eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Długołęka › Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego na dz. nr ew. 11, 12/2 w m. Brzezia Łąka - z podziałem na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego na dz. nr ew. 11, 12/2 w m. Brzezia Łąka – z podziałem na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d18d90c-5c32-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego na dz. nr ew. 11, 12/2 w m. Brzezia Łąka – z podziałem na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d18d90c-5c32-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019252/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.50 Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego na dz. nr ew. 11, 12/2 w m. Brzezia Łąka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420654

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.63.2023.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (w tym usługi) polegające na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego na dz. nr ew. 11, 12/2 w m. Brzezia Łąka – z podziałem na 2 części.
3.1. Część I: Budowa zalicznikowych linii energetycznych dla zasilania monitoringu na terenie rekreacyjnym, dz. nr ew. 11, 12/2 obręb Brzezia Łąka, gm. Długołęka:
• montaż tablicy TA
• wewnętrzne linie zasilające skrzynki CCTV – YKYżo 3x2,5
• montaż tablic CCTV
• montaż kamer i anten
• ochrona przeciwporażeniowa
a) zasilanie monitoringu
W ramach projektu przewidziano wykonanie zalicznikowych linii energetycznych od projektowanej tablicy TA, zlokalizowanej przy projektowanym zestawie złączowo-pomiarowym w granicy działki do projektowanych masztów monitoringu. Zaprojektowane zostały 3 maszty monitoringu, słupy parkowe aluminiowe, stożkowe, anodowane wysokości h=5,0m, posadowione na typowych fundamentach prefabrykowanych. Lokalizację masztów oraz przebieg tras kablowych pokazano na planie linii kablowych. Na słupach montowane będą skrzynki CCTV do obsługi kamer systemu monitoringu oraz kamery. Montaż skrzynek CCTV oraz kamer monitoringu stanowi zakres dostawcy monitoringu.
b) budowa monitoringu
W ramach zadania przewidziano montaż:
• kamera IP IPC-HFW1431T-ZS-2812-S4 szt. 5
• uchwyt kamery PFA137 DAHUA szt. 5
• uchwyt na słup PFA152-E DAHUA szt. 5
• uchwyt słupowy OR-625W szt. 5
• zasilacz kamery 12V 5A/5.5 szt. 3
• antena odbiorcza do transmisji szt. 3
• antena nadawcza do transmisji szt. 1
• zasilacz UPS z zewnętrznym akumulatorem szt. 3
• ToughSwitch PoE szt. 3
• dron DJI Mavic 3 wraz z oprzyrządowaniem kpl. 1
Montaż kamer i anten przewidziano na słupach na wysokości ok. 4,5m (dokładna wysokość do ustalenia na budowie. Pozostałe elementy należy montować w szafkach IP67 o wymiarach 800x600x300 (wys/szer/gł). Szafki należy posadowić przy projektowanych masztach monitoringu.
c) budowa linii energetycznych
Głębokość ułożenia kabla w ziemi wynosi 0,6m przy głębokości rowu kablowego 0,75m i szerokości w stopie 0,4m. Kabel należy ułożyć na podsypce z piasku o grubości 10cm. Po falistym ułożeniu kabla w rowie celem skompensowania ewentualnych przesunięć ziemi, należy ułożyć na nim w odstępach 10m oznaczniki, przysypać 10cm warstwą piasku, a następnie warstwą rodzimego gruntu o grubości 15cm. Na tej warstwie należy ułożyć folię ochronną z tworzywa sztucznego o grubości, co najmniej 0,5mm o trwałym kolorze niebieskim. Szerokość folii powinna być taka, aby zakrywając kabel lub kable, wystawała z każdej strony na odległość 15cm. Rów kablowy ponad folią należy przysypać rodzimym gruntem doprowadzając jego powierzchnię do stanu pierwotnego. Każdą z nasypanych warstw należy ubijać. Oznaczniki należy wykonać z PVC i wyposażyć w napisy.
Uwaga: Prace budowlano – montażowe linii energetycznych należy skoordynować z pracami nasadzeniowymi będącymi przedmiotem zamówienia w części 2 (jeżeli dotyczy).
4. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w załączonej dokumentacji projektowej.
5. Zadania dot. części nr 1 i 2 są realizowane w ramach inwestycji pn. "Budowa obiektów małej architektury, crossowego toru rowerowego wraz z układem komunikacji wewnętrznej oraz instalacją elektryczną w miejscu publicznym w Brzeziej Łące na działkach nr 11, 12/2, gm. Długołęka”.
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ, w tym w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 9 do SWZ – Część nr 1, Załącznik nr 9a do SWZ – Część nr 2), oraz w Projektach umowy (Załącznik nr 1 do SWZ– Część nr 1 i Załącznik nr 1a do SWZ – Część nr 2).
7. Zamawiający nie przewiduje i nie wymaga obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
8. Wymagany przez Zamawiającego:
1) minimalny termin udzielenia gwarancji dla części nr 1 to 24 miesiące,
2) termin płatności faktury dla części nr 1 to 30 dni
9. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 i 2 - 55-093 Brzezia Łąka, gm. Długołęka – dz. nr 12/2, 11.
10. Wykonawcy obu części zadań zobligowani są do wzajemnej koordynacji robót. Wykonawca części 1 po protokolarnym przejęciu terenu
w porozumieniu z kierownikiem budowy udostępni Wykonawcy części nr 2 wejście na teren w celu wykonania nasadzeń (jeżeli dotyczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 61835,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (w tym usługi) polegające na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego na dz. nr ew. 11, 12/2 w m. Brzezia Łąka – z podziałem na 2 części.
Dla części nr 2 są nasadzenia roślinności niskiej oraz drzew na dz. nr ew. 11, 12/2 obręb Brzezia Łąka, gm. Długołęka:
Przewidziana w opracowaniu roślinność odpowiada wymogom terenów rekreacyjnych.
Materiał roślinny winien być zgodny z zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego wydanymi przez Związek Szkółkarzy Polskich.
• Materiał sadzeniowy musi być właściwie oznaczony, tj. musi mieć etykietę na której podana jest nazwa łacińska, forma, liczba szkółkowań, wysokość i obwód pnia mierzony na wysokości 100cm, wielkość bryły, a przy krzewach, bylinach wielkość pojemnika,
• Drzewa w kontenerach, trzykrotnie szkółkowane, dobrze rozgałęzione o pokroju charakterystycznym dla danego gatunku i odmiany; drzewa form piennych z prawidłowo wykształconą koroną charakterystyczną dla danego gatunku i odmiany oraz form kolumnowych (wąsko rosnące zgodnie z naturalnymi cechami wzrostu danej odmiany, z wyraźnie wykształconym przewodnikiem, nie podkrzesywane w szkółce, równomiernie zagęszczone pędami), powinny być zachowane odpowiednie proporcje pomiędzy pniem, koroną i bryłą korzeniową, system korzeniowy musi być dobrze wykształcony, zwarty, odpowiedni do wieku rośliny i sposobu uprawy. Korzenienie nie mogą się zawijać w pojemniku. Bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta, zwarta, a korzenie mieć wygląd charakterystyczny dla danego gatunku.
• Przy drzewach iglastych odstępy między okółkami, jak również przyrost z ostatniego roku muszą być proporcjonalne do wielkości całej rośliny. Rośliny muszą być zdrowe, zdrewniałe, zahartowane oraz prawidłowo uformowane z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku i odmiany pokroju (wybarwienie igieł typowe dla odmiany).
• Krzewy produkowane w pojemnikach powinny mieć silnie przerośniętą bryłę korzeniową, korzenie równomiernie rozłożone w pojemniku i widoczne po zewnętrznej stronie bryły. Nie mogą być zbyt zbite (sfilcowane), pojemnik zaś musi mieć wielkość proporcjonalną do rozmiarów rośliny, min. pojemnik C3.
• Krzewy form naturalnych (rozkrzewione), powinny posiadać min. 3-5 pędów z typowymi dla odmiany rozgałęzieniami.
Materiał sadzeniowy musi posiadać następujące cechy:
• podstawa korony drzew wysoko piennych powinna być uformowana na wysokości powyżej 2,2- 2,5 m licząc od nasady pnia do najniżej wyrastającego pędu korony, pień powinien być prosty.
• pączek szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany,
• przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużyć przewodnik,
• pędy boczne korony drzewa powinny być równomiernie rozmieszczone, korona prawidłowo uformowana poprzez cięcie w szkółce odpowiednio dla gatunku i odmiany,
• blizny na przewodniku powinny być dobrze zabliźnione,
• z dobrze wykształconą bryłą korzeniową, dla drzew o obwodzie pnia: 12-14 cm średnica bryły 45-55 cm, 14-18cm średnica bryły 55-65 cm, 18-25 cm średnica bryły 65-75 cm. 25–30 cm średnica bryły 75-100 cm,
• ponadto należy dopilnować, aby materiał przygotowany w szkółce podczas transportu oraz składowania na terenie budowy nie uległ przesuszeniu, ani nie został wystawiony na dłuższy czas na bezpośrednie działanie promieni słonecznych. Czas pomiędzy przygotowaniem w szkółce materiału do transportu, a sadzeniem musi być skrócony do minimum. W przypadku gdy rośliny nie mogą być posadzone w dniu ich dostarczenia na teren budowy, materiał musi być odpakowany i przechowywany w miejscu zacienionym z możliwością podlewania.
Wady niedopuszczalne:
• uszkodzenia mechaniczne roślin,
• odrosty podkładki poniżej miejsca szczepienia,
• złe zrośnięcie odmiany szczepionej z podkładką,
• niezabliźnione rany na pniu po usuniętych pędach,
• drzewa o źle wykształconej koronie, zbyt wyrośnięte, zbyt wyciągnięte
w górę,
• jednostronne ułożenie pędów korony drzewa,
• ślady żerowania szkodników,
• oznaki chorobowe,
• martwice i pęknięcia kory,
• szkodzenia pąka szczytowego przewodnika,
• dwa przewodniki korony formy piennej,
• uszkodzenia lub przesuszenia bryły korzeniowej (luźna bryła).
• objawy będące skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki,
• krzywizna pnia powyżej 2 cm.
Uwaga: Minimalna udatność nasadzeń musi wynosić 80%. Zamawiający w obecności Wykonawcy komisyjnie oceni udatność w okresie wegetacji w roku następującym po roku nasadzeń. Ocenie podlegać będzie stan sadzonek,
a w przypadku sadzonek, które nie wykazują cech żywotności ustalona zostanie przyczyna tego stanu.
Nasadzenia zgodnie z opisem SWZ rozdz. III ust. 3
4. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w załączonej dokumentacji projektowej.
5. Zadania dot. części nr 1 i 2 są realizowane w ramach inwestycji pn. "Budowa obiektów małej architektury, crossowego toru rowerowego wraz z układem komunikacji wewnętrznej oraz instalacją elektryczną w miejscu publicznym w Brzeziej Łące na działkach nr 11, 12/2, gm. Długołęka”.
Część nr 2 dofinansowana jest z programu "Ochrona przyrody poprzez urządzenie terenu zielonego w obrębie tzw. rozdołu w miejscowości Brzezia Łąka”. Źródło dofinansowania: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - Program Ochrona przyrody.
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ, w tym w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 9 do SWZ – Część nr 1, Załącznik nr 9a do SWZ – Część nr 2), oraz w Projektach umowy (Załącznik nr 1 do SWZ– Część nr 1 i Załącznik nr 1a do SWZ – Część nr 2)
7. Zamawiający nie przewiduje i nie wymaga obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
8. Wymagany przez Zamawiającego:
1) termin udzielenia gwarancji dla części nr 2 to 12 miesięcy,
2) najkrótszy termin płatności faktury dla części nr 2 to 14 dni.
9. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 i 2 - 55-093 Brzezia Łąka, gm. Długołęka – dz. nr 12/2, 11.
10. Wykonawcy obu części zadań zobligowani są do wzajemnej koordynacji robót. Wykonawca części 1 po protokolarnym przejęciu terenu
w porozumieniu z kierownikiem budowy udostępni Wykonawcy części nr 2 wejście na teren w celu wykonania nasadzeń (jeżeli dotyczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 170143,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98277 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98277 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98277 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUILD INVESTMENTS SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521724683

7.3.3) Ulica: Legnicka 46/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-674

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98277 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUILD INVESTMENTS SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521724683

7.3.3) Ulica: Legnicka 46/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-674

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.