Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00234319/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00296213/01 - Wynik z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Jednorazowe wyroby papierowe, ręczniki papierowe do rąk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304355
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 68
1.4.2.) Miejscowość: Brzesko
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.4.7.) Numer telefonu: (14)6621437
1.4.8.) Numer faksu: (14)6621155
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spzoz-brzesko.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495526
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00495269
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
71450,00
Po zmianie:
77533,40
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
W związku ze złożonym wnioskiem Wykonawcy wraz ze stosownymi dokumentami, na podstawie art. 15r ust. 4 pkt 3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2095 z późn. zm.) w zw. z art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późń. zm.), Strony umowy zgodnie postanawiają dokonać zmiany cen jednostkowych produktów wskazanych w Załączniku nr 1 – Zadanie nr 2 poz. 1 i 3, stanowiącym ofertę cenową Wykonawcy,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
., Strony zgodnie postanawiają, dokonać zmian w ramach Załącznika nr 1 do ww umowy, stanowiącego ofertę Wykonawcy, w ten sposób że:
1) było: „Na czas trwania umowy Zamawiający wymaga użyczenia dozowników w ilości – 150 szt”;
2) jest: „Na czas trwania umowy Zamawiający wymaga użyczenia dozowników w ilości – 170 szt”.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
6803,40
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Aparat ultrasonograficzny - 1 kpl.
- CAŁODZIENNE WYŻYWIENIE DLA PACJENTÓW POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO
- Meble medyczne
- Wykonanie prac pozostałych do zakończenia zadania pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą na działce nr 1405/39 w Miechowie przy ul. Osiedle Parkowe 13"
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych"
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości.
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz podajników.
- Cykliczne dostawy artykułów biurowych ,gospodarczych , tuszy i tonerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 1 asortymentu z dozownikami w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa materiałów do utrzymania czystości.
- DOSTAWA NACZYŃ, SZTUĆCÓW I ARTYKUŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Ręczniki papierowe do rąk »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.