Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00425696/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
- 2025/BZP 00437908/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu administracji i bezpieczeństwa systemów IT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mogilany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Mogilany
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-031
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 270-10-13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mogilany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu administracji i bezpieczeństwa systemów IT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2dd80aa-a52c-4e2c-b1cc-59ab148c854a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070191/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu administracji i bezpieczeństwa systemów IT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Mogilany” dofinansowanego z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425696
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - MS 55371 Administrowanie systemem Windows ServerSzczegółowe informacje dotyczące szkoleń w SWZ rozdział III- Opis przedmiotu zamówienia oraz w Projektcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Zarządzanie usługą Active Directory w środowisku Microsoft Windows Server 2025Szczegółowe informacje dotyczące szkoleń w SWZ rozdział III- Opis przedmiotu zamówienia oraz w Projektcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Wirtualizacja Hyper-V, magazynowanie i przetwarzanie danych w środowisku Microsoft Windows Server 2025Szczegółowe informacje dotyczące szkoleń w SWZ rozdział III- Opis przedmiotu zamówienia oraz w Projektcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2600 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Informatyka śledcza Pozyskiwanie i analiza elektronicznych dowodów przestępstwSzczegółowe informacje dotyczące szkoleń w SWZ rozdział III- Opis przedmiotu zamówienia oraz w Projektcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - System zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001 - audytor wiodącySzczegółowe informacje dotyczące szkoleń w SWZ rozdział III- Opis przedmiotu zamówienia oraz w Projektcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3390 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3390 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dagma Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340126068
7.3.3) Ulica: ul. Pszczyńska 15
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-478
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3390 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1990 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dagma Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340126068
7.3.3) Ulica: ul. Pszczyńska 15
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-478
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1990 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2590 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2590 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dagma Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340126068
7.3.3) Ulica: ul. Pszczyńska 15
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-478
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3554,7 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3554,7 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3554,7 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NET COMPUTER Krzysztof Bińkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391097934
7.3.3) Ulica: ul. Brzezińska 23y
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-075
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF BIŃKOWSKI NET COMPUTER
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF BIŃKOWSKI NET COMPUTER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3554 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona oferta przez Firmę QMS Consulting Systemy Zarządzania, Doradztwo, Szkolenia - Wiesław Urbanek Asnyka 27/3,51-143 Wrocław, przekazana w formie pliku PDF, nie została opatrzona żadnym z wymaganych podpisów elektronicznych (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI MOGILANY
- Szkolenie w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń w ramach Programu OLiOC na lata 2025-2026
więcej: przetargi MOGILANY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Certyfikowane szkolenie z zakresu badań nieniszczących materiałów i wyrobów inżynierskich, z uwzględnieniem spoin i spawów
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa edukacyjna, badawcza oraz analityczno-planistyczna, w zakresie priorytetowych kierunków rozwoju gospodarki wodnej na obszarach wiejskich woj. warmińsko-mazurskiego.
- Przeprowadzenie kursów na prawo jazdy kat. B wraz z egzaminami w ramach projektu pn. Wdrożenie programów rozwojowych szkół prowadzących kształcenie zawodowe w MOF Biała Podlaska
- Usługa szkoleniowa, konferencyjna oraz restauracyjna dla projektu szkoleniowego pn. "Zarządzanie międzygeneracyjne - różne pokolenia w miejscu pracy"
- "Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt. Korzystanie z narzędzi Google w pracy zawodowej".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





