eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdañsk › ¦wiadczenie us³ug cateringowych w siedzibie Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku na rok 2024



Og³oszenie z dnia 2023-11-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug cateringowych w siedzibie Muzeum II Wojny ¦wiatowej
w Gdañsku na rok 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367011290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. W³adys³awa Bartoszewskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-862

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 583237553

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum1939.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeum1939.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug cateringowych w siedzibie Muzeum II Wojny ¦wiatowej
w Gdañsku na rok 2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2e64dc92-7fa4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00497336

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertê, o¶wiadczenia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wymagane w SWZ dokumenty nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem platformy.
4. Wymagana forma sk³adanych dokumentów:
a) po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej,
b) za dokumenty z³o¿one w oryginale lub w kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em rozumie siê dokumenty z³o¿one w formie elektronicznej opatrzone podpisem elektronicznym, podpisane przez osoby umocowane do reprezentacji.
5. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939 . Formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
6. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu (godziny pracy Zamawiaj±cego: 8.15-16.15 w dni robocze). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
7. Ogólne zasady korzystania z Platformy okre¶la Regulamin.
8. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
9. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem na Platformie. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy.
10. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z Platformy, przestrzegaæ postanowieñ Regulaminu.
Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w Rozdziale 7 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku z siedzib± w Gdañsku przy pl. W³adys³awa Bartoszewskiego 1;
 dane kontaktowe do inspektora danych osobowych w Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku jest Pan Leszek Gierula , mail: iod@muzeum1939.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP oraz inne podmioty, je¶li bêdzie to konieczne dla realizacji obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa.
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez administratora danych przez okres, wymagany przepisami prawa.
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
- osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta zosta³a w Rozdziale 26 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PA.280.20(1).2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug cateringowych dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku na rok 2024 polegaj±cych na przygotowaniu, dostarczeniu i podawaniu posi³ków podczas wystaw, ma³ych konferencji, szkoleñ lub spotkañ (zwanych w dalszej czê¶ci spotkaniami), organizowanych w siedzibie Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku, pl. W. Bartoszewskiego 1 w Gdañsku.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Us³ugi gotowania posi³ków

55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków

55320000-9 - Us³ugi podawania posi³ków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji do niniejszego postêpowania polegaj±cym na powtórzeniu tych samych us³ug (czynno¶ci) jak te, które s± ¶wiadczone przez Wykonawcê, z którym zosta³a zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego:
a) wszystkie wymagania zawarte w umowie i opisie przedmiotu zamówienia dotycz± tak¿e realizacji zamówienia w ramach prawa opcji,
b) w przypadku zastosowania prawa opcji ¿adna cena wskazana w formularzu ofertowym nie ulegnie zmianie, z zastrze¿eniem waloryzacji wynagrodzenia wynikaj±cego z przepisów ustawy Pzp,
c) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy podstawowej, które bêdzie polega³o na domówieniu us³ug tego samego rodzaju w zwiêkszonym zakresie lub czêstotliwo¶ci o warto¶ci, która nie mo¿e przekroczyæ 50% warto¶ci umowy podstawowej.
d) Zamawiaj±cy – w przypadku okre¶lonym w lit c) z³o¿y Wykonawcy o¶wiadczenie o zastosowaniu/uruchomieniu prawa opcji,
e) w przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji w ca³o¶ci lub w czê¶ci, Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u.
Wynagrodzenie Opcjonalne Wykonawcy zale¿eæ bêdzie od ilo¶ci dodatkowo domówionych zestawów, poza ilo¶ciami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia i Formularzu ofertowym. Koszt za jeden zestaw rozliczany bêdzie zgodnie z ofert± Wykonawcy (zgodnie z cen± jednostkow± brutto za dany zestaw w ramach zamówienia podstawowego). Dok³adna liczba zestawów zostanie wskazana Wykonawcy przez Zamawiaj±cego, w terminie nie pó¼niej ni¿ 5 dni roboczych przed rozpoczêciem Wydarzenia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów obliczon± w oparciu o podane kryteria oceny ofert dla przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ró¿norodno¶æ serwowanych potraw – oceniana na podstawie podkryteriów

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odleg³o¶æ miejsca przygotowywania posi³ków od miejsca serwowania posi³ków (siedziby Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku pl. W. Bartoszewskiego 1)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy stawia nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie:
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca, wykaza³, ¿e posiada odpowiednie do¶wiadczenie:

w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
-co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem by³y systematyczne us³ugi cateringowe o warto¶ci co najmniej 80 000 z³ brutto, przy czym ¶wiadczenie us³ug w ramach jednego zamówienia (umowy) trwa³o nieprzerwanie co najmniej 6 miesiêcy i us³ugi te u danego zamawiaj±cego ¶wiadczone by³y w czasie orgaznizowanych u danego zamawiaj±cego konferencji /szkoleñ/spotkañ dyplomatycznych/biznesowych, itp.
Zamawiaj±cy nie uzna za spe³nienie warunku wykazania siê do¶wiadczeniem w zakresie obs³ugi takich jednostek jak szpitale, szko³y, przedszkola, ¿³obki, bufety i inne, gdzie posi³ki s± organizowane jako wy¿ywienie ca³odzienne, sta³e, ci±g³e.
Zamawiaj±cy nie uzna warunku, jako spe³nionego je¿eli Wykonawca wykazywaæ bêdzie siê do¶wiadczeniem w realizacji wymaganej us³ugi na kwotê wymagan± lub wy¿sz±, ale zrealizowan± lub realizowan± w kontrakcie zawartym na okres krótszy ni¿ 6 miesiêcy.
Nie dopuszcza siê sumowania mniejszych, cz±stkowych us³ug objêtych odrêbnymi umowami Wykonawcy, b±d¼ wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Wykonawców, w celu wykazania spe³nienia danego warunku.
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy oceni na podstawie do³±czonych do wykazu wykonanych zamówieñ dowodów nale¿ytego wykonania tj. np. referencji lub innych dokumentów sporz±dzonych przez podmioty na rzecz których Wykonawca realizowa³ us³ugi.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna) Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli bêdzie go spe³nia³ samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia potencja³u podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu spe³nienia powy¿szego warunku.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1)w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykazu us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ilo¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane lub o¶wiadczenie wykonawcy, je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego, nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów; wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) wype³niony Formularz ofertowy, sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 SWZ. O¶wiadczenie wstêpne.
3) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3a do SWZ;
4) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ;
5) o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie) - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ;
6) pe³nomocnictwo dla osoby/osób sk³adaj±cych ofertê – w sytuacji, gdy ofertê podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
6. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

amawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz okre¶lonym we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-23

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych:
- wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka,
o którym mowa w art. 1 pkt. 3;
- wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
- wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.