eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Kujawski › Dostawa paliwa na rok 2023.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa na rok 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910281374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Włocławska 37

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-230

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeas@piotrkowkujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zeas.piotrkowkujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa na rok 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cf44416-722a-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045426/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliwa na rok 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476572/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZEAS232.1.2022.MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.” Dostawa paliwa na rok 2023. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) paliw płynnych do pojazdów będących w dyspozycji ZEAS w Piotrkowie Kujawskim składająca się z:
- oleju napędowego „ON”; - Kod CPV 09.13.41.00 – 8, w ilości około 20000 litrów
2) Wykonawca gwarantuje, jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami w sprawie
wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
3) O ewentualnych nieprawidłowościach wynikających z jakości dostarczonego (pobranego) paliwa, Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde życzenie Zamawiającego.
5) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich szkód powstałych z powodu złej jakości oferowanych paliw (niezgodnych z obowiązującymi Polskimi Normami).
6) Paliwa danego asortymentu powinny spełniać stawiane im wymogi odpowiednich norm
oraz powinno być zdatne do użytku w okresie letnim jak i zimowym.
7) Dostawy będą realizowane na zasadach doraźnych (wg potrzeb), bezgotówkowych zakupów
tj. tankowań pojazdów do zbiorników w stacji paliw Wykonawcy.
8) Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa otrzyma wykaz osób uprawnionych do zakupu
i tankowania wraz z podaniem marki i numeru rejestracyjnego pojazdu.
9) Wyżej wymienione osoby będą każdorazowo potwierdzać dostawcy własnoręcznym podpisem odbiór paliw na dokumentach wydania (WZ).
10) Stacja paliw będąca w dyspozycji Wykonawcy powinna być dostępna dla Zamawiającego codziennie przez całą dobę. Stacja powinna znajdować się w odległości nie większej niż 10 kilometrów od siedziby zamawiającego (położonej w Piotrkowie Kujawskim, ul. Włocławska 37).
11) Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT dwa razy w miesiącu,
w okresach rozliczeniowych od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca, za wszystkie tankowane pojazdy zamawiającego. Należność za zakupione paliwo płatna będzie w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury, na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
12) Wykonawca w miejscu sprzedaży prowadzić będzie na potrzeby Zamawiającego ewidencję zakupionych paliw w której odnotowane zostaną: data wydania paliwa, nazwisko i imię osoby pobierającej paliwo, nr rejestracyjny pojazdu, ilość zatankowanych litrów oraz rodzaj paliwa.
13) Wynagrodzenie za produkty pobrane przez Zamawiającego będzie naliczane wg cen obowiązujących w dniu tankowania na stacji, na której zostało pobrane paliwo, z uwzględnieniem upustu cenowego wyłonionego w drodze niniejszego przetargu.
14) Ceny obowiązujące w dniu tankowania na stacji, na której zostało pobrane paliwo, pomniejszone o upust cenowy udzielony Zamawiającemu, będą podstawą do obciążenia Zamawiającego za pobrane
produkty na podstawie faktury VAT.
15) Ustalona cena jednostkowa za jeden litr może ulec zmianie wyłącznie w przypadku zmiany ceny
u producenta (rafinerii), u którego Wykonawca się zaopatruje.
16) Wzrost lub spadek w/w ceny jednostkowej będzie co najwyżej proporcjonalny do wzrostu
lub spadku cen u producenta paliwa.
17) Za proporcjonalny wzrost lub spadek ceny będzie uważany taki, który nie będzie wyższy od kwoty
podwyżki lub spadku cen poszczególnych paliw u producenta paliwa.
Określona przez Zamawiającego ilość oleju oraz (w litrach) jest wartością prognozowaną ustaloną dla okresu 12 miesięcy tj. od 01 stycznia do 31 grudnia 2023, wyliczoną na podstawie zużycia paliwa w 2022 roku i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej dostawy i należnej odpłatności.
Uwaga!
Zamawiający oświadcza, że ilości paliwa podane wyżej należy traktować, jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości paliw niż podane wyżej,
w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, będzie to leżało
w interesie Zamawiającego. Z tytułu niezrealizowanego zakupu paliwa w ilościach wskazanych powyżej Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.