Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00455120/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Grupa wsparcia, warsztaty dla rodzin, opieka nad dziećmi oraz superwizje dla personelu projektu w ramach projektu „Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej w powiecie puławskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PUŁAWSKI/POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W PUŁAWACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Królewska 3
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@pcpr.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e517d88-229c-413a-a8e9-f772938ccd3e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Grupa wsparcia, warsztaty dla rodzin, opieka nad dziećmi oraz superwizje dla personelu projektu w ramach projektu „Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej w powiecie puławskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e517d88-229c-413a-a8e9-f772938ccd3e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00401262/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Grupa wsparcia, warsztaty dla rodzin, opieka nad dziećmi oraz superwizje dla personelu projektu w ramach projektu „Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej w powiecie puławskim”;
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 8.8 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej Priorytet VIII Zwiększanie spójności społecznej w ramach wniosku o dofinansowanie projektu: Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej w powiecie puławskim2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00455120
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CP.263.4.2025.EFSPlus
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Grupa wsparcia dla kobiet doznających przemocy, zwana także Częścią 1. Grupa wsparcia dla kobiet doznających przemocy dla 10 kobiet doznających przemocy. Grupa umożliwi uczestniczkomdzielenie się doświadczeniem i wsparciem emocjonalnym oraz przezwyciężenie poczucia bezradności i wstydu, budowanie
siły i poczucia własnej wartości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 7439,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Warsztaty dla rodzin zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka, zwana także Częścią 2.Warsztaty dla rodzin zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka dla 15 rodziców zastępczych i prowadzącychrodzinny dom dziecka. Warsztaty dla rodzin zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka, które pozwolą im nabyć
kompetencje i umiejętności w zakresie profilaktyki uzależnień (behawioralnych i od substancji psychoaktywnych) oraz w
obszarze przemocy rówieśniczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 7439,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Superwizje. Superwizje dla personelu projektu 7 pracowników PCPR w Puławach.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8536,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy zawiadamia o unieważnieniu postępowania zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy ponieważ jedyna złożona oferta Wykonawcy BPR Consulting Paulina Rydz, 90-540 Łódź z najniższą ceną 17 280,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie zwiększył kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną. Decyzję Zamawiający podjął w określonych warunkach zaistniałych w konkretnym postępowaniu o udzielenie zamówienia i w granicach możliwości finansowania zadania. W przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie ma możliwości zwiększenia kwoty na finansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy zawiadamia o unieważnieniu postępowania zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy ponieważ oferta Wykonawcy DEJKO JOANNA STUDIUM DOSKONALENIA ZDOLNOŚCI POZNAWCZYCH, 21-077 SPICZYN z najniższą ceną 15 000,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie zwiększył kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną. Decyzję Zamawiający podjął w określonych warunkach zaistniałych w konkretnym postępowaniu o udzielenie zamówienia i w granicach możliwości finansowania zadania. W przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie ma możliwości zwiększenia kwoty na finansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: dr Elżbieta Trubiłowicz „True Be” psychoterapia superwizja szkolenie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121876887
7.3.4) Miejscowość: Opole Lubelskie
7.3.5) Kod pocztowy: 24-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2026 r."
- Budowa kontenerowej stacji transformatorowej wraz z instalacją Sn i NN dla potrzeb zasilania stacji ładowania pojazdów oraz dostawa i montaż stacji ładowania pojazdów elektrycznych
- Sukcesywna dostawa materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach tj. soli drogowej.
- Świadczenie usługi cateringowej w formie przygotowania i dostarczania obiadów, podwieczorków i artykułów suchych dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w 2026 r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZESYŁEK KURIERSKICH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM W OKRESIE 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług całodobowej ochrony IUNG PIB Puławy w okresie od 01.01.2026r. do 30.06.2027r
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pomocy psychologicznej dla studentów i pracowników UKW w ramach realizacji projektu "MiniDo - Minimalizowanie drop-outu na UKW
- Organizacja letnich i zimowych półkolonii dla ok 22 dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu pn. "Wsparcie rodzin oraz pieczy zastępczej w powiecie sandomierskim"
- Przeprowadzenie usług społecznych w ramach projektu "CUS" - Nowe spojrzenie na usługi społeczne
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2026 na terenie gminy Sulechów
- Wsparcie dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kuryłówka poprzez realizację zajęć świetlicowych w roku 2026.
- Opieka psychologiczna dla uczestników Domu Dziennego Pobytu w Sępólnie Krajeńskim i wsparcie opiekunów faktycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





