Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00474300/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00494701/01 - Wynik z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa elementów osobistej odzieży ochronnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Olkusz
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.8.) Numer faksu: przetarg@umig.olkusz.pl
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476457
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00474300
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
W związku z tym, iż w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe dla głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, to zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami.
1) Cena brutto – P1 - 80 pkt
2) Skrócenie terminu realizacji dostawy – P2 - 20 pkt
Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty wg poniższego wzoru:
(P = P1+P2).
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie.
P1 – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena.
P2 – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium skrócenie terminu realizacji dostawy
1. P1 - w kryterium ceny, oferty będą oceniane wg poniższego wzoru:
P1 = Cmin/Co * 80 pkt
gdzie:
P1 - ilość punktów w kryterium cena
Cmin- najniższa cena oferty brutto spośród wszystkich ocenianych ofert
Co - cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium cena wynosi 60.
2. P2 - w kryterium skrócenie terminu realizacji dostawy, ofertom punkty będą przyznawane wg poniższego wzoru:
P2 = Tx/7 * 20 pkt
gdzie:
Tx – skrócenie terminu dostawy przedmiotu zamówienia w ofercie ocenianej (liczba dni, o które zostanie skrócony maksymalny termin dostawy)
7 – maksymalna liczba dni skrócenia oceniana przez Zamawiającego
W kryterium tym, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym liczby dni, o jaką zostanie skrócony termin dostawy (Tx). Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin dostawy przedmiotu zamówienia 21 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku, kiedy Wykonawca zaoferuje w formularzu oferty skrócenie terminu o więcej niż 7 dni do oceny zostanie przyjęta liczba dni skrócenia 7 i za taką liczbę dni (maksymalną ocenianą przez Zamawiającego) Wykonawca otrzyma punkty, przy czym Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym, tj. w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, do umowy zostanie wpisany termin dostawy zgodny z ofertą Wykonawcy i w tym terminie będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia. W przypadku, kiedy w formularzu oferty w polu „Skrócenie terminu dostawy” zostanie wpisane zero, lub pole nie zostanie wypełnione, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie dostawy w maksymalnym terminie wymaganym przez Zamawiającego, tj. 21 dni od daty zawarcia umowy i w takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „Skrócenie terminu dostawy”.
Zamawiający wybierze tego Wykonawcę, którego oferta została uznana za za najkorzystniejszą, ze względu na uzyskanie największej ilości punktów (P = P1+P2).
Po zmianie:
W związku z tym, iż w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe dla głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, to zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami.
1) Cena brutto – P1 - 80 pkt
2) Skrócenie terminu realizacji dostawy – P2 - 20 pkt
Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty wg poniższego wzoru:
(P = P1+P2).
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie.
P1 – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena.
P2 – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium skrócenie terminu realizacji dostawy
1. P1 - w kryterium ceny, oferty będą oceniane wg poniższego wzoru:
P1 = Cmin/Co * 80 pkt
gdzie:
P1 - ilość punktów w kryterium cena
Cmin- najniższa cena oferty brutto spośród wszystkich ocenianych ofert
Co - cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium cena wynosi 80.
2. P2 - w kryterium skrócenie terminu realizacji dostawy, ofertom punkty będą przyznawane wg poniższego wzoru:
P2 = Tx/7 * 20 pkt
gdzie:
Tx – skrócenie terminu dostawy przedmiotu zamówienia w ofercie ocenianej (liczba dni, o które zostanie skrócony maksymalny termin dostawy)
7 – maksymalna liczba dni skrócenia oceniana przez Zamawiającego
W kryterium tym, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym liczby dni, o jaką zostanie skrócony termin dostawy (Tx). Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin dostawy przedmiotu zamówienia 21 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku, kiedy Wykonawca zaoferuje w formularzu oferty skrócenie terminu o więcej niż 7 dni do oceny zostanie przyjęta liczba dni skrócenia 7 i za taką liczbę dni (maksymalną ocenianą przez Zamawiającego) Wykonawca otrzyma punkty, przy czym Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym, tj. w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, do umowy zostanie wpisany termin dostawy zgodny z ofertą Wykonawcy i w tym terminie będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia. W przypadku, kiedy w formularzu oferty w polu „Skrócenie terminu dostawy” zostanie wpisane zero, lub pole nie zostanie wypełnione, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie dostawy w maksymalnym terminie wymaganym przez Zamawiającego, tj. 21 dni od daty zawarcia umowy i w takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „Skrócenie terminu dostawy”.
Zamawiający wybierze tego Wykonawcę, którego oferta została uznana za za najkorzystniejszą, ze względu na uzyskanie największej ilości punktów (P = P1+P2).
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Francesco Nullo w Olkuszu.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu "Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu "Inwestujemy w zawodowców III".
- "Zakup wraz z dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2026 roku".
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2026 roku.
- Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka "Dworek Marzeń" oraz Domu Dziecka "Pomocna Dłoń" w Olkuszu
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia punktu napraw w ramach inwestycji pod nazwą: "Kompleksowa modernizacja i doposażenie GPSZOK w Podegrodziu"
- Zakup elementów infrastruktury, związanej z ochroną ludności i obroną cywilną, spełniających warunki określone w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025
- Sukcesywna dostawa rękawic ochronnych z podziałem na części
- Tworzenie i uzupeł. magazynów OLiOC, zakup sprzętu kwatermistrzowski., utworzenie i wyposaż. bazy magazynowej, zapewnienie ciągłości dostaw energii elekt., paliwa, usług teleinf., transp. i łączności
- Dostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Dojlidy w 2026 r.
- Zakup ubrań, obuwia i środków ochrony indywidualnej
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





