Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00413535/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
321.2023 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu do nagrywania i transmisji na potrzeby Centrum Dostępności Uniwersytetu Jagiellońskiego w podziale na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.zyrkowska@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
321.2023 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu do nagrywania i transmisji na potrzeby Centrum Dostępności Uniwersytetu Jagiellońskiego w podziale na dwie części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46922f3d-5c48-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413535
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.321.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52845,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – dostawa dwóch (2) kamer wideo z kartą pamięci4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651600-9 - Kamery cyfrowe
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
4.5.5.) Wartość części: 15399,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – dostawa pozostałego sprzętu do nagrywania i transmisji.4.5.3.) Główny kod CPV: 32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151100-6 - Stojaki
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
37453300-1 - Dyski
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32341000-5 - Mikrofony
38653110-1 - Fotograficzne lampy błyskowe
31711120-0 - Przetworniki
42141800-7 - Złącza uniwersalne
44322200-5 - Złącza kablowe
44320000-9 - Kabel i podobne wyroby
44321000-6 - Kabel
18921000-1 - Walizki
18924000-2 - Kufry
4.5.5.) Wartość części: 34650,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Jedyny składający ofertę Wykonawca zaoferował za realizację całości przedmiotu zamówienia cenę brutto 30 282,60 zł, a Zamawiający przeznaczył na to przedsięwzięcie kwotę 19 999,98 złotych brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30282,60 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, ponieważ jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zaoferowany sprzęt nie spełnia wymagań postawionych przez Zamawiającego w treści opisu przedmiotu zamówienia, zawartego w Załączniku A do SWZ.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58203,60 PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pomieszczeń nr 12 oraz 36 w budynku W-12 (10-35), WIiTCh Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie
- Zakup i dostawa różnych materiałów ogrodniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- 87/2025; Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Remont pomieszczeń dziekanatów oraz pomieszczeń socjalnych WILiGZ wraz z modernizacją instalacji klimatyzacji w budynku A-4 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-414/25
- Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych w dniach 14-16 stycznia 2026 r. podczas XII Konferencji Naukowej "Ł2B Łukasiewicz to Business/Building Chemistry"
- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ: Modernizacja Sali Dializ i Sali Konferencyjnej Pawilon M5 Nr sprawy: DZ.271.83.2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz agregatu prądotwórczego w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju - Część I
- (2) "Modernizacja Wyszkowskiego Ośrodka Kultury "HUTNIK" w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025"
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z instalacją i konfiguracją oraz dostawa oprogramowania z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i sprzętu informatycznego w ramach zadania "Podniesienie jakości świadczonych usług zdrowotnych dzięki przebudowie, doposażeniu SOR .
- ,,Dostawa sprzętu informatycznego z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Bobrowniki"
więcej: Walizki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.