Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00405211/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
- 2025/BZP 00417135/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miedźno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ułańska 25
1.5.2.) Miejscowość: Miedźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3178010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@miedzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.miedzno.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-681cb89c-8007-4a5a-b176-dc90c377d29d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-681cb89c-8007-4a5a-b176-dc90c377d29d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047601/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405211
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.2.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 969635,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu do wysokości 4 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu 2025 roku. Spłata kredytu do 31.12.2033r. Okres karencji w spłacie kapitału kredytu do 30.03.2026r.
2. Zakres i warunki realizacji zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zostały określone w dodatkach do niniejszej SWZ:
1) Istotnych Postanowieniach Umowy (zwanej również IPU) - stanowiących dodatek nr 8 do SWZ,
2) Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanej również SZOPZ)- stanowiącym dodatek
nr 7 do SWZ.
3. Dokumenty pomocnicze do wyceny i realizacji zamówienia (dokumenty finansowe) zawiera dodatek nr 9 do SWZ i są dostępne na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://www.bip.miedzno.akcessnet.net -linki do poszczególnych dokumentów w rozdziale 25 SWZ , natomiast zaświadczenia o nadaniu numeru REGON, NIP oraz zaświadczenie o wyborze Wójta są scalone z SWZ.
4. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny ofert odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w istotnych postanowieniach umowy oraz obowiązujących przepisach prawnych w tym ustawie Prawo bankowe.
5. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ze zm.
Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z realizacją zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie stosunku pracy.
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia:
1) realizacji dyspozycji uruchomienia kredytu, o której mowa w pkt 6 Istotnych Postanowień Umowy;
2) obsłudze administracyjno-finansowej spłaty kapitału i odsetek od uruchomionego kredytu, a w szczególności:
a) udzielaniu Zamawiającemu informacji na temat salda rachunku bankowego,
b) wykonywaniu czynności związanych z koordynacją realizacji umowy (przygotowywanie zmian do umowy, obliczanie i przekazywanie Zamawiającemu informacji dotyczących wysokości naliczonych odsetek, przygotowywanie i przekazywanie Zamawiającemu informacji o stanie zadłużenia, itp.).
Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 ustawy, zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy – stanowiących dodatek nr 8 do SWZ .
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
Na etapie realizacji umowy Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany będzie złożyć stosowne dowody (oświadczenia lub dokumenty) – zgodnie z wymaganiami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy – stanowiących dodatek nr 8 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897410,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 898606,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 897410,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Kłobucku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000496604
7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 2
7.3.4) Miejscowość: Kłobuck
7.3.5) Kod pocztowy: 42-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897410,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2033-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Przeworno oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie Gminie Krościenko nad Dunajcem kredytu długoterminowego w kwocie 2 600 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań .
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.100.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 3 000 000zł
- Kredyt bankowy do kwoty 5 054 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Mińskiego w 2025 r.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





