eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwierzyce › "Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwierzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Iwierzyce 80

1.5.2.) Miejscowość: Iwierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-124

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17)7455950

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@iwierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iwierzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https//przetargi.iwierzyce.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4748f9a-7b8c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008944/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494755

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BID.271.9.2022.PA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4333333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: „Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce”
– Szkoła Podstawowa w Bystrzycy.
Zadanie zlokalizowane jest na działce nr ewid. 1107/2 w m. Bystrzyca. Działka na której zlokalizowana jest inwestycja, jest zabudowana i zagospodarowana. Na jej terenie znajdują się budynki szkolne, boisko asfaltowe, boisko trawiaste, terenu utwardzone, tereny zielone, plac zabaw.
Zamówienie obejmuje:
• Ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych wraz z izolacjami,
• Ocieplenie stropów,
• Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
• Naprawa płyty balkonowej, balustrada stalowa,
• Rozbiórka płyty balkonowej,
• Wzmocnienia drewnianej konstrukcji dachu,
• Zadaszenia nad wejściami do budynku,
• Odtworzenie utwardzeń, płyt odbojowych i chodników,
• Przebudowa systemu grzewczego,
• Instalacja fotowoltaiczna,
• Wymiana oświetlenia na LED.

W ramach niniejszej części należy zapoznać się i stosować do wytycznych Decyzji Środowiskowej nr WPN.6401.108.2020.UJ.2.

Wymagania dodatkowe dla wszystkich części:
Zamawiający zastrzega, że w okresie wakacyjnym (tj. od 24.06.2023 do 31.08.2023 r.) wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie roboty które znajdują się wewnątrz budynku. Powyższe oznacza iż Wykonawca musi zakończyć wszystkie roboty wewnątrz budynku przed dniem 31.08.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1108479,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce” - Szkoła Podstawowa w Nockowej.
Zadanie zlokalizowane jest na działkach nr ewid. 1400 i 1399/1 w m. Nockowa. Działka na której zlokalizowana jest inwestycja, jest zabudowana i zagospodarowana. Na jej terenie znajdują się budynki szkolne, boisko asfaltowe, boisko trawiaste, terenu utwardzone, tereny zielone, siłownia napowietrzna.
Zamówienie obejmuje:
• Ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych wraz z izolacjami,
• Ocieplenie stropów i dachu Sali gimnastycznej,
• Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
• Remont płyt zadaszających nad wejściami do szkoły,
• Wykonanie zadaszenia drewnianego z pokryciem nad głównym wejściem ,
• Remont schodów przy wejściach do szkoły,
• Roboty remontowe w kotłowni,
• Odtworzenie utwardzeń, płyt odbojowych i chodników,
• Przebudowa systemu grzewczego,
• Instalacja fotowoltaiczna,
• Wymiana oświetlenia na LED.

W ramach niniejszej części należy zapoznać się i stosować do wytycznych Decyzji Środowiskowej nr WPN.6401.108.2020.UJ.2.

Wymagania dodatkowe dla wszystkich części:
Zamawiający zastrzega, że w okresie wakacyjnym (tj. od 24.06.2023 do 31.08.2023 r.) wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie roboty które znajdują się wewnątrz budynku. Powyższe oznacza iż Wykonawca musi zakończyć wszystkie roboty wewnątrz budynku przed dniem 31.08.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1381748,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: „Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce”
– Szkoła Podstawowa w Olchowej”.
Zadanie zlokalizowane jest na działce nr ewid. 1051/8 w m. Olchowa. Działka na której zlokalizowana jest inwestycja, jest zabudowana i zagospodarowana. Na jej terenie znajdują się budynki szkolne, boisko asfaltowe, tereny utwardzone, tereny zielone, plac zabaw, siłownia napowietrzna.
Zamówienie obejmuje:
• Ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych wraz z izolacjami,
• Ocieplenie stropów Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
• Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
• Wzmocnienia drewnianej konstrukcji dachu,
• Zadaszenia nad wejściami do budynku,
• Odtworzenie utwardzeń, płyt odbojowych i chodników,
• Przebudowa systemu grzewczego,
• Instalacja fotowoltaiczna,
• Wymiana oświetlenia na LED.

Wymaganie organizacyjne:
W sąsiedztwie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia prowadzone będą równolegle roboty związane z budową sali gimnastycznej w ramach zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Olchowej o salę gimnastyczną. Termin zakończenia inwestycji planowany jest na listopad 2023 r. Wykonawcą robót firma ART-BUD Arkadiusz Nowak, Kolbuszowa Góra 44, 36-100 Kolbuszowa.
Wobec powyższego konieczne jest uzgodnienie z Zamawiającym i z wykonawcą robót sali gimnastycznej sposób realizacji prac objętych niniejszym przetargiem w celu zapewnienia ciągłości realizacji prac dla obu firm.

Wymagania dodatkowe dla wszystkich części:
Zamawiający zastrzega, że w okresie wakacyjnym (tj. od 24.06.2023 do 31.08.2023 r.) wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie roboty które znajdują się wewnątrz budynku. Powyższe oznacza iż Wykonawca musi zakończyć wszystkie roboty wewnątrz budynku przed dniem 31.08.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 771112,22 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: „Termomodernizacja budynków szkolnych w gminie Iwierzyce”
– Szkoła Podstawowa w Wiercanach”.
Zadanie zlokalizowane jest na działce nr ewid. 768/4 w m. Wiercany. Działka na której zlokalizowana jest inwestycja, jest zabudowana i zagospodarowana. Na jej terenie znajdują się budynki szkolne, boisko trawiaste, tereny utwardzone, tereny zielone, plac zabaw.
Zamówienie obejmuje:
• Ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych wraz z izolacjami,
• Ocieplenie stropów Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
• Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
• Remont płyty zadaszającej nad wejściem do szkoły,
• Rozbiórka płyty zadaszającej nad wejściem do przedszkola,
• Przemurowania w ścianach zewnętrznych,
• Wzmocnienia drewnianej konstrukcji dachu,
• Zadaszenia nad wejściami do budynku,
• Odtworzenie utwardzeń, płyt odbojowych i chodników,
• Przebudowa systemu grzewczego,
• Instalacja fotowoltaiczna,
• Wymiana oświetlenia na LED.



Wymagania dodatkowe dla wszystkich części:
Zamawiający zastrzega, że w okresie wakacyjnym (tj. od 24.06.2023 do 31.08.2023 r.) wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie roboty które znajdują się wewnątrz budynku. Powyższe oznacza iż Wykonawca musi zakończyć wszystkie roboty wewnątrz budynku przed dniem 31.08.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 1071992,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1528006,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2024580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1528006,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA ‘’TORABUD” S.C. Tomasz Matkowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA ‘’TORABUD” S.C. Piotr Matkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922125216

7.3.3) Ulica: ul. Jarosławska 2

7.3.4) Miejscowość: Pruchnik

7.3.5) Kod pocztowy: 37-560

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1528006,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1698751,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2761768,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1698751,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART-BUD Arkadiusz Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141672800

7.3.3) Ulica: Kolbuszowa Górna 44

7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1698751,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1036557,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1590722,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1036557,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA ‘’TORABUD” S.C. Tomasz Matkowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA ‘’TORABUD” S.C. Piotr Matkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922125216

7.3.3) Ulica: UL. JAROSŁAWSKA 2

7.3.4) Miejscowość: Pruchnik

7.3.5) Kod pocztowy: 37-560

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1036557,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1493466,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2063940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1493466,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA ‘’TORABUD” S.C. Tomasz Matkowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA ‘’TORABUD” S.C. Piotr Matkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922125216

7.3.3) Ulica: UL. JAROSŁAWSKA 2

7.3.4) Miejscowość: Pruchnik

7.3.5) Kod pocztowy: 37-560

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1493466,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.