Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00338529/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie identyfikacji wizualnej w urzędach skarbowych oraz urzędzie celno-skarbowym podległych IAS w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie identyfikacji wizualnej w urzędach skarbowych oraz urzędzie celno-skarbowym podległych IAS w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd13631-25d9-4f98-8781-cdac5b0769c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00129277/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wykonanie identyfikacji wizualnej w urzędach skarbowych oraz urzędach celno-skarbowych podległych IAS w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00338529
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178455,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu, montażu oraz demontażu elementów wizualizacji w następujących jednostkach organizacyjnych Zamawiającego : Urząd Skarbowy w Kole, Urząd Skarbowy w Koninie, Urząd Skarbowy w Słupcy, Urząd Skarbowy we Wrześni, Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu Oddział Celny w Koninie (Modła Królewska)4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928472-7 - Oznakowanie
44423450-0 - Tabliczki firmowe
98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 37892,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu, montażu oraz demontażu elementów wizualizacji w następujących jednostkach organizacyjnych Zamawiającego: Urząd Skarbowy w Jarocinie, Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu, Drugi Urząd Skarbowy w Kaliszu/Drugi Wielkopolski Urząd Skarbowy w Kaliszu, Urząd Skarbowy w Kępnie (ul. Rynek 4), Urząd Skarbowy w Kępnie (ul. Młyńska 3a), Urząd Skarbowy w Krotoszynie, Urząd Skarbowy w Ostrowie Wlkp., Urząd Skarbowy w Ostrzeszowie, Urząd Skarbowy w Turku, Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu Oddział Celny w Kaliszu (ul. Powstańców Wlkp. 1/3), Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu (ul. Częstochowska 144, Kalisz)4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44423450-0 - Tabliczki firmowe
34928472-7 - Oznakowanie
98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 71888,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu, montażu oraz demontażu elementów wizualizacji w następujących jednostkach organizacyjnych Zamawiającego: Urząd Skarbowy w Gostyniu, Urząd Skarbowy w Kościanie, Urząd Skarbowy w Lesznie, Urząd Skarbowy w Rawiczu, Urząd Skarbowy w Pleszewie, Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu Oddział Celny w Lesznie;4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44423450-0 - Tabliczki firmowe
34928472-7 - Oznakowanie
98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 37957,21 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu, montażu oraz demontażu elementów wizualizacji w następujących jednostkach organizacyjnych Zamawiającego zlokalizowanych w województwie wielkopolskim: Urząd Skarbowy w Czarnkowie, Urząd Skarbowy w Pile/Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu (Piła), Urząd Skarbowy w Wągrowcu, Urząd Skarbowy w Wolsztynie, Urząd Skarbowy w Złotowie, Urząd Skarbowy w Chodzieży, Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu Oddział Celny w Pile (ul. Przemysłowa 23)4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44423450-0 - Tabliczki firmowe
34928472-7 - Oznakowanie
98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 51807,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36201,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36201,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36201,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK PERFECT SOLUTIONS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842528662
7.3.3) Ulica: Toruńska
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MK PERFECT SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MK PERFECT SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36201,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61261,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61261,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61261,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK PERFECT SOLUTIONS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842528662
7.3.3) Ulica: Toruńska
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MK PERFECT SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MK PERFECT SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61261,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30385,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30385,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30385,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK PERFECT SOLUTIONS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842528662
7.3.3) Ulica: Toruńska
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MK PERFECT SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MK PERFECT SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30385,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46738,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46738,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46738,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK PERFECT SOLUTIONS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842528662
7.3.3) Ulica: Toruńska
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MK PERFECT SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MK PERFECT SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46738,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 190 na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z drogą krajową nr 10 - etap II
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 263 na odcinku od skrzyżowania z DP 3403P w m. Drzewce do skrzyżowania z DW 473 - etap 2
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych i systemu do zarządzania drukowaniem dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Poznaniu
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego i opatrunków specjalistycznych dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu
- Dostawa pojazdu osobowego typu SUV segmentu D
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zadania pn. "Konserwacja i odnawianie znaków pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice"
- DOSTAWA CIEKŁEGO AZOTU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA MAGAZYNOWEGO
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Usługa wsparcia informatycznego dla systemów serwerowych i systemów poczty elektronicznej
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
- "Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim"
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





