Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00385756/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wyjazdów dla studentów i nauczycieli akademickich kierunku Sztuczna Inteligencja na potrzeby realizacji projektu “EDU PWr (...)” – 2 Zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 320 43 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.kowalek@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37b87800-826e-40c4-97b1-01e06df36f521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wyjazdów dla studentów i nauczycieli akademickich kierunku Sztuczna Inteligencja na potrzeby realizacji projektu “EDU PWr (...)” – 2 Zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37b87800-826e-40c4-97b1-01e06df36f52
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011006/48/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Organizacja wyjazdów krajowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) i realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego - Priorytet: FERS.01.00, Działanie: FERS.01.05.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385756
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/BZP/243-216/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 92000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania dwóch wyjazdów (nocleg, wyżywienie) dla studentów i nauczycieli akademickich kierunku Sztuczna Inteligencja na potrzeby realizacji projektu “EDU PWr - edukacja na Politechnice Wrocławskiej w odpowiedzi na potrzeby nowoczesnej gospodarki i rynku pracy” – 2 Zadania.Zamawiający określił przedmiot zamówienia w Zadaniach:
Zadanie nr 1: I Grupa
- Wyjazd szkoleniowy dla studentów/-tek - Szczyt AI - trzydniowe, do 150 km od Wrocławia, w terminie X - XII 2025 (trzy dni - od piątku od godz. 17:00 do niedzieli do godziny 13:00).
Zadanie nr 1: I grupa: X - XII 2025 - Proponowane terminy dla I grupy: 24-26 październik 2025 lub 14-16 listopad 2025 lub 21-23 listopad 2025 lub 5-7 grudzień 2025 lub 12-14 grudzień 2025. Wyjazd musi się odbyć w jednym z ww. terminów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – OPZ – wymagania związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem itp. są takie same dla obu Zadań.
Zadania różnią się terminem wyjazdu.
2. Kod CPV:
55100000-1 usługi hotelarskie
55110000-4 hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ. Postępowanie jest podzielone na dwa zadania (wg nazewnictwa wzoru umowy 2 etapy). Jeżeli Wykonawca złoży ofertę najkorzystniejszą w dwóch zadaniach to zapisy umowy pozostaną bez zmian. Jeśli z danym Wykonawcą umowa zostanie podpisana na jedno z zadań to zapisy umowy będą dostosowane do konkretnego zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 46000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania dwóch wyjazdów (nocleg, wyżywienie) dla studentów i nauczycieli akademickich kierunku Sztuczna Inteligencja na potrzeby realizacji projektu “EDU PWr - edukacja na Politechnice Wrocławskiej w odpowiedzi na potrzeby nowoczesnej gospodarki i rynku pracy” – 2 Zadania.Zamawiający określił przedmiot zamówienia w Zadaniach:
Zadanie nr 2: II Grupa
- Wyjazd szkoleniowy dla studentów/-tek - Szczyt AI - trzydniowe, do 150 km od Wrocławia, w terminie X - XI 2026 (trzy dni - od piątku od godz. 17:00) do niedzieli do godziny 13:00).
Zadanie nr 2: II grupa: X - XI 2026. Zamawiający przedstawi Wykonawcy propozycje terminów drugiego wyjazdu na co najmniej 4 m-ce przed planowanym wyjazdem, przy założeniu, że wyjazd planowany jest w ciągu dwóch pierwszych miesięcy roku akademickiego 2026/2027.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – OPZ – wymagania związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem itp. są takie same dla obu Zadań.
Zadania różnią się terminem wyjazdu.
2. Kod CPV:
55100000-1 usługi hotelarskie
55110000-4 hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ. Postępowanie jest podzielone na dwa zadania (wg nazewnictwa wzoru umowy 2 etapy). Jeżeli Wykonawca złoży ofertę najkorzystniejszą w dwóch zadaniach to zapisy umowy pozostaną bez zmian. Jeśli z danym Wykonawcą umowa zostanie podpisana na jedno z zadań to zapisy umowy będą dostosowane do konkretnego zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 46000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40061,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92448,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40061,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHP i U Grzegorz Chajec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6910006592
7.3.3) Ulica: ul. Kawaleryjska 2A-E
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40061,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45022,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92448 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45749,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHOTEL Sp. z o.o. ul. Solna 4 58-500 Jelenia Góra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: ul. Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45749,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont, rozbudowa i przebudowa budynku Sceny głównej w zakresie instalacji elektrycznej foyer i sceny
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż nowego układu zasilania niskiego napięcia obiektu Sceny Głównej Teatru Polskiego we Wrocławiu
- Remont budynku przy ul. Piekarskiej 3 i 3A we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
- Remont chodników i ciągów pieszo-jezdnych na terenach gminy Wrocław, będących w zarządzie ZZK - 2 ZADANIA.
- Zakup i dostawa samochodów.
- Dostawa ranibizumabu dla wcześniaków i innych leków oraz środków kontrastowych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja ośmiu (8) dwudniowych wyjazdów studyjnych związanych z realizacją przedsięwzięcia pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej"
- Kompleksowa organizacja krajowego wyjazdu studyjnego pn. "Przetwórstwo rolno-spożywcze i sprzedaż bezpośrednia dobrą praktyką dla gospodarstw rolnych" dla 25 osób. Realizacja Planu Operacyjnego KSOW
- Sukcesywne świadczenie hotelarskich usług noclegowych na potrzeby Filharmonii Podkarpackiej w Rzeszowie w 2026 roku
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzenia Akademia Innowatora w Krakowie - postępowanie nr 2
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych na potrzeby organizacji studiów podyplomowych i specjalizacji
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





