Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00401207/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fartuchów, osłon na tarczycę oraz okularów ochronnych dla Bloków Operacyjnych SP ZOZ CSK UM w Łodzi - CKD II-POWTÓRKA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472147559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska 251
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-213
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@csk.umed.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/csk_umed1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fartuchów, osłon na tarczycę oraz okularów ochronnych dla Bloków Operacyjnych SP ZOZ CSK UM w Łodzi - CKD II-POWTÓRKA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a64a1666-2af7-4efd-8168-8f482ee38903
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032907/72/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa fartuchów, osłon na tarczycę oraz okularów ochronnych dla Bloków Operacyjnych SP ZOZ CSK UM w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00401207
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/115/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fartuchów, osłon na tarczycę oraz okularów ochronnych dla Bloków Operacyjnych SP ZOZ CSK UM w Łodzi - CKD II-POWTÓRKA , szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 2.
2. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
• 35113420-9 - Odzież do ochrony jądrowej i radiologicznej
3. W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie zawarta umowa zgodna ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy – projektowanych postanowieniach umowy.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy.
7. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.
8. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych
10. Miejsce realizacji: Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego zlokalizowanego w Łodzi – wg. wskazań Zamawiającego, w szczególności: ul. Pomorska 251 w Łodzi
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113420-9 - Odzież do ochrony jądrowej i radiologicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115437,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232224,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115437,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PASSADENA SYSTEMS Izabela Biernacka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791951734
7.3.3) Ulica: Macieja Rataja 98
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-695
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IZABELA BIERNACKA "PASSADENA SYSTEMS"
jakie przetargi wygrała firma
IZABELA BIERNACKA "PASSADENA SYSTEMS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115437,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażenia komputerowego na potrzeby Ośrodka Wsparcia i Testów w Łodzi" - drugie postępowanie
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- MZŻ.262.17.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- MZŻ.262.18.2025.T - Montaż wraz z dostawą dźwigów towarowych w żłobkach Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi
- Zakup 1000 licencji uprawniającej do korzystania z oprogramowania poczty elektronicznej ZIMBRA Collaboration Suite Professional Edition
- Zakup i odnowienie certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla jednostek Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





