eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kliniska WielkieZaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych, w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Kliniska oraz Ośrodka Edukacji Przyrodniczo-Leśnej przy Nadleśnictwie Kliniska



Ogłoszenie z dnia 2025-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych, w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Kliniska oraz Ośrodka Edukacji Przyrodniczo-Leśnej przy Nadleśnictwie Kliniska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KLINISKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pucko 1

1.5.2.) Miejscowość: Kliniska Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-123

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kliniska@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kliniska.szczecin.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35d6e0be-6fde-4c63-ba43-7187ef7dd8aa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych, w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Kliniska oraz Ośrodka Edukacji Przyrodniczo-Leśnej przy Nadleśnictwie Kliniska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35d6e0be-6fde-4c63-ba43-7187ef7dd8aa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00494778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00127662/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja systemu klimatyzacji w siedzibie Nadleśnictwa Kliniska – dostawa klimatyzatorów wraz z montażem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359746

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych, w
budynku administracyjnym Nadleśnictwa Kliniska oraz Ośrodka Edukacji Przyrodniczo-Leśnej przy Nadleśnictwie Kliniska.
B) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie projektu budowlanego wykonawczego – w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy - zawierającego
m.in.:
a) Opis techniczny dla instalacji klimatyzacji, elektrycznej i konstrukcyjnej;
b) Szczegółowy bilans zapotrzebowania mocy chłodniczej dla wszystkich pomieszczeń wyposażanych w instalację
chłodniczą, z podziałem na poszczególne pomieszczenia;
c) Szczegółowe obliczenia hydrauliczne instalacji chłodniczej z bezpośrednim odparowaniem czynnika chłodniczego VRF,
potwierdzone przez producenta instalowanego systemu;
d) Zestawienie wewnętrznych i zewnętrznych urządzeń chłodniczych zawierające podstawowe parametry techniczne, nazwy
producentów oraz numery katalogowe
projektowanych produktów;
e) Rzuty wszystkich kondygnacji budynku ze wskazaniem lokalizacji urządzeń chłodniczych wraz z ich opisem, wskazaniem
tras i średnic instalacji chłodniczej oraz wskazaniem tras i średnic przewodów odprowadzających skropliny;
f) Miejsca usytuowania zewnętrznych jednostek klimatyzacyjnych;
g) Rozwinięcia instalacji chłodniczej z opisem wszystkich urządzeń, armatury i średnic przewodów instalacyjnych oraz
lokalizacją i opisem przeciwpożarowych przepustów instalacyjnych;
h) Bilans zapotrzebowania mocy elektrycznej dla wszystkich nowo projektowanych urządzeń klimatyzacyjnych;
i) Rozbudowę istniejącej rozdzielnicy głównej obiektu (jeżeli dotyczy);
j) Opinię techniczną Projektanta z branży konstrukcyjno-budowlanej dotyczącą możliwości montażu jednostki zewnętrznej;
k) Kosztorys – odrębnie dla budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kliniska oraz dla budynku Ośrodka Edukacji
Przyrodniczo – Leśnej przy Nadleśnictwie Kliniska.
2) Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń i zatwierdzeń wymaganych obowiązującymi przepisami, które
są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, o ile zajdzie taka konieczność.
3) Dostawę klimatyzacji do siedziby Zamawiającego.
4) Montaż klimatyzacji w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Kliniska oraz w budynku Ośrodka Edukacji Przyrodniczo
– Leśnej przy Nadleśnictwie Kliniska, w tym m.in.:
a) Montaż, we wskazanych pomieszczeniach, klimatyzacyjnych jednostek wewnętrznych z bezpośrednim odparowaniem
czynnika chłodniczego, przystosowanych do wybranego systemu;
b) Wykonanie instalacji chłodniczej z bezpośrednim odparowaniem i zmiennym przepływem czynnika chłodniczego VRF,
zasilającej wszystkie jednostki odbiorcze będące w zakresie zadania;
c) Wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin;
d) Montaż „ stop ptaków” na jednostkach zewnętrznych;
e) Doprowadzenie zasilania elektrycznego do urządzeń (jednostki zewnętrzne i wewnętrzne);
f) Wykonanie konstrukcji pod jednostki zewnętrzne oraz wykonanie otworów w ścianach i stropach do przeprowadzenia
instalacji freonowej oraz instalacji skroplin;
g) Wykonanie pomiarów odbiorczych (rezystancja izolacji, samoczynne wyłączenie zasilania);
h) Wykonanie przejść ppoż. na granicach stref pożarowych;
i) Przeprowadzenie prób szczelności w układzie chłodniczym;
j) Napełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym;
k) Uruchomienie klimatyzatorów i sprawdzenie poprawności ich działania;
l) Demontaż istniejących sufitów podwieszanych w pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówienia;
m) Montaż sufitów w pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówienia, wg. zasady:
- sufity podwieszane, z płyt gipsowo-kartonowych bez widocznych łączeń (po zaszpachlowaniu i pomalowaniu) - w budynku
administracyjnym Nadleśnictwa Kliniska,
- sufity podwieszane, kasetonowe (modułowe), wykonane z kwadratowych lub prostokątnych płyt - w budynku Ośrodka
Edukacji Przyrodniczo - Leśnej,
n) Demontaż i utylizację istniejących opraw oświetleniowych (ok. 140 szt.) oraz montaż nowych opraw oświetleniowych,
ledowych, montowanych na sufitach, o parametrach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z
normą PN-EN 12464-1: "Światło i oświetlenie - Oświetlenie miejsc pracy we wnętrzach",
o) Doprowadzenie miejsc wykonywania prac do stanu pierwotnego, uszczelnienie przejść, uzupełnienie tynkiem i
malowanie ścian, uprzątnięcie pomieszczeń.
5) Przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia.
6) Dostarczenie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów tj.: dokumentacji powykonawczej, kart materiałowych
zastosowanych materiałów i urządzeń, protokołów przeprowadzonych prób: szczelności, instalacji elektrycznej, DTR
urządzeń, kart gwarancyjnych urządzeń, skróconej instrukcji obsługi klimatyzatorów.
7) Wykonywanie serwisów urządzeń i systemów dostarczanych w ramach przedmiotu zamówienia wraz z wymianą
elementów i części zużywalnych oraz naprawą usterek i wymianą podzespołów, w okresie udzielonej przez Wykonawcę
gwarancji jakości („Serwis”). Wykonawca wykona Serwis jeden raz w roku 2026, w miesiącach październik/listopad, a w
pozostałych latach dwa razy w danym roku kalendarzowym, w miesiącach marzec/kwiecień oraz październik/listopad.
Czynności wchodzące w zakres Serwisu określone zostały szczegółowo w pkt. 3.2. Specyfikacji Warunków Zamówienia.
C) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAGOM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8522609968

7.3.3) Ulica: Leona Heyki 24

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-631

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.