eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRealizacja usługi psychoterapii dla dzieci i młodzieży Placówek Opiekuńczo -Wychowawczych DOM 1-12



Ogłoszenie z dnia 2025-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usługi psychoterapii dla dzieci i młodzieży Placówek Opiekuńczo -Wychowawczych DOM 1-12

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386056429

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plebiscytowa 46a/3

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-041

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 508 322 564

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pow.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd88b6f8-5952-4032-8876-d02827dfdcab

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja usługi psychoterapii dla dzieci i młodzieży Placówek Opiekuńczo -Wychowawczych DOM 1-12

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd88b6f8-5952-4032-8876-d02827dfdcab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086788/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wsparcie psychoterapeutyczne dzieci i młodzieży z Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych DOM 1-12

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Katowice Miasto Otwarte – Pomocna dłoń dla rodziny”. Usługa "Psychoterapia dzieci i młodzieży" finansowana jest ze środków Unii Europejskiej - Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+), Priorytet: FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, dla Działania: FESL.07.07-Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376198

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: COPOW.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 229500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi "Psychoterapia dzieci i młodzieży" polegającej na zorganizowaniu indywidualnej psychoterapii zgodnie z zapotrzebowaniem wychowanków Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych DOM 1-12 w Katowicach w ramach projektu „Katowice Miasto Otwarte – Pomocna dłoń dla rodziny”. Usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia finansowana jest ze środków Unii Europejskiej - Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+), Priorytet: FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, dla Działania: FESL.07.07-Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej.
2) Usługi wymienione w pkt 1 realizowane będą na terenie miasta Katowice, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę.
3) Przewiduje się maksymalną liczbę spotkań: 1020 godzin.
4) Wykonawca zapewni do prowadzenia usługi nie mniej niż dwóch psychoterapeutów posiadających (każda osoba) następujące kwalifikacje i doświadczenie (lub zgodnie ze złożoną ofertą):
- posiadają wykształcenie wyższe na poziomie magisterskim (niezbędne jest posiadanie tytułu magistra),
- ukończyli minimum drugi rok certyfikowanego szkolenia w zakresie psychoterapii – i posiadają stosowne zaświadczenie podmiotu szkolącego,
- uczestniczyli lub będą uczestniczyli w superwizjach u certyfikowanego superwizora psychoterapii lub superwizora aplikanta( superwizor aplikant: - posiada certyfikat psychoterapeuty, - posiada otwartą aplikację w towarzystwie/stowarzyszeniu potwierdzoną zaświadczeniem) w formie grupowej lub indywidualnej – w wymiarze minimum 45 min. na miesiąc i posiadają lub będą posiadali od dnia rozpoczęcia realizacji zamówienia stosowne zaświadczenie o uczestnictwie w superwizji,
- posiadają minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia w pracy z dziećmi i młodzieżą lub zgodnie ze złożoną ofertą,
- nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle seksualnym, zgodnie z ustawą
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym z dnia 13 maja 2016 r. art. 21 ust. 1 oraz art. 23 ust. 2 ww. ustawy,
- nie byli karani za przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajności, przeciwko rodzinie i opiece, przeciwko czci i nietykalności cielesnej (Rozdz. 25-27 KK) i nie toczy się w stosunku do nich postępowanie karne.
5) Wykonawca zobowiązuje się ustalić wizytę w terminie 48 godzin po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. W okresie wakacji dopuszcza się wydłużenie tego czasu do 5 dni roboczych, natomiast wizyta musi się odbyć w terminie do 20 dni od wyznaczenia terminu. Dopuszcza się zmianę terminu wizyty z ważnych przyczyn losowych, w takim przypadku kolejny termin musi być ustalony ponownie w terminie 24 godzin po zgłoszeniu zapotrzebowania, natomiast wizyta musi się odbyć w terminie do 5 dni od wyznaczenia nowego terminu.
6) Usługa winna być prowadzona od poniedziałku do soboty, w godzinach 15:00-20.00 od poniedziałku do piątku, w sobotę w godzinach 9.00-14.00 z uwzględnieniem, że usługa psychoterapii nie może kolidować z zajęciami szkolnymi wychowanka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183467,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychoterapii dr Katarzyna Wybrańczyk i Zespół Firma zarejestrowana pod nazwą Katarzyna Wybrańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6462214158

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 37/29

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.