eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Zakup, dostawa i wymiana oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Atlas Areny na terenie Miejskiej Areny Kultury i Sportu w Łodzi Sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup, dostawa i wymiana oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
w budynku Atlas Areny na terenie Miejskiej Areny Kultury i Sportu w Łodzi
Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKA ARENA KULTURY I SPORTU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100694548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Księdza Biskupa Władysława Bandurskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 94-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@makis.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.makis.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://makis.pl/makis/ogloszenia-spolki/zam-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup, dostawa i wymiana oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
w budynku Atlas Areny na terenie Miejskiej Areny Kultury i Sportu w Łodzi
Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ce0f02c-5b4e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420916/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MAKiS/D/02/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup, dostawa i wymiana oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Atlas Areny na terenie Miejskiej Areny Kultury i Sportu w Łodzi Sp. z o.o.”

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu Zamówienia , który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art.255 ust 3 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Na realizację niniejszego zamówienia zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 200.000,00 zł brutto. W wyniku ogłoszonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgłosiło się 3 wykonawców oferując odpowiednio kwoty:
1. Optima Centrum Sp. z o.o. Sp. K. – 851.160,00 zł brutto;
2. Hybryd Sp. z o.o. – 1.193.100,00 zł brutto;
3. Syngea sp. z o.o. – 960.219,18 zł brutto.
W związku z powyższą rozbieżnością i brakiem możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, jego unieważnienie stało się konieczne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.