Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00406940/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup imiennych biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół/przedszkoli prowadzonych przez MiG Pleszew oraz dowóz uczniów z terenu MiG Pleszew do szkół i przedszkoli specjalnych w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Pleszew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 74 28 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pleszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pleszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup imiennych biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół/przedszkoli prowadzonych przez MiG Pleszew oraz dowóz uczniów z terenu MiG Pleszew do szkół i przedszkoli specjalnych w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4cb9e23-5370-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036893/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zakup imiennych biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Pleszew oraz dowóz uczniów do szkół specjalnych w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406940/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 928857,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 – zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Pleszewie, Zespołu Szkół Publicznych nr 2 w Pleszewie oraz Zespołu Szkół Publicznych w Lenartowicach.Szacunkowa liczba uczniów, dla których Zamawiający zakupi bilety miesięczne wynosi: w okresie styczeń-czerwiec 2023 - Zespół Szkół Publicznych nr 1 w Pleszewie – 88 osób; Zespół Szkół Publicznych nr 2 w Pleszewie – 59 osób; Zespół Szkół Publicznych w Lenartowicach – 101 osób, w okresie wrzesień-grudzień 2023 - Zespół Szkół Publicznych nr 1 w Pleszewie – 93 osoby; Zespół Szkół Publicznych nr 2 w Pleszewie – 46 osób; Zespół Szkół Publicznych w Lenartowicach – 104 osoby.
Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Pleszew oraz ich powrót do domu w ramach prowadzonych przez Wykonawcę regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym.
Przewóz dotyczy roku 2023. Ilość dni nauki wynosi: 206 dni – 10 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 262543,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 – zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do Zespołu Szkół Publicznych nr 3 w Pleszewie, Zespołu Szkół Publicznych w Kowalewie oraz Zespołu Szkół Publicznych w Taczanowie Drugim.Szacunkowa liczba uczniów, dla których Zamawiający zakupi bilety miesięczne wynosi:
w okresie styczeń-czerwiec 2023 - Zespół Szkół Publicznych nr 3 w Pleszewie – 122 osoby; Zespół Szkół Publicznych w Kowalewie – 77 osób; Zespół Szkół Publicznych w Taczanowie Drugim – 40 osób, w okresie wrzesień-grudzień 2023 - Zespół Szkół Publicznych nr 3 w Pleszewie – 128 osób; Zespół Szkół Publicznych w Kowalewie – 72 osoby; Zespół Szkół Publicznych w Taczanowie Drugim – 71 osób.
Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Pleszew oraz ich powrót do domu w ramach prowadzonych przez Wykonawcę regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym.
Przewóz dotyczy roku 2023. Ilość dni nauki wynosi: 206 dni – 10 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 303936,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3 – dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Specjalnych w Pleszewie.Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie dzieci z terenu Miasta i Gminy Pleszew do szkół i przedszkoli oraz ich powrót do domu według ustalonego rozkładu jazdy.
Przewóz dotyczy roku 2023. Ilość dni nauki wynosi: 206 dni – 10 miesięcy. Prognozowana liczba dowożonych uczniów: 29 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 250626,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 4 – dowóz ucznia niepełnosprawnego do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Kaliszu.Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie dziecka z terenu Miasta i Gminy Pleszew do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Kaliszu oraz jego powrót do domu według ustalonego rozkładu jazdy.
Przewóz dotyczy roku 2023. Ilość dni nauki wynosi: 206 dni – 10 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 73140 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 5 – dowóz ucznia niepełnosprawnego do Specjalnego Ośrodka dla Dzieci Niewidomych w Owińskach.Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie dziecka z terenu Miasta i Gminy Pleszew do Specjalnego Ośrodka dla Dzieci Niewidomych w Owińskach oraz jego powrót do domu według ustalonego rozkładu jazdy.
Przewóz dotyczy roku 2023. Ilość dni nauki wynosi: 80 dni (w ciągu 10 miesięcy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 38611,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271664,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271664,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271664,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pleszewskie Linie Autobusowe „GAEDIG-REISEN” Robert Gaedig
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250679015
7.3.3) Ulica: Św. Ducha 5
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271664,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311106,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311106,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311106,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pleszewskie Linie Autobusowe „GAEDIG-REISEN” Robert Gaedig
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250679015
7.3.3) Ulica: Św. Ducha 5
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311106,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274540,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274540,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274540,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Danuta Łukasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250583060
7.3.3) Ulica: Gdyńska 17
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Przewozowe Danuta Łukasik
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Przewozowe Danuta Łukasik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274540,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88992 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124588,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88992 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Danuta Łukasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250583060
7.3.3) Ulica: Gdyńska 17
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Przewozowe Danuta Łukasik
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Przewozowe Danuta Łukasik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88992 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44928 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82080 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44928 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Danuta Łukasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250583060
7.3.3) Ulica: Gdyńska 17
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Przewozowe Danuta Łukasik
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Przewozowe Danuta Łukasik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44928 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Wykonanie projektu remontu pomieszczeń na potrzeby Pracowni Endoskopowej wraz z niezbędną infrastrukturą w Pleszewskim Centrum Medycznym.
- Kurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej
- Asystent seniora - część VIII
- Asystent seniora - część IX
- Asystent seniora - część X
- Asystent seniora - część III
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
- Przewozy uczniów do szkół podstawowych na terenie miasta i gminy Wolsztyn na podstawie biletów miesięcznych na rok szkolny 2025/2026
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych dla podopiecznych SKPON - GCER w roku szkolnym 2025/2026
- Iniekcje fundamentów w piwnicy w Domu Pomocy Społecznej "LEŚNY" w Zaskoczynie (osuszanie, izolacja)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.