eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagów › Zagospodarowanie zieleni przy budynku biurowym zlokalizowanym na nieruchomości stanowiącej działkę ewidencyjną 35/7 obręb Łagów "Ekologiczny Ogród Edukacyjny" (postępowanie powtórzone)



Ogłoszenie z dnia 2024-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie zieleni przy budynku biurowym zlokalizowanym na nieruchomości stanowiącej działkę ewidencyjną 35/7 obręb Łagów „Ekologiczny Ogród Edukacyjny” (postępowanie powtórzone)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Rozwoju Wsi Świętokrzyskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260250824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zapłotnia 5A

1.5.2.) Miejscowość: Łagów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (041) 30-74-938

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@lgd-srws.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lgd-srws.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31f0ad8d-fb0c-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie zieleni przy budynku biurowym zlokalizowanym na nieruchomości stanowiącej działkę ewidencyjną 35/7 obręb Łagów „Ekologiczny Ogród Edukacyjny” (postępowanie powtórzone)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31f0ad8d-fb0c-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219617/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 zagospodarowanie zieleni przy budynku biurowym zlokalizowanym na nieruchomości stanowiącej działkę ewidencyjną 35/7 położonej w miejscowości Łagów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285397

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy budynku biurowym zlokalizowanym na nieruchomości stanowiącej działkę ewidencyjną 35/7, położonej w miejscowości Łagów, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
a. budowy ciągów pieszych,
b. budowy ścieżki edukacyjnej,
c. budowy małej architektury,
d. wykonania oświetlenia zewnętrznego,
e. wykonania zieleni urządzonej,
f. wykonania mikroniwelacji terenu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” obejmujący:
a. projekt koncepcyjny zagospodarowania terenu – w części opisowej i rysunkowej,
b. przedmiar,
c. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przy czym postanowienia STWiORB mają zastosowanie w zakresie niesprzecznym z projektem koncepcyjnym i SWZ,
a nadto z zastrzeżeniem że:
- Wykonawca jest zobowiązany do dostawy i montażu tablicy informującej o finansowaniu przedmiotu zamówienia z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (pozycja nieuwzględniona w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz STWiORB),
- do obowiązków Wykonawcy należy pielęgnacja zieleni w zakresie podlewania, usunięcia chwastów,
- Wykonawca jest zobowiązany do pielęgnacji zieleni wyłącznie w okresie od jej posadzenia do odbioru przedmiotu zamówienia. Po odbiorze przedmiotu zamówienia zabiegi pielęgnacyjne Zamawiający będzie przeprowadzał we własnym zakresie, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega jednak, że w przypadku nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia skutkującego w szczególności odumarciem sadzonek, Zamawiający uruchomi w stosunku do Wykonawcy roszczenia z tytułu rękojmi i/lub gwarancji,
- w przypadku roślin właściwych dla łąki kwietnej oraz ogrodu deszczowego należy zastosować sadzonki lub kłącza (w zależności od rodzaju roślin),
- Zamawiający wymaga dla nasadzeń laurowiśni, pnączy i traw ozdobnych, podobnie jak dla drzew, wyściółkowania korą oraz zastosowania geowłókniny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 3) Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 231.561,55 złotych brutto.
W postępowaniu najniższa cena ofertowa została zaoferowana przez Wykonawcę P.W. „ARKADA DELA” E. DYGAS i wynosi 345.015,00 złotych brutto. Najniższa cena ofertowa znacznie przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma przy tym możliwości zwiększenia zamierzonej kwoty do kwoty (co najmniej) 345.015,00 złotych brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.