Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO FUNKCJONOWANIA LOTNISKA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4395 W LEŹNICY WIELKIEJ I W CELU ZABEZ. MED. PROCESU SZKOLENIA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I PRACOWNIKÓW WOJSKA W ROKU 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO FUNKCJONOWANIA LOTNISKA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4395 W LEŹNICY WIELKIEJ I W CELU ZABEZ. MED. PROCESU SZKOLENIA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I PRACOWNIKÓW WOJSKA W ROKU 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5cef446-b35c-4ad3-b9ad-aca7fb925aaa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085338/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Zabezpieczenie medyczne funkcjonowania lotniska w Leźnicy Wielkiej i zabezpieczenia medycznego procesu szkolenia żołnierzy i pracowników wojska
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12011643.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1201164
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1201164
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu
z Wykonawcami: 31wog.zp@ron.mil.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia
31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1,3,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 31. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, ul. Konstantynowska 85, 95 – 100 ZGIERZ, tel. 261 442 002, 31wog.kancelaria@ron.mil.pl reprezentowany przez KOMENDANTA,
2. u administratora danych osobowych wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować poprzez email:31wog.iod@ron.mil.pl lub telefonicznie nr 261 442 275,
3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego,
4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5. dane osobowe wykonawcy będą przechowywane, zgodnie art. 78 ustawy PZP,
w zw. z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt 31.WOG, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych dotyczących bezpośrednio Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy*;
− na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
9. Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
_____________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/ZP/26
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług zdrowotnych, w tym zabezpieczenia medycznego działalności bieżącej w roku 2026 w tym: zabezpieczenie medyczne funkcjonowania lotniska JW. 4395 w Leźnicy Wielkiej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług zdrowotnych, w tym zabezpieczenia medycznego działalności bieżącej w roku 2026 w tym: zabezpieczenie medyczne procesu szkolenia żołnierzy zawodowych i pracowników wojska.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy PZP, Zamawiający uprawniony jest do realizacji zwiększonego zakresu umowy, maksymalnie do 100% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji konieczności zabezpieczenia medycznego szkoleń żołnierzy zawodowych i pracowników wojska w ilości większej niż zakładanaw danym roku kalendarzowym, wynikającej z potrzeb sił zbrojnych lub decyzji przełożonych.
Zwiększenie zakresu umowy może dotyczyć ilości zabezpieczeń obu rodzajów lub tylko jednego.
Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi po takich samych cenach jednostkowych, jak w zamówieniu podstawowym, zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.Dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
ZADANIE NR 1
- Zamawiający wymaga, aby czynności lotniczo-lekarskie w stosunku do personelu lotniczego jednostki, wykonywał ratownik medyczny na podstawie uprawnień uzyskanych po odbyciu wymaganego szkolenia w Wojskowym Instytucie Medycyny Lotniczej we współpracy z Rejonową Wojskową Komisją Lotniczo-Lekarską w Warszawie.
ZADANIA NR 1 i 2
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualny wpis do właściwego rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 450).
Zamawiający uzna warunek dotyczący uprawnień za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy - według Załącznika Nr 5 do SWZ.
Dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczania odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, na kwotę minimum:
dla zadania 1 – o wartości nie mniejszej niż 2 277 600,00 zł.,
dla zadania 2 – o wartości nie mniejszej niż 104 000,00 zł.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy - według Załącznika Nr 5 do SWZ.
Dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
d.1) osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. dla:
ZADANIA NR 1
co najmniej 6 osób, w tym:
- ratownik medyczny 3 osoby – lotnisko w Leźnicy Wielkiej
- kierowca ratownik medyczny 3 osoby – lotnisko w Leźnicy Wielkiej
ZADANIA NR 2
co najmniej 14 osób, w tym:
- ratownik medyczny 6 osób
- kierowca ratownik medyczny 4 osoby – dla zabezpieczenia typu „P”
- kierowca ratownik medyczny 2 osoby – dla zabezpieczenia typu „S”
- lekarz 2 osoby
Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany będzie złożyć wykaz osób (Załącznik Nr 6 do SWZ)
d.2) odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. dla:
ZADANIA NR 1
co najmniej:
- 2 pojazdami sanitarnymi typu B wyprodukowanymi po roku 2015
ZADANIA NR 2
co najmniej:
- 4 pojazdami sanitarnymi typu B wyprodukowanymi po roku 2015
- 2 pojazdami sanitarnymi typu C wyprodukowanymi po roku 2015
Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany będzie złożyć wypełniony wykaz ambulansów (Załącznik Nr 7 do SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca złoży:
1) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale V ust. 1 pkt. 2 lit d1 – według Załącznika Nr 6 do SWZ. Należy uzupełnić wszystkie kolumny tabeli oraz podstawę dysponowania- dokument regulujący współpracę pomiędzy Wykonawcą a wykazaną osobą.
2) wykaz ambulansów, zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale V ust. 1 pkt. 2 lit d2 - według Załącznika Nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania
o udzielenie zamówienia, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ.
2) Oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji przedstawionych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 - zgodnie z Załącznikiem Nr 10 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci:1) Decyzji Inspektora Farmaceutycznego o wyrażeniu zgody na posiadanie
w celach medycznych preparatów zawierających środki odurzające grupy: I-N, II-N, III-N oraz substancje psychotropowe grupy: II-P, III-P, IV-P zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 sierpnia 2018 r. w sprawie wykazu substancji psychotropowych, środków odurzających oraz nowych substancji psychoaktywnych.
2) Certyfikatów potwierdzających, iż środki transportu sanitarnego spełnią cechy techniczne i jakościowe określone Polskiej Normie PN-EN 1789:2021-02 medyczne środki transportu i ich wyposażenie – Środki drogowego transportu medycznego lub równoważnych – dla każdego ambulansu wymienionego
w Załączniku nr 7 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Decyzja Inspektora Farmaceutycznego o wyrażeniu zgody na posiadaniew celach medycznych preparatów zawierających środki odurzające grupy: I-N, II-N, III-N oraz substancje psychotropowe grupy: II-P, III-P, IV-P
Certyfikaty potwierdzające, iż środki transportu sanitarnego spełnią cechy techniczne i jakościowe określone Polskiej Normie PN-EN 1789:2021-02 medyczne środki transportu i ich wyposażenie – Środki drogowego transportu medycznego lub równoważnych – dla każdego ambulansu wymienionego
w Załączniku nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.Zamawiający uzna warunek dotyczący uprawnień, o którym mowa w ust. 1 pkt. 2 lit. b niniejszego rozdziału, za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada przedmiotowe uprawnienia i zrealizuje usługę będącą przedmiotem zamówienia, do realizacji której te uprawnienia są wymagane.
W przypadku, o którym mowa w ust. 3 (powyżej) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1201164
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-03 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO FUNKCJONOWANIA LOTNISKA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4395 W LEŹNICY WIELKIEJ I W CELU ZABEZ. MED. PROCESU SZKOLENIA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I PRACOWNIKÓW WOJSKA W ROKU 2026
- "Sukcesywne dostawy materiałów do iniekcji doszlistowowych, oraz akcesoriów do mikroskopu Luxor wraz z aktualizacją oświetlenia Led"
- DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO PRODUKCJI DRONÓW ORAZ TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH DO PRODUKCJI BSP
- Dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
- Organizacja i poprowadzenie konferencji z elementami warsztatowymi "Poza szkołą - edukacja, która działa"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO FUNKCJONOWANIA LOTNISKA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4395 W LEŹNICY WIELKIEJ I W CELU ZABEZ. MED. PROCESU SZKOLENIA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I PRACOWNIKÓW WOJSKA W ROKU 2026
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO CZYNNEGO LOTNISKA GDYNIA BABIE DOŁY I SIEMIROWICE
- Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej w 2026 roku nad pracownikami Izby Administracji Skarbowej w Opolu
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Opatów
- USŁUGA MEDYCZNA OSÓB SKIEROWANYCH PRZEZ FUNKCJONARIUSZY POLICJI PROWADZĄCYCH CZYNNOŚCI SŁUŻBOWE NA TERENIE DZIAŁANIA KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





