Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00474300/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00476457/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elementów osobistej odzieży ochronnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.8.) Numer faksu: przetarg@umig.olkusz.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11891921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elementów osobistej odzieży ochronnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8004db87-010d-4d5c-b18d-24d2e4a4860d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00494701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474300
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.62.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa odzieży ochronnej na potrzeby działań ratowniczych, tj.:
60 sztuk kompletów ubrań specjalnych trzyczęściowych
60 sztuk butów specjalnych skórzanych
60 sztuk rękawic specjalnych
60 sztuk hełmów strażackich
60 sztuk kominiarek strażackich
40 sztuk spodniobutów wodochronnych
Wszystkie przedmioty umundurowania strażackiego muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 29 września 2021 r. w sprawie umundurowania strażaków państwowej straży pożarnej (Dz. U. z 20121 r. poz. 1795).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4 i 5 do SWZ. Opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ – wzorze umowy.
W ramach realizacji przedmiotu Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu umowy oraz jego rozładunku do magazynu pod adresem: ul. Szpitalna 15 w Olkuszu.
Zadanie finansowane będzie ze środków budżetu Państwa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18832000-0 - Obuwie specjalne
18141000-9 - Rękawice robocze
18444111-4 - Hełmy ochronne
18444100-4 - Zabezpieczające nakrycia głowy
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych, w związku z tym, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, tj. różne daty składania i otwarcia ofert w dokumentach postępowania a platformą zakupową. Zamawiający w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu określił termin złożenia ofert na dzień 22.10.2025 r. godz. 11:00, a otwarcia ofert na dzień 22.10.2025 r. godz. 11:15. Natomiast na platformie zakupowej wystawiając postępowanie wpisany został termin składania ofert na dzień 23.10.2025 r. godz. 12:00, a otwarcia ofert 23.10.2025 r. godz. 12:15. Powyższa rozbieżność spowodowała, że oferty można było składać do terminu wpisanego na platformie zakupowej, co nie było zgodne z ogłoszeniem o zamówieniu i SWZ. W konsekwencji Wykonawcy mogli składać oferty w różnych terminach przyjmując za termin wiążący termin z ogłoszenia o zamówieniu i SWZ lub termin podany na platformie zakupowej.Zgodnie z Prawem zamówień publicznych wymagane jest, aby we wszystkich dokumentach ( a także na platformie zakupowej) Zamawiający zawarł tożsame informacje o zamówieniu.
Wobec zaistniałej rozbieżności zaszła konieczność unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- "Zakup wraz z dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2026 roku".
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2026 roku.
- Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka "Dworek Marzeń" oraz Domu Dziecka "Pomocna Dłoń" w Olkuszu
- Usługa cateringowa: Przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego w Olkuszu w okresie od stycznia do czerwca 2026 roku.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ubrań, obuwia i środków ochrony indywidualnej
- Dostawa hełmów kulo- i odłamkoodpornych - 140 szt.
- Dostawa hełmów strażackich
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego
- "Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i zapewnienia ciągłości dostaw" określonych w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





