Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00405074/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
- 2025/BZP 00415086/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z sukcesywną dostawą jednorazowych wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Świętokrzyskie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001263233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Artwińskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-734
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.8.) Numer faksu: zampubl@onkol.kielce.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@onkol.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.onkol.kielce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/onkol_kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z sukcesywną dostawą jednorazowych wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41b65b61-0b5a-462a-b548-eb961ee1a684
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00157443/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.92 Strzykawki, przedłużacze do pomp
1.2.145 Osprzęt i akcesoria endoskopowe
1.2.154 Sprzęt jednorazowy dla Kliniki Urologii
1.2.185 Sterylna, lateksowa osłonka medyczna na głowicę USG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405074
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.2411.168.2025.EP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z sukcesywną dostawą jednorazowych wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach:Pakiet nr 1 – wyroby medyczne jednorazowego użytku – strzykawki, przedłużacze dla Działu Medycznego
Zamawiający wymaga dostarczenia próbek po jednym opakowaniu zbiorczym do każdej pozycji formularza asortymentowo-cenowego.
Zamawiający wymaga aby termin ważności: wyroby sterylne minimum 24 miesiące od dostawy do Zamawiającego.
Na opakowaniu jednostkowym znajdowały się informacje o nazwie handlowej, nazwie producenta, nr katalogowym, nr serii, dacie ważności, znak CE.
Na opakowaniu zbiorczym informacje o nazwie handlowej, nazwie producenta, nr katalogowym, nr serii, dacie ważności, znak CE, metodzie sterylizacji.
Zamawiający oczekuje aby wszystkie strzykawki do pomp jednego wytwórcy dla standaryzacji jakości.
Wszystkie parametry oferowane należy udokumentować odpowiednimi katalogami lub materiałami źródłowymi producenta, ich brak spowoduje odrzucenie oferty.
Wyroby sterylne minimum 2 lata od dostawy Zamawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 154440,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z sukcesywną dostawą jednorazowych wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach:Pakiet nr 2 – osprzęt i akcesoria endoskopowe dla Działu Diagnozy i Terapii Gastroenterologicznej
Instrukcje obsługi narzędzi oraz instrukcja producenta, dotycząca sposobu reprocesowania (w przypadku akcesoriów wielorazowego użytku) w języku polskim.
Okres sterylności pakietów – 36 m-cy; data produkcji nie dłuższa niż 6 miesięcy od dnia dostawy towaru.
Wyroby sterylne minimum 2 lata od dostawy Zamawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 236608,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z sukcesywną dostawą jednorazowych wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach:Pakiet nr 3 – sprzęt jednorazowego użytku wykorzystywany w schorzeniach urologicznych
Wyroby sterylne minimum 2 lata od dostawy Zamawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 488386,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z sukcesywną dostawą jednorazowych wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach:Pakiet nr 4 – sprzęt jednorazowego użytku dla kliniki urologicznej
Wyroby sterylne minimum 2 lata od dostawy Zamawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 60480,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z sukcesywną dostawą jednorazowych wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach:Pakiet nr 5 – materiały jednorazowe dla Zakładu diagnostyki obrazowej
Zamawiający wymaga dostarczenia próbki – 5 szt. dla każdej pozycji niniejszego pakietu.
Wyroby sterylne minimum 2 lata od dostawy Zamawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 24753,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150498,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150498,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150498,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Becton Dickinson Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271055984
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150498,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232388,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232388,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232388,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olympus Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221651738
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232388,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488926,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488926,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488926,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKAMEX S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488926,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKAMEX S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 1) Ustawy Pzp, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego - nie złożono żadnej oferty. Zgodnie z art. 254 pkt 2) ustawy Pzp, dla pakietu 4 postepowanie zakończono.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa ginekologicznego aparatu USG
- 10/TP/2025 "Usługa Benchmarkingu i ocena pracy SP ZOZ MSWiA w Kielcach, im. Św. Jana Pawła II".
- Remont drogi powiatowej nr 1429T w m. Kranów od obwodnicy w kierunku Daleszyc
- Dostawa materiałów medycznych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Pomiar stężenia anionów i kationów oraz pomiar stężenia EC/OC
- Utrzymanie Systemu do pomiaru jakości powietrza na terenie miasta Kielce oraz dzierżawa i montaż urządzeń do pomiaru jakości powietrza wraz z tablicami świetlnymi LED
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu ratownictwa medycznego na zadaniu pn. Zwiększenie zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Skrzyszów
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Akcesoria i sprzęt jednorazowego użytku do laparoskopii
- Dostawa materiałów medycznych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa zestawów do wertebroplastyki
- Dostawa wyrobów medycznych oraz akcesoriów do sterylizacji
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





