Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00482503/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
- 2025/BZP 00556256/01 - Wynik z dnia 2025-11-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA DĄBRÓWKA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979507
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Gdańska 5
1.4.2.) Miejscowość: Czarna Dąbrówka
1.4.3.) Kod pocztowy: 77-116
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00494579
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00482503
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 zł. i utrzymuje je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkami wskazanymi w ustawie PZP
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 25.11.2025 r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Rumia Spółdzielczy Oddział w Czarnej Dąbrówce numer rachunku 09 9324 1018 0020 0019 2000 0060 z dopiskiem „Wadium – OA.271.27.2025”
Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Czarna Dąbrówka
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy PZP.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
Po zmianie:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 zł. i utrzymuje je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkami wskazanymi w ustawie PZP
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 27.11.2025 r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Rumia Spółdzielczy Oddział w Czarnej Dąbrówce numer rachunku 09 9324 1018 0020 0019 2000 0060 z dopiskiem „Wadium – OA.271.27.2025”
Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Czarna Dąbrówka
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy PZP.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-27 10:00
Po zmianie:
2025-10-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-27 11:00
Po zmianie:
2025-10-29 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-25
Po zmianie:
2025-11-27
INNE PRZETARGI CZARNA DĄBRÓWKA
więcej: przetargi CZARNA DĄBRÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa serwerów
- Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem pod przygotowaną instalację elektryczną systemów zasilania awaryjnego (UPS modułowy 2x30kVA i 20kVA) w budynku Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.
- Program księgowy wraz z systemem EZD
- Dostawa licencji oprogramowania klasy XDR i DLP oraz licencji podstawowej ochrony antywirusowej dla PANS w Chełmie
- Dostawa, wdrożenie i uruchomienie oprogramowania systemowego dla Gminy Międzyrzecz w ramach projektu "Rozwój i rozbudowa e-administracji w samorządach MOF - Gmina Międzyrzecz".
- Zakup telefonów IP, switchy, komputerów przenośnych oraz serwera radiowego
więcej: Akcesoria zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





