eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Zawarcie umowy na doradztwo prawne na rzecz Tatrzańskiego Parku Narodowego- 4 zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zawarcie umowy na doradztwo prawne na rzecz Tatrzańskiego Parku Narodowego- 4 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: +48182023200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: PRZETARGI@TPN.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-624789a7-cc87-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zawarcie umowy na doradztwo prawne na rzecz Tatrzańskiego Parku Narodowego- 4 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-624789a7-cc87-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072779/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Bieżąca obsługa prawna w 2023r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152057

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/661.1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Zadanie 1: doradztwo prawne w zakresie prawa pracy.
2.1.1. świadczenie usług prawnych, w tym doradztwo prawne i konsultacje prawne,
a także udzielanie wyjaśnień i interpretacji obowiązujących przepisów prawa pracy,
2.1.2. kompleksową usługę prawną polegającą na utworzeniu regulaminu pracy, w tym zasad badania trzeźwości pracowników, oraz uzgodnienia ze związkami zawodowymi w tym temacie,
2.1.3. utworzenie i opiniowanie porozumienia w sprawie pracy zdalnej, uwzględniając uzgodnienia ze związkami zawodowymi,
2.1.4. utworzenie i opiniowanie regulaminu funduszu świadczeń socjalnych uwzględniając uzgodnienia ze związkami zawodowymi,
2.1.5. utworzenie i opiniowanie regulaminu szkoleń oraz podnoszenia kwalifikacji dla osób zatrudnionych w TPN
2.1.6. utworzenie i opiniowanie regulaminu zatrudniania w TPN
2.1.7. pomocy prawnej w zakresie zawierania oraz rozwiązywania umów o pracę;
2.1.8. sporządzenie wzorów umów dla osób współpracujących na zasadach B2B lub, umów zleceń,
2.1.9. doradztwa prawnego związanego z poszczególnymi zagadnieniami z zakresu prawa pracy (czas pracy, urlopy, inne)
2.1.10. analizy umów związanych z funkcjonowaniem działów personalnych (np. umowy dotyczące poszukiwania pracowników);
2.1.11. Rozliczenie za wykonanie regulaminu pracy będzie na podstawie ceny ryczałtowej podanej w druku oferty, natomiast pozostałe zadania wykonywane w ramach zadania 1 nie mogą przekroczyć łącznie 120 h pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2. Zadanie 2: doradztwo prawne dotyczące tematów związanych z dzierżawami, najmami oraz użyczeniami zgodnie z Kodeksem cywilnym
2.2.1. Sporządzanie projektów umów do przeprowadzania przetargów na udostępnianie nieruchomości TPN podmiotom zewnętrznym (zgodnie z zasadami przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (t.j. Dz.U.2022.916 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 lipca 2012 roku w sprawie przetargów oraz rokowań na rozporządzanie nieruchomościami przez parki narodowe (Dz.U. z 2012 r., poz. 868), ustawy z dnia 16 grudnia 2016 roku o zasadach zarządzania mieniem państwowym (tj. Dz.U. 2021 poz.1933) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2016 roku Przepisy wprowadzające ustawę o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U.2016 poz. 2260), przygotowanie ogłoszeń o przetargach spójnych z poszczególnymi projektami umów, prowadzenie sprawy, w tym przygotowanie pism i wyjaśnień zgodnie z zakresem wskazanym przez organ rozpatrujący sprawę, uzyskiwania niezbędnych zgód na zawarcie umowy, weryfikacja ofert złożonych w przetargu, udział w procedurze odwoławczej (nadzór nad korespondencją, przygotowanie pism), przygotowanie wniosków o zmiany w obowiązujących umowach tj. udział w negocjacjach z kontrahentem, przygotowanie projektu aneksu, przygotowanie wniosku o zmianę do organu prowadzącego sprawę i prowadzenie korespondencji w tym zakresie oraz sporządzanie protokołu zdawczo-odbiorczego przy przekazywaniu nieruchomości w związku z zawarciem umowy.
2.2.2. Opiniowanie czynności związanych z dochodzeniem należności i naliczaniem kar przewidzianych w umowach dotyczących udostępnionych nieruchomości na podstawie zawartych przez TPN umów.
2.2.3. Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności na rzecz TPN i na rzecz podmiotów zewnętrznych po nieruchomościach TPN, w tym analiza stanu prawnego i możliwości ustanowienia służebności, przygotowanie projektu umowy ustanowienia służebności, uczestniczenie w procesie uzyskiwania niezbędnych zgód, jeśli będą wymagane.
2.2.4. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów ustawy o ochronie przyrody, w szczególności w kontekście zakazów wynikających z art. 15 i odstępstw od zakazów,
art. 12 – udostępnianie i opłaty i za udostępnianie.
2.2.4.1. Doradztwo w zakresie regulacji stanu prawnego nieruchomości oraz procesu wykupu i wymiany nieruchomości, w tym także w drodze pierwokupu.
2.2.4.2. doradztwo w zakresie uregulowania stanu prawnego nieruchomości i infrastruktury związanych z funkcjonowaniem elektrowni wodnej w Kuźnicach;
2.2.4.3. Doradztwo w zakresie podwójnych ksiąg wieczystych i AWZ;
2.2.4.4. Doradztwo w zakresie uregulowania stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, w szczególności nieruchomości w Kirach, w rejonie wylotu Dol. Małej Łąki, Łysej Polany i Wierch Porońca;
2.2.4.5. Pierwokupy w granicach TPN w kontekście nieruchomości zabudowanych, lokali mieszkalnych i niemieszkalnych;
2.2.4.6. Obsługa prawna realizacji porozumienia w sprawie wymian pomiędzy TPN, PTTK i Starostą Tatrzańskim (czuwanie nad procedurą, uzyskiwanie niezbędnych zgód);
2.2.5. Doradztwo przy pisaniu decyzji, postanowień, odwołań, zażaleń i skarg związanych zakresem działania Działu Udostępniania i Zespołu Zagospodarowania Przestrzennego i Stanu Posiadania, w szczególności:
2.2.5.1. decyzje związane ze zgodami na organizowanie zawodów w TPN, zmiany w tych decyzjach i rozpatrywanie skarg na wydane decyzje,
2.2.5.2. postanowienia związane z procesem opiniowania i uzgadniania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
2.2.5.3. uzgadnianie decyzji związanych z procesami inwestycyjnymi w granicach parku (warunki zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego itp.)
2.2.5.4. zaskarżanie decyzji o pozwoleniu na budowę, wzizt, ulicp itp.
2.2.6. Łączna ilość godzin pracy w ramach zadania 2 nie może przekroczyć 200 h

4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3. Zadanie 3: doradztwo prawne z zakresu prawa podatkowego
2.3.1. Audyt podatkowy polegający na analizie deklaracji na podatek od nieruchomości, leśny i rolny składanych do gmin przez TPN w kontekście ich poprawności oraz analiza zakresu nieruchomości (oraz budynków - powierzchnia użytkowa, powierzchnia zajęta na kancelarii i budowli) ujętych w tych deklaracjach z uwzględnieniem zwolnień we wszystkich typach podatku oraz odzyskiwanie należności podatkowych w związku z zawartymi umowami na udostępnienie nieruchomości osobom trzecim.
2.3.1.1. Analiza bazy środków trwałych jako źródła danych do deklaracji.
2.3.1.2. Wskazanie błędów oraz rekomendacje co do konieczności wprowadzenia zmian.
2.3.1.3. Audyt powinien wiązać się też z przeszkoleniem pracowników odpowiedzialnych za przygotowanie deklaracji i danych będących podstawą sporządzenia deklaracji.
2.3.1.4. Przygotowanie propozycji procedur związanych z aktualizowaniem zmian wpływających na składanie deklaracji.
2.3.1.5. Audyt powinien zakończyć się sporządzeniem raportu.
2.3.2. Rozliczenie za realizacje zadania 3 będzie w oparciu o cenę ryczałtową podaną w druku oferty za przygotowanie audytu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.4. Zadanie 4: doradztwo prawne przy obsłudze postępowania „Stworzenie i uruchomienie wersji mobilnej i desktopowej 23 stron PN oraz jednej strony głównej”
2.4.1. Sporządzanie projektów umów wraz z załącznikami koniecznych do przeprowadzenia przetargu na drugie postępowanie (wdrożeniowo-programistyczne) w ramach zadania pn. „Stworzenie i uruchomienie wersji mobilnej i desktopowej 23 stron PN oraz jednej strony głównej”, które realizowane jest przez TPN na mocy Pełnomocnictwa (DOP/2/POIŚ/2022) w imieniu i na rzecz Ministerstwa Klimatu i Środowiska w ramach Projektu POIS.02.04.00-00-0001/15 „Promocja Parków Narodowych jako marki”. Zgodnie z którą Pełnomocnik jest odpowiedzialny za wykonanie m.in. następujących czynności związanych z zakresem wsparcia prawnego:
2.4.1.1. opracowanie umów, harmonogramów i wszelkiej dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotów zamówień oraz przeprowadzenia postępowań przetargowych (jedno z dwóch już zrealizowane),
2.4.2. Łączna ilość godzin pracy w ramach zadania 4 nie może przekroczyć 120 h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78848 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59040 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sowisło Topolewski Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych Spółka komandytowo – akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772194769

7.3.3) Ulica: Fabryczna 9

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-524

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Marta Morawiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691856812

7.3.3) Ulica: Władysława Broniewskiego 13a

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy Spółka doradztwa podatkowego S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213287732

7.3.3) Ulica: Senatorska 18a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-082

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy PZP ponieważ została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53136 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53136 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.