eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzylesie › Przebudowa drogi przy ul. Leśnej, ul. Jesionowej, ul. Pionierów - działki nr 665, 666, 663



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przebudowa drogi przy ul. Leśnej, ul. Jesionowej, ul. Pionierów - działki nr 665, 666, 663

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzylesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miedzylesie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi przy ul. Leśnej, ul. Jesionowej, ul. Pionierów - działki nr 665, 666, 663

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-914e3284-61e5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037046/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przebudowa drogi przy ul. Leśnej, ul. Jesionowej, ul. Pionierów - działki nr 665, 666, 663

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425617

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITiG.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz
z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych na podstawie ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane dla inwestycji o nazwie -„ Przebudowa drogi przy ul. Leśnej, ul. Jesionowej, ul. Pionierów – działki nr 665, 666, 663”


2. Główny zakres rzeczowy:
2.1. Opracowanie mapy do celów projektowych.
2.2. Uzyskanie wypisu z rejestru gruntów.
2.3. Opracowanie projektu koncepcyjnego drogi.
2.4. Opracowanie niezbędnej dokumentacji technicznej badań podłoża gruntowego - w 2 egz.
2.5. Opracowanie dokumentacji projektowej, składającej się z:
a) projektu budowlanego (we wszystkich branżach)- 5 egzemplarzy (w tym złożone z wnioskiem),
b) przedmiarów robót-2 egz.
c) projektu stałej organizacji ruchu-4 egz.
d) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
2.6. Opracowanie planu wycinki / nasadzenia drzew i krzewów, jeśli konieczne.
2.7. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (tzw. STWiORB) – w 2 egz.
2.8. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 2 egz. dla każdego rodzaju robót.
2.9. Uzyskanie innych decyzji lub dokumentów, których potrzeba wyniknie w trakcie projektowania,
w celu uzyskania zezwolenia na realizację.
2.10. Uzyskanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę oraz niezbędnych zgód/opinii/zezwoleń potrzebnych do rozpoczęcia robót.
2.11. Opracowanie wersji elektronicznej dokumentacji.

3. Wymagany zakres opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
3.1. Wykonanie mapy do celów projektowych.
3.2. Przebudowa drogi na całej długości - wg mapy poglądowej stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ
3.3. Wykonanie nowego chodnika wzdłuż ul. Pionierów
3.4. Budowa nowej kanalizacji deszczowej
3.5. Budowa nowej kanalizacji sanitarnej z odejściami do posesji
3.6. Budowa nowej sieci wodociągowej z odejściami do posesji
3.7. Przebudowa zjazdów w granicach pasa drogowego
3.8. Przebudowa linii energetycznych pomiędzy istniejącymi nowymi lampami oświetleniowymi
3.9. Wycinka / nasadzenia zieleni (w przypadku, gdy inwestycja wymusza wycinkę drzew i krzewów)
3.10. Zagospodarowanie terenu zielonego w pasie drogowy.
3.11. Usunięcie potencjalnych kolizji i zabezpieczenie urządzeń infrastruktury technicznej.
3.12. Projekt stałej organizacji ruchu oznakowania poziomego i pionowego z elementami bezpieczeństwa ruchu.

4. Wymagania ogólne:
4.1. Wykonawca - projektant zobowiązany będzie uzyskać w imieniu Zamawiającego wszelkie niezbędne warunki techniczne, uzgodnienia, opinie, decyzje i inne wymagane dokumenty, których potrzeba wyniknie w trakcie projektowania.
4.2. Dokumentacja projektowo – kosztorysowa winna być kompleksowym opracowaniem wykonanym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie, której możliwe będzie uzyskanie pozwolenia na budowę, m. in. zgodnie z:
a) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
b) Ustawą z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
c) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych.
d) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych
w programie funkcjonalno-użytkowym,
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno - budowlanych dotyczących dróg publicznych,
4.3. Projektant wykona wszystkie (także niewyszczególnione wyżej) opracowania, które są niezbędne z punktu widzenia kompletności dokumentacji pod kątem uzyskania decyzji organów administracji państwowej lub samorządowej lub innych jednostek branżowych uzgadniających dokumentację.
4.4. Wykonawca podczas opracowania dokumentacji zobowiązany będzie na bieżąco uzgadniać
z Zamawiającym szczegółowe rozwiązania techniczne. W szczególności Zamawiający wymaga przedstawienia mu do akceptacji projektu koncepcyjnego. Projekt koncepcyjny należy przedstawić Zamawiającemu w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy.
4.5. Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego o postępie prac nad dokumentacją przekazując mu kopie wystąpień o warunki, uzgodnienia, opinie oraz kopie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych czy wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę.
4.6. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym założenia wyjściowe do kosztorysowania.
4.7. Zestawienie drzew i krzewów przewidzianych do wycinki, winno zawierać zestawienie drzew z podaniem ilości, gatunku i obwodu oraz krzewów z podaniem gatunków i powierzchni.
4.8. Projekty techniczne powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie
i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych.
4.9. Do projektów należy załączyć:
a) kserokopie (potwierdzone "za zgodność z oryginałem") uprawnień budowlanych
(projektowych) oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) oświadczenie projektantów, a także sprawdzającego o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej
4.10. Dokumentacja powinna zawierać oświadczenie Projektanta o jej kompletności i przydatności
z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
4.11. Zamawiający wymaga przekazania dokumentacji w wersji papierowej w ilościach określonych w "Głównym zakresie rzeczowym". Egzemplarze dokumentacji, które są przekazywane instytucjom przy uzgodnieniu dokumentacji nie będą wliczone w tę ilość.
4.12. Dokumentację należy przekazać w wersji elektronicznej na nośniku / -ach (pamięć masowa)w 2 kompletach:
a) w formacie pdf,
b) w formacie edytowalnym:
- dokumenty tekstowe – doc lub odt,
- pliki graficzne – dwg lub dxf,
- kosztorysy i przedmiary – ath,
- tabele, zestawienia np. kosztorysów branżowych – xls lub ods.
4.13. Dokumentację projektową należy opracować w sposób umożliwiający Zamawiającemu prawidłowe udzielenie zamówienia na realizację robót zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, a także na jej podstawie realizację pełnego zakresu robót budowlanych, niezbędnych dla użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem.
4.14. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art.99 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy będzie to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca powoła się na znak towarowy, patent lub pochodzenie (markę, producenta, dostawcę) materiałów oraz na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 99 ust. 1-7 ustawy Prawo zamówień publicznych, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.
4.15. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia odpowiedzi do opracowanej dokumentacji podczas prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych.
4.16. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich (w ramach wynagrodzenia). Aktualizacja kosztorysów dokonana zostanie na pisemne zgłoszenie Zamawiającego, w przypadku, gdy Zamawiający będzie rozpoczynał postępowanie o udzielenie zamówienia na roboty budowlane po upływie 6 miesięcy od daty ustalenia przez Wykonawcę wartości zamówienia lub w razie wystąpienia okoliczności mających wpływ na dokonane ustalenia szacowania wartości zamówienia. Kosztorysy te niezbędne będą do przeprowadzenia procedury przetargowej wyłaniającej wykonawcę robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179580 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222999 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179580 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Inżynierskich Paweł Ślęzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 881-136-11-09

7.3.3) Ulica: Asnyka 5

7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka

7.3.5) Kod pocztowy: 57-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179580 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.