eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA RZECZ POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA RZECZ POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510827093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piecza@pcpr.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.ostroda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA RZECZ POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0da8f1a3-7bc6-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/pcprostroda/public/postepowanie?postepowanie=39329305

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcprostroda/public/postepowanie?postepowanie=39329305

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w
Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ (m.in. § 6, 9, 10 SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZiPI.252.3.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 447 ze zm.; dalej: ustawa o wspieraniu rodziny) na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego. Usługa obejmuje pracę w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka, wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna liczba rodzin równolegle objętych opieką koordynatora nie może przekroczyć: 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka. Liczba rodzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku, kiedy rodzina zastępcza zostanie rozwiązana bądź powołana.
2. Od osoby pełniącej funkcję koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wymaga się:
1) znajomości ustawy:
a) o wspieraniu rodziny oraz powiązanych aktów wykonawczych;
b) z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1359 ze zm.);
c) z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.);
2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;
3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;
4) nieposzlakowanej opinii;
5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;
6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;
7) umiejętności interpretowania przepisów;
8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
3. Zakres wykonywanych zadań:
1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;
3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;
4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci (psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej);
5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, w miarę potrzeb, wspólne opracowywanie indywidualnego programu usamodzielnienia co najmniej na miesiąc przed osiągnięciem przez osobę usamodzielnianą pełnoletniości;
7) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, współpracy z organizacjami pozarządowymi;
8) gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji o rodzinie;
9) prowadzenie monitoringu postępów i efektów podejmowanych prac;
10) przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy;
11) przestrzeganie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).
4. Nienormowany termin wykonywania zadań- obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta. Liczba godzin zrealizowanych w każdym miesiącu- została określona w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (średnio 150 godzin miesięcznie).
W czas pracy Wykonawcy wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem i innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej musi być w pełni dyspozycyjny na każde wezwanie.
5. Zadania wykonywane są w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego / iławskiego / szczycieńskiego. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej we własnym zakresie i na swój koszt organizuje dojazd do podopiecznych oraz pokrywa wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty rozmów telefonicznych.
6. Wykonawca udokumentuje realizację usługi poprzez:
1) plany pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
2) roczne sprawozdanie- do końca grudnia 2023 roku,
3) dziennik pracy koordynatora,
4) miesięczną kartę czasu pracy.
Wykonawca zobowiązany jest do składania dokumentów wymienionych w pkt 3-4 nie później niż do 5 dnia kolejnego miesiąca, z wyłączeniem m-ca grudnia 2023 r.- dokumenty należy złożyć do dnia 28.12.2023 r.
7. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do:
1) uczestnictwa w spotkaniach organizowanych w PCPR dotyczących zasadności pobytu dzieci w rodzinach zastępczych i innych zleconych przez Zamawiającego,
2) bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą w każdej części oddzielnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację, z zastrzeżeniem zasad określonych w § 18 ust. 4 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: sposób realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość wizyt konsultacyjnych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 447 ze zm.; dalej: ustawa o wspieraniu rodziny) na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego. Usługa obejmuje pracę w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka, wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna liczba rodzin równolegle objętych opieką koordynatora nie może przekroczyć: 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka. Liczba rodzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku, kiedy rodzina zastępcza zostanie rozwiązana bądź powołana.
2. Od osoby pełniącej funkcję koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wymaga się:
1) znajomości ustawy:
a) o wspieraniu rodziny oraz powiązanych aktów wykonawczych;
b) z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1359 ze zm.);
c) z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.);
2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;
3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;
4) nieposzlakowanej opinii;
5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;
6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;
7) umiejętności interpretowania przepisów;
8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
3. Zakres wykonywanych zadań:
1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;
3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;
4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci (psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej);
5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, w miarę potrzeb, wspólne opracowywanie indywidualnego programu usamodzielnienia co najmniej na miesiąc przed osiągnięciem przez osobę usamodzielnianą pełnoletniości;
7) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, współpracy z organizacjami pozarządowymi;
8) gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji o rodzinie;
9) prowadzenie monitoringu postępów i efektów podejmowanych prac;
10) przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy;
11) przestrzeganie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).
4. Nienormowany termin wykonywania zadań- obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta. Liczba godzin zrealizowanych w każdym miesiącu- została określona w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (średnio 150 godzin miesięcznie).
W czas pracy Wykonawcy wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem i innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej musi być w pełni dyspozycyjny na każde wezwanie.
5. Zadania wykonywane są w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego / iławskiego / szczycieńskiego. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej we własnym zakresie i na swój koszt organizuje dojazd do podopiecznych oraz pokrywa wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty rozmów telefonicznych.
6. Wykonawca udokumentuje realizację usługi poprzez:
1) plany pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
2) roczne sprawozdanie- do końca grudnia 2023 roku,
3) dziennik pracy koordynatora,
4) miesięczną kartę czasu pracy.
Wykonawca zobowiązany jest do składania dokumentów wymienionych w pkt 3-4 nie później niż do 5 dnia kolejnego miesiąca, z wyłączeniem m-ca grudnia 2023 r.- dokumenty należy złożyć do dnia 28.12.2023 r.
7. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do:
1) uczestnictwa w spotkaniach organizowanych w PCPR dotyczących zasadności pobytu dzieci w rodzinach zastępczych i innych zleconych przez Zamawiającego,
2) bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą w każdej części oddzielnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację, z zastrzeżeniem zasad określonych w § 18 ust. 4 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: sposób realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość wizyt konsultacyjnych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 447 ze zm.; dalej: ustawa o wspieraniu rodziny) na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego. Usługa obejmuje pracę w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka, wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna liczba rodzin równolegle objętych opieką koordynatora nie może przekroczyć: 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka. Liczba rodzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku, kiedy rodzina zastępcza zostanie rozwiązana bądź powołana.
2. Od osoby pełniącej funkcję koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wymaga się:
1) znajomości ustawy:
a) o wspieraniu rodziny oraz powiązanych aktów wykonawczych;
b) z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1359 ze zm.);
c) z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.);
2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;
3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;
4) nieposzlakowanej opinii;
5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;
6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;
7) umiejętności interpretowania przepisów;
8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
3. Zakres wykonywanych zadań:
1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;
3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;
4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci (psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej);
5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, w miarę potrzeb, wspólne opracowywanie indywidualnego programu usamodzielnienia co najmniej na miesiąc przed osiągnięciem przez osobę usamodzielnianą pełnoletniości;
7) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, współpracy z organizacjami pozarządowymi;
8) gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji o rodzinie;
9) prowadzenie monitoringu postępów i efektów podejmowanych prac;
10) przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy;
11) przestrzeganie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).
4. Nienormowany termin wykonywania zadań- obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta. Liczba godzin zrealizowanych w każdym miesiącu- została określona w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (średnio 150 godzin miesięcznie).
W czas pracy Wykonawcy wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem i innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej musi być w pełni dyspozycyjny na każde wezwanie.
5. Zadania wykonywane są w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego / iławskiego / szczycieńskiego. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej we własnym zakresie i na swój koszt organizuje dojazd do podopiecznych oraz pokrywa wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty rozmów telefonicznych.
6. Wykonawca udokumentuje realizację usługi poprzez:
1) plany pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
2) roczne sprawozdanie- do końca grudnia 2023 roku,
3) dziennik pracy koordynatora,
4) miesięczną kartę czasu pracy.
Wykonawca zobowiązany jest do składania dokumentów wymienionych w pkt 3-4 nie później niż do 5 dnia kolejnego miesiąca, z wyłączeniem m-ca grudnia 2023 r.- dokumenty należy złożyć do dnia 28.12.2023 r.
7. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do:
1) uczestnictwa w spotkaniach organizowanych w PCPR dotyczących zasadności pobytu dzieci w rodzinach zastępczych i innych zleconych przez Zamawiającego,
2) bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą w każdej części oddzielnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację, z zastrzeżeniem zasad określonych w § 18 ust. 4 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: sposób realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość wizyt konsultacyjnych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 447 ze zm.; dalej: ustawa o wspieraniu rodziny) na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego. Usługa obejmuje pracę w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka, wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna liczba rodzin równolegle objętych opieką koordynatora nie może przekroczyć: 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka. Liczba rodzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku, kiedy rodzina zastępcza zostanie rozwiązana bądź powołana.
2. Od osoby pełniącej funkcję koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wymaga się:
1) znajomości ustawy:
a) o wspieraniu rodziny oraz powiązanych aktów wykonawczych;
b) z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1359 ze zm.);
c) z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.);
2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;
3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;
4) nieposzlakowanej opinii;
5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;
6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;
7) umiejętności interpretowania przepisów;
8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
3. Zakres wykonywanych zadań:
1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;
3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;
4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci (psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej);
5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, w miarę potrzeb, wspólne opracowywanie indywidualnego programu usamodzielnienia co najmniej na miesiąc przed osiągnięciem przez osobę usamodzielnianą pełnoletniości;
7) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, współpracy z organizacjami pozarządowymi;
8) gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji o rodzinie;
9) prowadzenie monitoringu postępów i efektów podejmowanych prac;
10) przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy;
11) przestrzeganie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).
4. Nienormowany termin wykonywania zadań- obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta. Liczba godzin zrealizowanych w każdym miesiącu- została określona w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (średnio 150 godzin miesięcznie).
W czas pracy Wykonawcy wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem i innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej musi być w pełni dyspozycyjny na każde wezwanie.
5. Zadania wykonywane są w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego / iławskiego / szczycieńskiego. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej we własnym zakresie i na swój koszt organizuje dojazd do podopiecznych oraz pokrywa wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty rozmów telefonicznych.
6. Wykonawca udokumentuje realizację usługi poprzez:
1) plany pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
2) roczne sprawozdanie- do końca grudnia 2023 roku,
3) dziennik pracy koordynatora,
4) miesięczną kartę czasu pracy.
Wykonawca zobowiązany jest do składania dokumentów wymienionych w pkt 3-4 nie później niż do 5 dnia kolejnego miesiąca, z wyłączeniem m-ca grudnia 2023 r.- dokumenty należy złożyć do dnia 28.12.2023 r.
7. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do:
1) uczestnictwa w spotkaniach organizowanych w PCPR dotyczących zasadności pobytu dzieci w rodzinach zastępczych i innych zleconych przez Zamawiającego,
2) bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą w każdej części oddzielnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację, z zastrzeżeniem zasad określonych w § 18 ust. 4 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: sposób realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość wizyt konsultacyjnych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 447 ze zm.; dalej: ustawa o wspieraniu rodziny) na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego. Usługa obejmuje pracę w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka, wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna liczba rodzin równolegle objętych opieką koordynatora nie może przekroczyć: 10 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka. Liczba rodzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku, kiedy rodzina zastępcza zostanie rozwiązana bądź powołana.
2. Od osoby pełniącej funkcję koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wymaga się:
1) znajomości ustawy:
a) o wspieraniu rodziny oraz powiązanych aktów wykonawczych;
b) z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1359 ze zm.);
c) z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.);
2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;
3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;
4) nieposzlakowanej opinii;
5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;
6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;
7) umiejętności interpretowania przepisów;
8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
3. Zakres wykonywanych zadań:
1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;
3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;
4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci (psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej);
5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, w miarę potrzeb, wspólne opracowywanie indywidualnego programu usamodzielnienia co najmniej na miesiąc przed osiągnięciem przez osobę usamodzielnianą pełnoletniości;
7) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, współpracy z organizacjami pozarządowymi;
8) gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji o rodzinie;
9) prowadzenie monitoringu postępów i efektów podejmowanych prac;
10) przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy;
11) przestrzeganie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).
4. Nienormowany termin wykonywania zadań- obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta. Liczba godzin zrealizowanych w każdym miesiącu- została określona w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (średnio 100 godzin miesięcznie).
W czas pracy Wykonawcy wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem i innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej musi być w pełni dyspozycyjny na każde wezwanie.
5. Zadania wykonywane są w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego / iławskiego / szczycieńskiego. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej we własnym zakresie i na swój koszt organizuje dojazd do podopiecznych oraz pokrywa wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty rozmów telefonicznych.
6. Wykonawca udokumentuje realizację usługi poprzez:
1) plany pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
2) roczne sprawozdanie- do końca grudnia 2023 roku,
3) dziennik pracy koordynatora,
4) miesięczną kartę czasu pracy.
Wykonawca zobowiązany jest do składania dokumentów wymienionych w pkt 3-4 nie później niż do 5 dnia kolejnego miesiąca, z wyłączeniem m-ca grudnia 2023 r.- dokumenty należy złożyć do dnia 28.12.2023 r.
7. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do:
1) uczestnictwa w spotkaniach organizowanych w PCPR dotyczących zasadności pobytu dzieci w rodzinach zastępczych i innych zleconych przez Zamawiającego,
2) bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą w każdej części oddzielnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację, z zastrzeżeniem zasad określonych w § 18 ust. 4 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: sposób realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość wizyt konsultacyjnych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 447 ze zm.; dalej: ustawa o wspieraniu rodziny) na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego. Usługa obejmuje pracę w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka, wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna liczba rodzin równolegle objętych opieką koordynatora nie może przekroczyć: 10 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka. Liczba rodzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku, kiedy rodzina zastępcza zostanie rozwiązana bądź powołana.
2. Od osoby pełniącej funkcję koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wymaga się:
1) znajomości ustawy:
a) o wspieraniu rodziny oraz powiązanych aktów wykonawczych;
b) z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1359 ze zm.);
c) z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.);
2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;
3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;
4) nieposzlakowanej opinii;
5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;
6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;
7) umiejętności interpretowania przepisów;
8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
3. Zakres wykonywanych zadań:
1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;
3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;
4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci (psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej);
5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, w miarę potrzeb, wspólne opracowywanie indywidualnego programu usamodzielnienia co najmniej na miesiąc przed osiągnięciem przez osobę usamodzielnianą pełnoletniości;
7) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, współpracy z organizacjami pozarządowymi;
8) gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji o rodzinie;
9) prowadzenie monitoringu postępów i efektów podejmowanych prac;
10) przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy;
11) przestrzeganie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).
4. Nienormowany termin wykonywania zadań- obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta. Liczba godzin zrealizowanych w każdym miesiącu- została określona w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (średnio 100 godzin miesięcznie).
W czas pracy Wykonawcy wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem i innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej musi być w pełni dyspozycyjny na każde wezwanie.
5. Zadania wykonywane są w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego / iławskiego / szczycieńskiego. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej we własnym zakresie i na swój koszt organizuje dojazd do podopiecznych oraz pokrywa wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty rozmów telefonicznych.
6. Wykonawca udokumentuje realizację usługi poprzez:
1) plany pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
2) roczne sprawozdanie- do końca grudnia 2023 roku,
3) dziennik pracy koordynatora,
4) miesięczną kartę czasu pracy.
Wykonawca zobowiązany jest do składania dokumentów wymienionych w pkt 3-4 nie później niż do 5 dnia kolejnego miesiąca, z wyłączeniem m-ca grudnia 2023 r.- dokumenty należy złożyć do dnia 28.12.2023 r.
7. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do:
1) uczestnictwa w spotkaniach organizowanych w PCPR dotyczących zasadności pobytu dzieci w rodzinach zastępczych i innych zleconych przez Zamawiającego,
2) bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą w każdej części oddzielnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację, z zastrzeżeniem zasad określonych w § 18 ust. 4 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: sposób realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość wizyt konsultacyjnych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 447 ze zm.; dalej: ustawa o wspieraniu rodziny) na terenie Powiatu Ostródzkiego oraz Powiatu Iławskiego i Powiatu Szczycieńskiego. Usługa obejmuje pracę w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka, wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna liczba rodzin równolegle objętych opieką koordynatora nie może przekroczyć: 10 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka. Liczba rodzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku, kiedy rodzina zastępcza zostanie rozwiązana bądź powołana.
2. Od osoby pełniącej funkcję koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wymaga się:
1) znajomości ustawy:
a) o wspieraniu rodziny oraz powiązanych aktów wykonawczych;
b) z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1359 ze zm.);
c) z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.);
2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;
3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;
4) nieposzlakowanej opinii;
5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;
6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;
7) umiejętności interpretowania przepisów;
8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
3. Zakres wykonywanych zadań:
1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;
3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;
4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci (psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej);
5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, w miarę potrzeb, wspólne opracowywanie indywidualnego programu usamodzielnienia co najmniej na miesiąc przed osiągnięciem przez osobę usamodzielnianą pełnoletniości;
7) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, współpracy z organizacjami pozarządowymi;
8) gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji o rodzinie;
9) prowadzenie monitoringu postępów i efektów podejmowanych prac;
10) przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy;
11) przestrzeganie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).
4. Nienormowany termin wykonywania zadań- obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta. Liczba godzin zrealizowanych w każdym miesiącu- została określona w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (średnio 100 godzin miesięcznie).
W czas pracy Wykonawcy wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem i innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej musi być w pełni dyspozycyjny na każde wezwanie.
5. Zadania wykonywane są w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego / iławskiego / szczycieńskiego. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej we własnym zakresie i na swój koszt organizuje dojazd do podopiecznych oraz pokrywa wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty rozmów telefonicznych.
6. Wykonawca udokumentuje realizację usługi poprzez:
1) plany pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
2) roczne sprawozdanie- do końca grudnia 2023 roku,
3) dziennik pracy koordynatora,
4) miesięczną kartę czasu pracy.
Wykonawca zobowiązany jest do składania dokumentów wymienionych w pkt 3-4 nie później niż do 5 dnia kolejnego miesiąca, z wyłączeniem m-ca grudnia 2023 r.- dokumenty należy złożyć do dnia 28.12.2023 r.
7. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do:
1) uczestnictwa w spotkaniach organizowanych w PCPR dotyczących zasadności pobytu dzieci w rodzinach zastępczych i innych zleconych przez Zamawiającego,
2) bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą w każdej części oddzielnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację, z zastrzeżeniem zasad określonych w § 18 ust. 4 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: sposób realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość wizyt konsultacyjnych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponować koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej. Wskazana osoba musi:
a) posiadać wykształcenie określone w art. 78 ust. 1 pkt 1 ustawy o wspieraniu rodziny, tj.:
­- wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie, lub
­- wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka;
b) spełniać wymogi określone w art. 78 ust. 1 pkt 2-4 ustawy o wspieraniu rodziny, tj.:
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
- wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacje dodatkowe:
Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 17 ust. 1 pkt 1 SWZ (wzór- załącznik nr 2 do SWZ). Następnie na podstawie podmiotowych środków dowodowych określonych w § 17 ust. 2 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usługi, ze wskazaniem osoby, której wykonawca zamierza powierzyć funkcję koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej, wraz z informacją na temat wykształcenia tej osoby niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą (wzór wykazu- załącznik nr 4 do SWZ)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp).
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 3, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania:
a) jeżeli w imieniu: wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego / podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3;
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców.
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców- oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia w załączniku nr 2 do SWZ, w części dotyczącej wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia);
6) informacja dotycząca doświadczenia osoby którą wykonawca skieruje do pełnienia funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej, o której mowa w § 13 ust. 2 pkt 2 SWZ (wzór informacji w formularzu ofertowym);
7) informacja dotycząca sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w kryteriach oceny ofert, wskazanych w § 13 ust. 2 pkt 3 SWZ (wzór informacji w formularzu ofertowym);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określono w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zgodnie ze wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pcprostroda/public/postepowanie?postepowanie=39329305

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-22 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Jeżeli do podpisania umowy dojdzie po dniu 01.01.2023 r., umowa będzie obowiązywała od dnia jej zawarcia, a ilość godzin i wynagrodzenie przysługujące za pierwszy miesiąc świadczenia usługi zostanie proporcjonalnie zmniejszone.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835; dalej: ustawa sankcyjna);
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
3. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.
4. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
5. Kryteria lub zasady, mające zastosowanie do ustalenia, które części zamówienia zostaną udzielone jednemu wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty w większej niż maksymalna liczbie części:
1) Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert, zgodnie kryteriami oceny określonymi w § 13 SWZ, rozpoczynając od pierwszej części zamówienia, z zastrzeżeniem pkt 2;
2) w pierwszej kolejności Zamawiający udzieli zamówienia w częściach w których nie zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania i wpłynęła w nich jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta;
3) oferta, która została już wybrana w jednej części zamówienia, nie jest oceniana w kolejnych częściach;
4) Zamawiający nie udzieli zamówienia w tych częściach, w których konieczne byłoby zawarcie umowy z wykonawcą, któremu udzielono już maksymalną dopuszczoną ilość części.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.