eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiDoposażenie i przebudowa placów zabaw w Żłobkach Miejskich nr 1, 2 i 4 w ramach zadania wynikającego z Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw" 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doposażenie i przebudowa placów zabaw w Żłobkach Miejskich nr 1, 2 i 4 w ramach zadania wynikającego z Resortowego programu „Aktywne Place Zabaw” 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dawid.witkowski@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie i przebudowa placów zabaw w Żłobkach Miejskich nr 1, 2 i 4 w ramach zadania wynikającego z Resortowego programu „Aktywne Place Zabaw” 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bb180d0-bc82-443a-a8d0-972657e73a8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044085/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.57 Doposażenie i przebudowa placu zabaw Żłobka Miejskiego Nr 1 w Gorzowie Wielkopolskim

1.1.58 Doposażenie i przebudowa placu zabaw Żłobka Miejskiego Nr 2 w Gorzowie Wielkopolskim

1.1.59 Doposażenie i przebudowa placu zabaw Żłobka Miejskiego Nr 4 w Gorzowie Wielkopolskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416887

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.51.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na doposażeniu i przebudowie placu zabaw Żłobka Miejskiego nr 1, zlokalizowanego przy ulicy Wróblewskiego 50 w Gorzowie Wielkopolskim.
Zakres prac obejmuje w szczególności prace polegające na:
– pracach rozbiórkowych i przygotowawczych,
– przygotowaniu nawierzchni bezpiecznej pod nowym oraz istniejącym wyposażeniem,
– wykonaniu fundamentowania urządzeń oraz elementów małej architektury,
– montażu 1 zestawu zabawowego nr 1, strefa bezpieczeństwa 69,9 m2,
– montażu 1 zestawu zabawowego nr 2, strefa bezpieczeństwa 18,1 m2,
– montażu 1 zestawu zabawowego nr 3, strefa bezpieczeństwa 25,1 m2,
– montażu 1 ławki parkowej z oparciem,
– montażu 1 pojemnika na odpady mieszane,
– montażu 1 systemowej tablicy informacyjnej wraz z regulaminem,
– pracach wykończeniowych i porządkowych.
Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zmówienia oraz warunków jego realizacji zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w Projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

4.5.5.) Wartość części: 230731,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na doposażeniu i przebudowie placu zabaw Żłobka Miejskiego nr 2, zlokalizowanego przy ulicy Obotryckiej 1 w Gorzowie Wielkopolskim.
Zakres prac obejmuje w szczególności prace polegające na:
– pracach rozbiórkowych i przygotowawczych,
– przygotowaniu nawierzchni bezpiecznej pod nowym oraz istniejącym wyposażeniem,
– przesadzeniu 6 niedużych drzew,
– wykonaniu fundamentowania urządzeń oraz elementów małej architektury,
– montażu 1 zestawu zabawowego nr 1, strefa bezpieczeństwa 69,9 m2,
– montażu 1 zestawu zabawowego nr 2, strefa bezpieczeństwa 23,2 m2,
– montażu 1 zestawu zabawowego nr 3, strefa bezpieczeństwa 25,1 m2,
– montażu 2 ławek parkowych z oparciem,
– montażu 2 pojemników na odpady mieszane,
– montażu 1 systemowej tablicy informacyjnej wraz z regulaminem,
– pracach wykończeniowych i porządkowych.
Teren inwestycji znajduje się w obszarze historycznego układu urbanistycznego Starego Miasta oraz na stanowisku archeologicznym.
Zgodnie z opinią Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, prowadzenie robót ziemnych wymaga przeprowadzenia badań archeologicznych. Pozwolenie na ich wykonanie zostanie uzyskane przez Zamawiającego od wojewódzkiego konserwatora zabytków. Rodzaj i zakres badań zostaną określone w decyzji konserwatora.
Badania archeologiczne na terenie inwestycji zostaną zlecone przez Zamawiającego, a ich koszty nie będą obciążać Wykonawcy.
Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zmówienia oraz warunków jego realizacji zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w Projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

4.5.5.) Wartość części: 230731,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na doposażeniu i przebudowie placu zabaw Żłobka Miejskiego nr 4, zlokalizowanego przy ulicy Maczka 23 w Gorzowie Wielkopolskim.
Zakres prac obejmuje w szczególności prace polegające na:
– pracach rozbiórkowych i przygotowawczych,
– przygotowaniu nawierzchni bezpiecznej pod nowym wyposażeniem,
– przesadzeniu 2 młodych drzew,
– wykonaniu fundamentowania urządzeń oraz elementów małej architektury,
– montażu 1 zestawu zabawowego nr 1, strefa bezpieczeństwa 25,1 m2,
– montażu 1 zestawu zabawowego nr 2, strefa bezpieczeństwa 23,2 m2,
– montażu 1 zestawu zabawowego nr 3, strefa bezpieczeństwa 55,4 m2,
– montażu 1 zestawu zabawowego nr 4, strefa bezpieczeństwa 13,2 m2,
– montażu 1 zestawu zabawowego nr 5, strefa bezpieczeństwa 18,1 m2,
– montażu piaskownicy, strefa bezpieczeństwa 32,7 m2,
– montażu 1 ławki parkowej z oparciem,
– montażu 1 systemowej tablicy informacyjnej wraz z regulaminem,
– pracach wykończeniowych i porządkowych.
Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zmówienia oraz warunków jego realizacji zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w Projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

4.5.5.) Wartość części: 230731,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257181,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285286,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257181,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "NOWA SZKOŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7250013378

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257181,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257013,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290599,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257013,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "NOWA SZKOŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7250013378

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257013,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257378,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321399,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257378,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "NOWA SZKOŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7250013378

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257378,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.