

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej Platformy Zakupowej (https://platformazakupowa.pl)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel Core 2 duo lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.10, Ubuntu 14.4, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,
- Chrome 66.0 lub nowsza;
- Firefox 59.0 lub nowszy;
- Safari 11.1 lub nowsza;
- Edge 14.0 i nowsze.
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.2.,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem
Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OAG.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urządzenia sieciowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwer do zbierania logów wraz z macierzą

4.2.6.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwer NAS

4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
W zakresie części nr 1:
a) w okresie trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy (3)
dostawy, których przedmiotem była dostawa urządzeń sieciowych wraz
z infrastrukturą sieciową oraz bezpieczeństwa oraz wykonaniem konfiguracji
i instalacji na kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto każda;
b) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do
realizacji niniejszego zamówienia w funkcji Kierownika projektu posiadająca:
- certyfikat z zarządzania projektami np. PRINCE2 PRACTITIONER lub inny
równoważny przy czym równoważność rozumiana jako certyfikat wystawiany
przez niezależną organizację, wymagający wykazania się wiedzą z metodyki
utrzymania usług IT obejmującej minimum: Strategiczne zarządzanie
usługami, Projektowanie usług, Przekazywanie/Wdrażanie usług,
Eksploatacja/Utrzymanie usług, Ciągłą poprawę usług) oraz ukończonym
szkoleniem Scrum Master lub równoważnym;
- certyfikat FCPNS (The Fortinet Certified Professional Network Security) lub
równoważny;
- doświadczenie w realizacji minimum 2 projektów polegających na wdrożeniu
systemu informatycznego wspierającego realizację zadań w administracji
publicznej, na stanowisku Kierownika Projektu lub podobnym obejmującym
nadzór nad realizacją zamówienia;
c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema (2) osobami, które Wykonawca
zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji
Inżynier/wdrożeniowiec ds. infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa zakresie
wdrażania systemów informatycznych, posiadające:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży IT,
- doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 dostaw w roli inżyniera lub
wdrożeniowca polegających na dostawie, instalacji oraz konfiguracji urządzeń
sieciowych każda o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto,
6
d) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma (2) osobami, które Wykonawca
zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji
Inżynier/wdrożeniowiec ds. infrastruktury bezpieczeństwa UTM, posiadające:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży IT,
- doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 dostaw w roli inżyniera lub
wdrożeniowca polegających na dostawie, instalacji oraz konfiguracji UTM
e) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, którą Wykonawca zamierza
skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji eksperta ds. bezpieczeństwa,
posiadającą:
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z usługami IT, w tym co
najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji Ekspert ds. bezpieczeństwa
w zakresie wdrażania projektów informatycznych;
f) posiada ważny certyfikat PN-ISO/IEC 27001:2017-06 w zakresie zarządzania
bezpieczeństwem Informacji, oraz świadczenia usług i serwisu;
g) posiada ważny certyfikat w zakresie zarządzania jakością stwierdzający zgodność
z normą PN-EN ISO 9001:2015 w zakresie objętym postępowaniem;
h) posiada ważny certyfikat PN-EN ISO 22301 w zakresie systemów zarządzania ciągłością
działania.
W zakresie części nr 2:
a) w okresie trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie (2)
dostawy polegające na dostawie serwerów z usługą wdrożenia i wsparciem
technicznym (rozumianym jako asysta techniczna i usługa utrzymania), dla których
wartość wynosiła minimum 100.000,00 zł brutto każda;
b) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do
realizacji niniejszego zamówienia w funkcji Kierownika projektu posiadająca:
- certyfikat z zarządzania projektami np. PRINCE2 PRACTITIONER lub inny
równoważny przy czym równoważność rozumiana jako certyfikat wystawiany
przez niezależną organizację, wymagający wykazania się wiedzą z metodyki
utrzymania usług IT obejmującej minimum: Strategiczne zarządzanie
usługami, Projektowanie usług, Przekazywanie/Wdrażanie usług,
Eksploatacja/Utrzymanie usług, Ciągłą poprawę usług) oraz ukończonym
szkoleniem Scrum Master lub równoważnym;
- doświadczenie w realizacji minimum 2 projektów polegających na wdrożeniu
systemu informatycznego wspierającego realizację zadań w administracji
publicznej, w tym w zakresie świadczenia elektronicznych usług publicznych
(e-usług), na stanowisku Kierownika Projektu lub podobnym obejmującym
nadzór nad realizacją zamówienia;
c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema (2) osobami, które Wykonawca
zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji
Inżynier/wdrożeniowiec ds. infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa zakresie
wdrażania systemów informatycznych, posiadające:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży IT,
7
- doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 dostaw w roli inżyniera lub
wdrożeniowca polegających na dostawie, instalacji oraz konfiguracji urządzeń
sieciowych każda o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto,
d) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema (2) osobami, które Wykonawca
zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji
Inżynier/wdrożeniowiec ds. infrastruktury serwerowej, posiadające:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży IT,
- doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 dostaw w roli inżyniera lub
wdrożeniowca polegających na dostawie, instalacji oraz konfiguracji serwerów
każda o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto,
e) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, którą Wykonawca zamierza
skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji eksperta ds. bezpieczeństwa,
posiadającą:
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z usługami IT, w tym co
najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji Ekspert ds. bezpieczeństwa
w zakresie wdrażania projektów informatycznych;
f) posiada ważny certyfikat PN-ISO/IEC 27001:2017-06 w zakresie zarządzania
bezpieczeństwem Informacji, oraz świadczenia usług i serwisu;
g) posiada ważny certyfikat w zakresie zarządzania jakością stwierdzający zgodność
z normą PN-EN ISO 9001:2015 w zakresie objętym postępowaniem;
h) posiada ważny certyfikat PN-EN ISO 22301 w zakresie systemów zarządzania ciągłością
działania.
W zakresie część nr 3
a) w okresie trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie (2)
dostawy polegające na dostawie serwerów NAS wraz z wdrożeniem i wsparciem
technicznym (rozumianym jako asysta techniczna i usługa utrzymania), dla których
wartość wynosiła minimum 100.000,00 zł brutto każda;
b) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do
realizacji niniejszego zamówienia w funkcji Kierownika projektu posiadająca:
- certyfikat z zarządzania projektami np. PRINCE2 PRACTITIONER lub inny
równoważny przy czym równoważność rozumiana jako certyfikat wystawiany
przez niezależną organizację, wymagający wykazania się wiedzą z metodyki
utrzymania usług IT obejmującej minimum: Strategiczne zarządzanie
usługami, Projektowanie usług, Przekazywanie/Wdrażanie usług,
Eksploatacja/Utrzymanie usług, Ciągłą poprawę usług) oraz ukończonym
szkoleniem Scrum Master lub równoważnym;
- doświadczenie w realizacji minimum 2 projektów polegających na wdrożeniu
systemu informatycznego wspierającego realizację zadań w administracji
publicznej, w tym w zakresie świadczenia elektronicznych usług publicznych
(e-usług), na stanowisku Kierownika Projektu lub podobnym obejmującym
nadzór nad realizacją zamówienia;
i) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema (2) osobami, które Wykonawca
zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji
Inżynier/wdrożeniowiec ds. infrastruktury serwerowej, posiadające:
- wykształcenie wyższe,
8
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży IT,
- doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 dostaw w roli inżyniera lub
wdrożeniowca polegających na dostawie, instalacji oraz konfiguracji serwerów
każda o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto,
c) posiada ważny certyfikat PN-ISO/IEC 27001:2017-06 w zakresie zarządzania
bezpieczeństwem Informacji, oraz świadczenia usług i serwisu;
d) posiada ważny certyfikat w zakresie zarządzania jakością stwierdzający zgodność
z normą PN-EN ISO 9001:2015 w zakresie objętym postępowaniem;
e) posiada ważny certyfikat PN-EN ISO 22301 w zakresie systemów zarządzania ciągłością
działania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający, na podstawie art. 104-106 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) Certyfikatów, etykiet oraz innych dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane produkty parametrów technicznych zawartych w Załączniku nr 10 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający, na podstawie art. 104-106 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) Certyfikatów, etykiet oraz innych dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane produkty parametrów technicznych zawartych w Załączniku nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości:
a) dla Części nr 1: 800,00 zł
b) dla Części nr 2: 1500,00 zł
c) dla Części nr 3: 400,00 zł
2. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na kilka lub wszystkie części Zamówienia winien wpłacić kwotę stanowiącą sumę tych części, wynikającą z ust. 1.
3. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmować pełen okres
związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
numer rachunku:
50 1020 4027 0000 1402 0782 2093
W tytule przelewu należy podać znak sprawy i nazwę postępowania: „OAG.271.2.2025 - Dostawa
sprzętu informatycznego na potrzeby Gminy Miasta Czarnków”.
6. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem
terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
7. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci
dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez
wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),
gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub
poręczeniu musi być: Gmina Miasta Czarnków, Pl. Wolności 6, 64-700 Czarnków
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
16
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze
pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie
utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot
wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający odrzuci ofertę
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp..

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych
postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści
tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-06 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/czarnkowurzad

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.