eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Nieszawka › Zakup sprzętu i wyposażenia postcovidowego dla Domu Pomocy Społecznej w Wielkiej Nieszawce



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup sprzętu i wyposażenia postcovidowego dla Domu Pomocy Społecznej w Wielkiej Nieszawce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WIELKIEJ NIESZAWCE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870484613

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Toruńska 18

1.4.2.) Miejscowość: Wielka Nieszawka

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-165

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.4.7.) Numer telefonu: (056) 678 72 80

1.4.8.) Numer faksu: 056) 678 72 80

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsnieszawka.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/2083,dom-pomocy-spolecznej-w-wielkiej-nieszawce

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494046

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00480703

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.4. Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.10. Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej

Przed zmianą:
wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów

Przed zmianą:
nie dotyczy

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert

Przed zmianą:
Kryterium ceny i kosztu

Po zmianie:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2)

Przed zmianą:
Koszt

Po zmianie:
Czas/termin dostawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
posiadanie wiedzy i doświadczenia w realizacji podobnego przedmiotu zamówienia

Po zmianie:
Zamawiający musi posiadać doświadczenie w realizacji podobnych zamówień

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Działając na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach:
1) zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy w ten sposób, że czynią wykonanie Umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z wymaganiami lub niemożliwym, przy czym zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do wprowadzonych zmian przepisów prawa;
2) zmiany terminu wykonania Umowy lub poszczególnych jej części (o czas trwania przeszkód) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz;
3) zmiany terminu wykonania Umowy lub poszczególnych jej części (o czas trwania przeszkód) w związku z zaistnieniem siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których Strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy; takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, stany wyjątkowe, stany wojenne, katastrofy, stany zagrożenia, pandemie, epidemie, stany klęski żywiołowej, itp.
2. Poza wskazanym w ust. 1 zakresem zmian Umowy, zakres zmian, w przypadku wystąpienia przesłanek opisanych w ust.1 dotyczyć może także:
1) terminu realizacji Umowy lub poszczególnych części jej przedmiotu, przy czym termin końcowy realizacji Umowy może być wydłużony maksymalnie o 3 miesiące;
2) wynagrodzenia Wykonawcy przy czym wynagrodzenie może zostać zwiększone maksymalnie o 10% w stosunku do pierwotnie określonego Umową;
3) zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy poprzez dodanie nowego zakresu rzeczowego niezmieniającego charakteru pierwotnie określonej Umowy, o ile wartość wszystkich dodatkowych zadań nie przekroczy 10% Wynagrodzenia pierwotnie określonego Umową;
4) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia powodującego do 10% zmniejszenia wartości Wynagrodzenia Wykonawcy brutto.
3. W opisanych w ust. 1 przypadkach dopuszcza się zastąpienie Wykonawcy, nowym wykonawcą (art. 455 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP), jeżeli nowy Wykonawca jest następcą prawnym Wykonawcy lub przejął zobowiązania Wykonawcy związane z wykonaniem Przedmiotu Umowy, lub odpowiada osobiście lub majątkowo za wykonanie Umowy.

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach:
1) wprowadzanie zmian do przedmiotu zamówienia spowodowanych uwarunkowaniami formalno – prawnymi lub technicznymi, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
2) zmniejszenia zakresu realizacji prac – dostaw, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej że:
a) wykonanie części zakresu prac nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub
b) wykonanie części zakresu prac nie jest możliwe, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy;
3) zmiany kwoty i terminu wykonania umowy, w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b) wniesienia przez Zamawiającego zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu o którym mowa w umowie,
c) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
d) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na skrócenia terminu realizacji,
e) w sytuacji opóźnienia przez Zamawiającego przekazania danych na podstawie, których Wykonawca realizuje umowę.
4) w zakresie zmiany wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji prac projektowych, zmiany stawki obowiązującego podatku od towarów i usług (VAT).
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
4) opis wpływu zmiany na harmonogram realizacji i fakturowania oraz termin wykonania umowy.
3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę – w takim przypadku koszty dodatkowe związane takimi zmianami ponosi Wykonawca.
4. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
5. Poza przypadkami opisanymi w niniejszym paragrafie, zmiana umowy może nastąpić w przypadkach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.