Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00437467/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ZACISZE w Kowalach Oleckich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Zacisze"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790006769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witosa 8
1.5.2.) Miejscowość: Kowale Oleckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-420
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@powiat.olecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskowaleoleckie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29be189b-5b6f-45c9-b890-c4c7b42f72771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ZACISZE w Kowalach Oleckich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29be189b-5b6f-45c9-b890-c4c7b42f7277
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00494966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437467
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi żywienia mieszkańców, przygotowywanie i dostarczanie codziennie przez okres trwania umowy całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ZACISZE w Kowalach Oleckich. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia.
2. Minimalna wartość całodziennego tzw. wsadu do kotła – 20,00 zł.
3. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ciągłość realizacji usługi przez cały okres trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi żywienia mieszkańców w stanach gotowości obronnej państwa - w czasie kryzysu i czasie wojny.
5. Całodzienne wyżywienie należy przygotować dla 42 mieszkańców dziennie (z tego 7 dieta cukrzycowa, 1 lekkostrawna i 1 bezmleczna - ilości mogą ulegać zmianie), tj. ok. 30660 całodziennych racji pokarmowych w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania mniejszej lub większej liczby dziennych racji pokarmowych. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zapotrzebowanie Zamawiającego. W okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
6. Całodzienne racje pokarmowe rozłożone są na 4 posiłki (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), a dla diet wysokoenergetycznych oraz z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów na 6 posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja, II kolacja) uwzględniając podstawowe składniki i produkty
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 940403,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1011927,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1011927,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Astra s. c. Halina Jagłowska, Teresa Anna Dermont
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471354061
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1011927,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





