eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa energii elektrycznej do Narodowego Centrum Polskiej Piosenki przy ul. Piastowskiej 14a w Opolu (obiekt Amfiteatru wraz z zapleczem).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do Narodowego Centrum Polskiej Piosenki przy ul. Piastowskiej 14a w Opolu (obiekt Amfiteatru wraz z zapleczem).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Polskiej Piosenki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530556075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 14a

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-081

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774531127 wew. 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ncpp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ncpp.opole.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej do Narodowego Centrum Polskiej Piosenki przy ul. Piastowskiej 14a w Opolu (obiekt Amfiteatru wraz z zapleczem).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f8b6143-7bf8-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. W niniejszym postępowaniu korespondencja elektroniczna (inna niż oferta i załączniki do oferty) może odbywać się za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@ncpp.opole.pl
3. Wymagania techniczne w zakresie składania oferty:
1) Oferta ma być złożona przy użyciu środka komunikacji elektronicznej. Ofertę z załącznikami Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu
oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem;
2) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.
3) Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy użyciu platformy zakupowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wykonawca posiadający konto na platformie zakupowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ ma dostęp do możliwości
złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
5. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
6. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.
2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
7. Informacje, ogłoszenia, odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
8. Wymagania techniczne jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z platformy:
1) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera;
2) pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
9. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy
zakupowej, opisane zostały w Regulaminie i Instrukcjach dostępnych pod adresem: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
10. W przypadku wystąpienia ewentualnych problemów technicznych należy skontaktować się z infolinią firmy Logintrade S.A. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Narodowe Centrum Polskiej Piosenki z siedzibą w Opolu (45-081) przy ul. Piastowskiej 14a. W sprawach związanych z danymi osobowymi można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych Zamawiającego pod adresem e-mail: IOD@ncpp.opole.pl.
2. Państwa dane osobowe przetwarzać będziemy w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego AD.381.6.2022. Dane wybranego oferenta będą przetwarzane także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przygotowania i zawarcia umowy.
3. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp. Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności dostawcy usług hostingu, podmiotom wykonującym usługi serwisowe, firmom świadczącym usługi prawne, konsultacyjne i audytowe.
4. Państwa dane będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w celu udokumentowania decyzji podejmowanych w zakresie wydatków publicznych lub do ustania ewentualnych roszczeń oraz w celach archiwizacyjnych.
5. Podanie danych osobowych jest warunkiem ustawowym, warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie nieważność oferty, niemożność jej rozpatrzenia i ewentualnego zawarcia umowy.
6. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Państwa dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu, nie będą też przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Posiadają Państwo prawo:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Państwu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AD.381.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do Narodowego Centrum Polskiej Piosenki przy ul. Piastowskiej 14a w Opolu (obiekt Amfiteatru wraz z zapleczem).
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Łączne zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia Zamawiający szacuje na poziomie (+/- 10%) 446 178 kWh, taryfa C21. Ilość ta ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii ustalana będzie w oparciu o odczyty wskazań układów pomiarowo–rozliczeniowych. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia energii elektrycznej nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg ceny określonej w ofercie oraz umowie.
4. Zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucji – TAURON Dystrybucja S.A.
5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia, Generalnej Umowy Dystrybucyjnej z OSD, określającej ich wzajemne prawa i obowiązki związane ze świadczeniem usługi dystrybucyjnej.
6. Wykonawca, w oparciu o udzielone przez Zamawiającego Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do złożenia OSD zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej, dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.
7. Wykonawca zobowiązany będzie również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach realizacji umowy, na podstawie standardowego profilu zużycia odpowiedniego dla odbiorców w grupie taryfowej C21. Koszty wynikające z dokonania bilansowania Wykonawca winien uwzględnić w cenie energii elektrycznej określonej w ofercie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w SWZ oraz spełniają określony przez Zamawiającego warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
2. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1, zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385, 1723 i 2127, 2243, 2370), ważną w okresie wykonywania zamówienia.
Odnośnie do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie występujących posiada ww. uprawnienia i zrealizuje dostawy, do których te uprawnienia są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: aktualnie obowiązująca koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie art. 112 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
2. W przypadku Wykonawców występujących wspólne ww. dokument składa każdy z nich.
3. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 4) dane umożliwiające dostęp do tych środków.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt. 1 lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury,
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej,
zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy (wystawiony
z terminem jak powyżej).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) uwzględnia również przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp z uwzględnieniem przesłanej wymienionych w pkt 1 powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp).
4. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w postępowaniu. Pełnomocnictwo powinno obejmować swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, jest obowiązkowe.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Jak w sekcji V pkt 5.6 i 5.7 i 5.11 niniejszego ogłoszenia.
Ponadto wymagania i informacje dotyczące wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia są zawarte w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian znajduje się w § 12 wzoru umowy, w brzmieniu:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w następujących przypadkach:
1) ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku akcyzowego;
2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT;
3) ustawowego ograniczenia wysokości cen energii elektrycznej – w takim wypadku zmianie ulegnie wyłącznie cena jednostkowa netto, o której mowa w § 6 ust. 1, której wysokość ustalona zostanie na poziomie maksymalnej ceny wynikającej z ww. przepisów, jednakże jedynie w przypadku gdy cena maksymalna będzie niższa niż cena jednostkowa netto, o której mowa w § 6 ust. 1;
4) zmiany ilości punktów poboru energii elektrycznej, zmiany ilości układów pomiarowych lub wielkości mocy umownej, określonych w załączniku do niniejszej umowy (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ), przy czym zwiększenie liczby punktów poboru możliwe jest jedynie w obrębie grupy taryfowej wskazanej w załączniku do umowy i wycenionej w ofercie przetargowej Wykonawcy;
5) wzrostu prognozowanej wielkości dostawy w związku z faktycznym zużyciem energii elektrycznej, gdy łączna wartość tych zmian nie przekracza 10% wartości zamówienia, o której mowa w § 6 ust. 5, przy czym zmiany te nie spowodują zmiany ogólnego charakteru umowy (art. 455 ust. 2 ustawy Pzp);
6) wystąpienia zmian organizacji stron np. formy działalności gospodarczej, reprezentacji lub siedziby firmy;
7) zmiany Wykonawcy w związku z okolicznościami, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp;
8) wystąpienia innych uzasadnionych okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, przy czym zmiany te nie spowodują zmiany ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy (art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp).
2. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 1 pkt 1-3, zmiana Umowy nie wymaga formy pisemnego aneksu. Ceny jednostkowe energii elektrycznej zostają powiększone lub pomniejszone o kwotę/do kwoty wynikającej z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami i mają zastosowanie od dnia ich wejścia w życie.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 4-8, obowiązywać będą od dnia zawarcia przez Strony pisemnego aneksu do Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta ma być złożona przy użyciu środka komunikacji elektronicznej. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na platformie zakupowej dostępnej pod adresem https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.