Og³oszenie z dnia 2022-12-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00497568/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-15
- 2022/BZP 00515913/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-27
- 2023/BZP 00095939/01 - Wynik z dnia 2023-02-15
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Iwierzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581940
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Iwierzyce 80
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Iwierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-124
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17)7455950
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@iwierzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.iwierzyce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d4748f9a-7b8c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00494755
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00008944/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https//przetargi.iwierzyce.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https//przetatgi.iwierzyce.pl, www.bip.iwierzyce.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne:
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym,
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zamówieñ Publicznych ZETO PZP.
Uwaga! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, Wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj± korzystania z Platformy zakupowej.
2) Zamawiaj±cy w sytuacjach awaryjnych mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej: przetargi@iwierzyce.pl.
3) Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: „Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce” z podzia³em na czê¶ci.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz instrukcja sk³adania ofert i sposobu komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami, jest dostêpna na stronie dotycz±cej prowadzonego postêpowania.
5) Postêpowanie dostêpne jest pod adresem: https://przetargi.iwierzyce.pl
6) Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami s±:
W zakresie proceduralnym: Paulina Adamska
W zakresie merytorycznym: Szymon Pazdan
7) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
8) Je¿eli zamawiaj±cy lub wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
9) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy domniema, ¿e o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wys³ane przez Zamawiaj±cego na adres Platformy lub adres e-mail podany przez Wykonawcê, zosta³y dorêczone w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z ich tre¶ci±.
10) SWZ wraz za³±cznikami zosta³a opublikowana na stronie Urzêdu Gminy: www.bip.iwierzyce.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z pkt. XXV.) SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt. XXV.) SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BID.271.9.2022.PA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 1: „Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce”
– Szko³a Podstawowa w Bystrzycy.
Zadanie zlokalizowane jest na dzia³ce nr ewid. 1107/2 w m. Bystrzyca. Dzia³ka na której zlokalizowana jest inwestycja, jest zabudowana i zagospodarowana. Na jej terenie znajduj± siê budynki szkolne, boisko asfaltowe, boisko trawiaste, terenu utwardzone, tereny zielone, plac zabaw.
Zamówienie obejmuje:
• Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych i fundamentowych wraz z izolacjami,
• Ocieplenie stropów,
• Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
• Naprawa p³yty balkonowej, balustrada stalowa,
• Rozbiórka p³yty balkonowej,
• Wzmocnienia drewnianej konstrukcji dachu,
• Zadaszenia nad wej¶ciami do budynku,
• Odtworzenie utwardzeñ, p³yt odbojowych i chodników,
• Przebudowa systemu grzewczego,
• Instalacja fotowoltaiczna,
• Wymiana o¶wietlenia na LED.
W ramach niniejszej czê¶ci nale¿y zapoznaæ siê i stosowaæ do wytycznych Decyzji ¦rodowiskowej nr WPN.6401.108.2020.UJ.2.
Wymagania dodatkowe dla wszystkich czê¶ci:
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w okresie wakacyjnym (tj. od 24.06.2023 do 31.08.2023 r.) wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ wszelkie roboty które znajduj± siê wewn±trz budynku. Powy¿sze oznacza i¿ Wykonawca musi zakoñczyæ wszystkie roboty wewn±trz budynku przed dniem 31.08.2023 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przyjmuje dwa kryteria oceny ofert, tj.:
- cena – waga 80%
- okres gwarancji jako¶ci – waga 20%
W kryterium „okres gwarancji jako¶ci”:
1) Wykonawca zdeklaruje okres gwarancji w Formularzu oferty.
2) Okres gwarancji powinien byæ podany w pe³nych okresach tj. 36, 48 lub 60 miesiêcy.
3) W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji krótszy ni¿ 36 miesiêcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ, natomiast d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowany.
4) Je¿eli Wykonawca nie wska¿e oferowanego okresu gwarancji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca w ogóle nie oferuje gwarancji i ofertê odrzuci.
Ogólna ocena bêdzie sum± pkt. dwóch kryteriów wagowych.
£±czna punktacja = C+ OG
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce” - Szko³a Podstawowa w Nockowej.
Zadanie zlokalizowane jest na dzia³kach nr ewid. 1400 i 1399/1 w m. Nockowa. Dzia³ka na której zlokalizowana jest inwestycja, jest zabudowana i zagospodarowana. Na jej terenie znajduj± siê budynki szkolne, boisko asfaltowe, boisko trawiaste, terenu utwardzone, tereny zielone, si³ownia napowietrzna.
Zamówienie obejmuje:
• Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych i fundamentowych wraz z izolacjami,
• Ocieplenie stropów i dachu Sali gimnastycznej,
• Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
• Remont p³yt zadaszaj±cych nad wej¶ciami do szko³y,
• Wykonanie zadaszenia drewnianego z pokryciem nad g³ównym wej¶ciem ,
• Remont schodów przy wej¶ciach do szko³y,
• Roboty remontowe w kot³owni,
• Odtworzenie utwardzeñ, p³yt odbojowych i chodników,
• Przebudowa systemu grzewczego,
• Instalacja fotowoltaiczna,
• Wymiana o¶wietlenia na LED.
W ramach niniejszej czê¶ci nale¿y zapoznaæ siê i stosowaæ do wytycznych Decyzji ¦rodowiskowej nr WPN.6401.108.2020.UJ.2.
Wymagania dodatkowe dla wszystkich czê¶ci:
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w okresie wakacyjnym (tj. od 24.06.2023 do 31.08.2023 r.) wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ wszelkie roboty które znajduj± siê wewn±trz budynku. Powy¿sze oznacza i¿ Wykonawca musi zakoñczyæ wszystkie roboty wewn±trz budynku przed dniem 31.08.2023 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przyjmuje dwa kryteria oceny ofert, tj.:
- cena – waga 80%
- okres gwarancji jako¶ci – waga 20%
W kryterium „okres gwarancji jako¶ci”:
1) Wykonawca zdeklaruje okres gwarancji w Formularzu oferty.
2) Okres gwarancji powinien byæ podany w pe³nych okresach tj. 36, 48 lub 60 miesiêcy.
3) W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji krótszy ni¿ 36 miesiêcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ, natomiast d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowany.
4) Je¿eli Wykonawca nie wska¿e oferowanego okresu gwarancji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca w ogóle nie oferuje gwarancji i ofertê odrzuci.
Ogólna ocena bêdzie sum± pkt. dwóch kryteriów wagowych.
£±czna punktacja = C+ OG
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 3: „Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce”
– Szko³a Podstawowa w Olchowej”.
Zadanie zlokalizowane jest na dzia³ce nr ewid. 1051/8 w m. Olchowa. Dzia³ka na której zlokalizowana jest inwestycja, jest zabudowana i zagospodarowana. Na jej terenie znajduj± siê budynki szkolne, boisko asfaltowe, tereny utwardzone, tereny zielone, plac zabaw, si³ownia napowietrzna.
Zamówienie obejmuje:
• Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych i fundamentowych wraz z izolacjami,
• Ocieplenie stropów Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
• Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
• Wzmocnienia drewnianej konstrukcji dachu,
• Zadaszenia nad wej¶ciami do budynku,
• Odtworzenie utwardzeñ, p³yt odbojowych i chodników,
• Przebudowa systemu grzewczego,
• Instalacja fotowoltaiczna,
• Wymiana o¶wietlenia na LED.
Wymaganie organizacyjne:
W s±siedztwie robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia prowadzone bêd± równolegle roboty zwi±zane z budow± sali gimnastycznej w ramach zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Olchowej o salê gimnastyczn±. Termin zakoñczenia inwestycji planowany jest na listopad 2023 r. Wykonawc± robót firma ART-BUD Arkadiusz Nowak, Kolbuszowa Góra 44, 36-100 Kolbuszowa.
Wobec powy¿szego konieczne jest uzgodnienie z Zamawiaj±cym i z wykonawc± robót sali gimnastycznej sposób realizacji prac objêtych niniejszym przetargiem w celu zapewnienia ci±g³o¶ci realizacji prac dla obu firm.
Wymagania dodatkowe dla wszystkich czê¶ci:
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w okresie wakacyjnym (tj. od 24.06.2023 do 31.08.2023 r.) wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ wszelkie roboty które znajduj± siê wewn±trz budynku. Powy¿sze oznacza i¿ Wykonawca musi zakoñczyæ wszystkie roboty wewn±trz budynku przed dniem 31.08.2023 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przyjmuje dwa kryteria oceny ofert, tj.:
- cena – waga 80%
- okres gwarancji jako¶ci – waga 20%
W kryterium „okres gwarancji jako¶ci”:
1) Wykonawca zdeklaruje okres gwarancji w Formularzu oferty.
2) Okres gwarancji powinien byæ podany w pe³nych okresach tj. 36, 48 lub 60 miesiêcy.
3) W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji krótszy ni¿ 36 miesiêcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ, natomiast d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowany.
4) Je¿eli Wykonawca nie wska¿e oferowanego okresu gwarancji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca w ogóle nie oferuje gwarancji i ofertê odrzuci.
Ogólna ocena bêdzie sum± pkt. dwóch kryteriów wagowych.
£±czna punktacja = C+ OG
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 4: „Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce”
– Szko³a Podstawowa w Wiercanach”.
Zadanie zlokalizowane jest na dzia³ce nr ewid. 768/4 w m. Wiercany. Dzia³ka na której zlokalizowana jest inwestycja, jest zabudowana i zagospodarowana. Na jej terenie znajduj± siê budynki szkolne, boisko trawiaste, tereny utwardzone, tereny zielone, plac zabaw.
Zamówienie obejmuje:
• Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych i fundamentowych wraz z izolacjami,
• Ocieplenie stropów Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
• Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
• Remont p³yty zadaszaj±cej nad wej¶ciem do szko³y,
• Rozbiórka p³yty zadaszaj±cej nad wej¶ciem do przedszkola,
• Przemurowania w ¶cianach zewnêtrznych,
• Wzmocnienia drewnianej konstrukcji dachu,
• Zadaszenia nad wej¶ciami do budynku,
• Odtworzenie utwardzeñ, p³yt odbojowych i chodników,
• Przebudowa systemu grzewczego,
• Instalacja fotowoltaiczna,
• Wymiana o¶wietlenia na LED.
Wymagania dodatkowe dla wszystkich czê¶ci:
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w okresie wakacyjnym (tj. od 24.06.2023 do 31.08.2023 r.) wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ wszelkie roboty które znajduj± siê wewn±trz budynku. Powy¿sze oznacza i¿ Wykonawca musi zakoñczyæ wszystkie roboty wewn±trz budynku przed dniem 31.08.2023 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przyjmuje dwa kryteria oceny ofert, tj.:
- cena – waga 80%
- okres gwarancji jako¶ci – waga 20%
W kryterium „okres gwarancji jako¶ci”:
1) Wykonawca zdeklaruje okres gwarancji w Formularzu oferty.
2) Okres gwarancji powinien byæ podany w pe³nych okresach tj. 36, 48 lub 60 miesiêcy.
3) W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji krótszy ni¿ 36 miesiêcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ, natomiast d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowany.
4) Je¿eli Wykonawca nie wska¿e oferowanego okresu gwarancji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca w ogóle nie oferuje gwarancji i ofertê odrzuci.
Ogólna ocena bêdzie sum± pkt. dwóch kryteriów wagowych.
£±czna punktacja = C+ OG
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIUO udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt. XIV oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w powy¿szym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawcy, poprzez okre¶lenie minimalnych wymagañ dotycz±cych:
a) Do¶wiadczenia wykonawcy,
b) Osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci.
ad. a)
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada do¶wiadczenie niezbêdne do realizacji
zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
w tym okresie:
- dla czê¶ci nr 1 wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± o charakterze to¿samym z przedmiotem zamówienia w zakresie której wystêpowa³o: docieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku i stropów oraz wymiana stolarki okiennej, o warto¶ci co najmniej 700 000,00 z³ brutto (s³ownie: siedemset tysiêcy 00/100 z³otych),
- dla czê¶ci nr 2 wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± o charakterze to¿samym z przedmiotem zamówienia w zakresie której wystêpowa³o: docieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku i stropów oraz wymiana stolarki okiennej, o warto¶ci co najmniej
700 000,00 z³ brutto (s³ownie: siedemset tysiêcy 00/100 z³otych),
- dla czê¶ci nr 3 wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± o charakterze to¿samym z przedmiotem zamówienia w zakresie której wystêpowa³o: docieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku i stropów oraz wymiana stolarki okiennej, o warto¶ci co najmniej 500 000,00 z³ brutto (s³ownie: piêæset tysiêcy 00/100 z³otych),
- dla czê¶ci nr 4 wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± o charakterze to¿samym z przedmiotem zamówienia w zakresie której wystêpowa³o: docieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku i stropów oraz wymiana stolarki okiennej, o warto¶ci co najmniej 700 000,00 z³ brutto (s³ownie: siedemset tysiêcy 00/100 z³otych),
ad. b)
Dotyczy wszystkich czê¶ci zamówienia:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia tj.
- osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów),
- osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów),
- osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów).
Uprawnienia, o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z pó¼n. zm.) lub wa¿ne odpowiadaj±ce im kwalifikacje, nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem.
W przypadku sk³adania oferty przez jednego Wykonawcê na kilka czê¶ci Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie tej samej osoby na stanowisko kierownika robót budowlanych/kierownika robót elektrycznych/kierownika robót sanitarnych dla wszystkich czê¶ci.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego sk³ada o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, z³o¿onych wraz z ofert± na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. (wzór o¶wiadczenia zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrole jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – (wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona)
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 lat przed up³ywem
terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – (wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona)
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium dla wszystkich czê¶ci postêpowania:- Czê¶æ nr 1 - 8 000,00 z³
- Czê¶æ nr 2 – 8 000,00 z³
- Czê¶æ nr 3 – 5 000,00 z³
- Czê¶æ nr 4 – 8 000,00 z³
1. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego.
W przypadku wyboru pieniê¿nej formy, wadium nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy w Sêdziszowie M³p., Odzia³ w Iwierzycach, na Nr 87 9172 1013 0260 0202 2000 0020, z dopiskiem; Wadium na zadanie: „Termomodernizacja budynków szkolnych
w gminie Iwierzyce” – dla Czê¶ci nr 1/Czê¶ci nr 2/ Czê¶ci nr 3/ Czê¶ci nr 4 – do wyboru
4. Wadium wniesione w pieni±dzu musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±, który wynosi 30 dni.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna) ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy;
- wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie (za³. Nr 5 do SWZ) , z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, mog± wykazaæ spe³nienie warunków, o których mowa w pkt. X.4. ³±cznie, z zastrze¿eniem ¿e o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dotycz±ce wstêpnego potwierdzenia, ¿e wykonawcy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, brak istnienia podstaw wykluczenia musi wykazaæ ka¿dy
z wykonawców samodzielnie.
5. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki (na ka¿d± z czê¶ci) na podstawie art. 442 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zgodnie z warunkami wyp³at dofinansowania z programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.2. Zamawiaj±cy udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet realizacji zamówienia w wysoko¶ci nie mniejszej 10% warto¶ci wynagrodzenia brutto zamówienia. Pozosta³a czê¶æ wynagrodzenia zostanie wyp³acona po zakoñczeniu realizacji zamówienia. W zwi±zku w powy¿szym, Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia finansowania inwestycji w czê¶ci niepokrytej wk³adem w³asnym Zamawiaj±cego, na czas poprzedzaj±cy wyp³atê z promesy.
3. Warunkiem otrzymania zaliczki jest z³o¿enie przez Wykonawcê, w terminie 30 dni od dnia popisania umowy:
1) zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 442 ust. 3 pkt. 1)-4) ustawy Prawo zamówieñ tj.:
a) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci;
2) faktury zaliczkowej w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 10% warto¶ci wynagrodzenia brutto zamówienia.
4. Zamawiaj±cy wyp³aci zaliczkê w terminie do 30 dni po dostarczeniu przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w ust. 3.
5. Tre¶æ zabezpieczenia zaliczki zawiera:
1) wskazanie stron, których zabezpieczenie dotyczy. W przypadku konsorcjum firm zabezpieczenie bêdzie obejmowaæ wszystkich cz³onków konsorcjum.
2) wskazanie nazwy zamówienia, dla którego zabezpieczenie zosta³o ustanowione, tj. „Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce” – dla Czê¶ci nr 1/Czê¶ci nr 2/ Czê¶ci nr 3/ Czê¶ci nr 4 – do wyboru
3) wskazanie warto¶ci zabezpieczenia równej wysoko¶ci zaliczki,
4) okre¶lenie okresu wa¿no¶ci zabezpieczenia, który rozpoczyna siê z dniem wniesienia zabezpieczenia a koñczy wraz z up³ywem 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane,
5) roszczenie Zamawiaj±cego o zwrot zaliczki, w przypadku, gdy jej zwrotu nie dokona³ Wykonawca,
Tre¶æ zabezpieczenia zaliczki musi zostaæ zaakceptowana przez Zamawiaj±cego przez udzieleniem zaliczki.
6. W trakcie realizacji umowy Wykonawca mo¿e dokonaæ, z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia, zmiany formy zabezpieczenia na jedn± lub kilka form, o których mowa w ust. 3 pkt 1).
7. Zamawiaj±cy zwolni zabezpieczenie zaliczki w terminie do 30 dni licz±c od dnia jej rozliczenia. Termin rozliczenie zaliczki ustala siê do 90 dni od dnia wyp³aty zaliczki.
8. Rozliczenie udzielonej przez Zamawiaj±cego zaliczki ustala siê w sposób nastêpuj±cy:
1) rozliczenie zaliczki nastêpuje poprzez dokonanie odbioru czê¶ciowego po wykonaniu prac, których warto¶æ stanowi minimum 10 % warto¶ci robót. Warto¶æ robót objêtych odbiorem czê¶ciowym ustalona zostanie w oparciu o ceny jednostkowe oraz zakres faktycznie zrealizowanych robót,
2) za termin rozliczenia zaliczki bêdzie przyjmowany dzieñ sporz±dzenia protoko³u czê¶ciowego robót z potwierdzeniem ich prawid³owego wykonania przez inspektora nadzoru.
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiaj±cy na pisemny wniosek Wykonawcy mo¿e dopu¶ciæ rozliczenie zaliczki w innym terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
10. W przypadku, gdy Wykonawca nie rozliczy siê z udzielonej zaliczki w terminie, wy³±czaj±c sytuacje opisane w ust. 9, Zamawiaj±cy niezw³ocznie wezwie pisemnie Wykonawcê do rozliczenia lub zwrotu wyp³aconej zaliczki w terminie 30 dni kalendarzowych od daty wys³ania pisma.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest obowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik Nr 6 do SWZ.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniami zawartymi w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma Zamówieñ Publicznych ZETO PZP: https://przetargi.iwierzyce.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-04 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-02
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
Czê¶æ 4 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji o ile bêd± prowadzone trzech Wykonawców, których oferty nie bêd± podlegaæ odrzuceniu i zostan± najwy¿ej ocenione na podstawie kryteriów oceny ofert o których mowa w pkt. XV SWZ tj. cena i okres gwarancji jako¶ci.SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Stosownie do tre¶ci art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, tj. robotników budowlanych wykonuj±cych bezpo¶rednio czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt. IV. 3) , za wyj±tkiem Kierownika budowy i Kierownika robót.Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie jak wy¿ej, bêd± zatrudnieni na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z pó¼n. zm.) lub w³a¶ciwych przepisów pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
Powy¿szy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±
w zakresie w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie us³ugi na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca jest zobowi±zany zawrzeæ w ka¿dej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowi±zuj±ce podwykonawców i dalszych podwykonawców do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy osób wykonuj±cych wy¿ej wskazane czynno¶ci.
W przypadku ustania zatrudnienia, np. z rozwi±zania stosunku pracy przez osoby, pracodawcê lub z innych przyczyn, w trakcie okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowi±zuje siê w ich miejsce zatrudniæ na pozosta³y okres realizacji zamówienia, inne osoby do wykonywania ww. czynno¶ci.
W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymienionych osób na podstawie stosunku pracy lub nie przedstawienia zamawiaj±cemu na jego ¿±danie zanonimizowanych kserokopii umów o pracê dokumentuj±cych ¶wiadczenie pracy, wykonawca zap³aci zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci okre¶lonej w projekcie umowy.
Kara bêdzie naliczana za ka¿dy miesi±c, w którym wykonawca nie wype³ni³ zobowi±zania.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania
zamówienia w celu sprawdzenia, czy osoby wykonuj±ce czynno¶ci wskazane przez Zamawiaj±cego s± osobami zatrudnionymi na podstawie stosunku pracy.
W przypadku wyst±pienia w±tpliwo¶ci co do osób zatrudnionych do obs³ugi wymienionego sprzêtu Zamawiaj±cy zg³osi tak± sytuacjê do Pañstwowej Inspekcji Pracy celem ich weryfikacji.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- BUDOWA O¦WIETLENIA ULICZNEGO WZD£U¯ ¦CIE¯KI KALETY-KUCZÓW
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. Kopernika 15, wraz z robotami towarzysz±cymi, oraz przygotowanie dokumentacji niezbêdnej do wykonania prac.
- Modernizacja zwiêkszaj±ca efektywno¶æ energetyczn± budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Gminie Pieñsk.
- Adaptacja pomieszczeñ w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych nr 6 im. Królowej Jadwigi z siedzib± w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Krakowskie Przedmie¶cie 36.
- Przebudowa wewnêtrznej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z instalacj± urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na dachu nowej czê¶ci budynku szko³y.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.