eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno"Remonty nawierzchni jezdni na Rynku Zaborowskim (część zachodnia) oraz nawierzchni drogi na osiedlu Ogrody (budżet obywatelski) w Lesznie"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remonty nawierzchni jezdni na Rynku Zaborowskim (część zachodnia) oraz nawierzchni drogi na osiedlu Ogrody (budżet obywatelski) w Lesznie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inf-mzd@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remonty nawierzchni jezdni na Rynku Zaborowskim (część zachodnia) oraz nawierzchni drogi na osiedlu Ogrody (budżet obywatelski) w Lesznie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe57c54c-5632-4c02-84e3-4e21890fdff0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026037/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.42 Remonty nawierzchni jezdni na Rynku Zaborowskim (część zachodnia) oraz nawierzchni drogi na osiedlu Ogrody (budżet obywatelski) w Lesznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398389

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INF-MZD.271.07.2025.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 275684,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część I przedmiotu zamówienia pn.: „Remont nawierzchni jezdni na Rynku Zaborowskim (cześć zachodnia) w Lesznie”.
Przedmiotem zamówienia jest rozebranie istniejącej asfaltowej nawierzchni drogi wraz z odwozem
i składowaniem na wyznaczone przez Zamawiającego miejsce powstałego destruktu asfaltowego oraz utylizacją powstałego odpadu budowlanego. Profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego.
Wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego składającej się z warstwy wyrównawczej gr. 2,0 cm oraz warstwy ścieralnej gr. 4,0 cm. Ułożenie ścieku z 2 rzędów kostki betonowej na ławie betonowej.
Rozebranie istniejących krawężników drogowych i ułożenie nowych krawężników betonowych o wym. 15x 30cm na ławie betonowej . Ustawienie nowych obrzeży betonowych 8 x 30 cm na ławie betonowej.
Wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni parkingów z warstwą ścieralną z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, odwodnienie ulicy poprzez odprowadzenie wód opadowych za pomocą odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych do istniejącej kanalizacji deszczowej.

Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projektach architektoniczno-budowlanych, projektach wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumentacje stanowią Załącznik nr 9 do SWZ.
Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekty, poglądowy kosztorys ofertowy oraz przedmiar, STWiORB i wizję lokalną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 192573,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część II przedmiotu zamówienia pn.: „Remont nawierzchni drogi na osiedlu Ogrody w Lesznie. Budżet Obywatelski 2025 (Bezpieczne osiedle Ogrody. Poprawa nawierzchni dróg na osiedlu Ogrody)”.
Przedmiotem zamówienia jest rozebranie istniejącej asfaltowej nawierzchni drogi wraz z odwozem
i składowaniem na wyznaczone przez Zamawiającego miejsce powstałego destruktu asfaltowego oraz utylizacją powstałego odpadu budowlanego. Profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego.
Wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego składającej się z warstwy wyrównawczej gr. 2,0 cm oraz warstwy ścieralnej gr. 4,0 cm. Ułożenie ścieku z 2 rzędów kostki betonowej na ławie betonowej.
Rozebranie części istniejących krawężników drogowych i ułożenie nowych krawężników betonowych zwykłych i najazdowych o wym. 15x 30cm na ławie betonowej. Wykonanie odwodnienia ulicy poprzez odprowadzenie wód opadowych za pomocą odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych do istniejącej kanalizacji deszczowej.
Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projektach architektoniczno-budowlanych, projektach wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumentacje stanowią Załącznik nr 9 do SWZ.
Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekty, poglądowy kosztorys ofertowy oraz przedmiar, STWiORB i wizję lokalną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 83111,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164256,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164256,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164256,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogtranz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: Witosa 8

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164256,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80395,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80395,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80395,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogtranz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: Witosa 8

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80395,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.