Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373426/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00389967/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Zdrojowej 111 w Jaworzu przeznaczonego na realizację celów społecznych i kulturalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jaworze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 82
1.5.2.) Miejscowość: Jaworze
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-384
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338286643
1.5.8.) Numer faksu: 338286601
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@jaworze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworze.bip.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminajaworze.ezamawiajacy.pl/pn/GMINAJAWORZE/demand/163015/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Zdrojowej 111 w Jaworzu przeznaczonego na realizację celów społecznych i kulturalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8079314b-2e1d-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048612/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Zdrojowej 111 w Jaworzu , przeznaczonego na realizację celów społecznych i kulturalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373426
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EPAS.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 682175,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji zabytkowego budynku przy ul. Zdrojowej 111 w Jaworzu. Roboty budowlane dotyczą niższej, dwukondygnacyjnej części handlowo-usługowej budynku nr 111 przy ul. Zdrojowej.
Cele przedsięwzięcia inwestycyjnego: termomodernizacja wraz z nową kolorystyką elewacji - bez ingerencji w wyższą 3 kondygnacyjna część zabytkową budynku; przebudowa oraz remont na parterze i piętrze; wymiana wszystkich instalacji wewnętrznych.
Inwestycja dofinansowana jest w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – zgodnie ze wstępną promesą nr RPOZ/2022/3193/PolskiLad, przyznaną w związku ze złożonym przez Zamawiającego wnioskiem na realizację niniejszej inwestycji.
Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy zamówienia opisany został w SWZ oraz jej załącznikach, w tym w szczególności:
1. załącznik nr 6 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar robót)
2. załącznik nr 3 do SWZ – wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 881489,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 950769,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 881489,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MAR-TOM" Tomasz Chrobak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371393352
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 365B
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-305
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 881489,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- " Budowa Gminnego Żłobka w miejscowości Turośl"
- Remont posadzki w Hali Stacji Kontroli Pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej Sp. z o.o.
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wólce Husińskiej, Dominikanówce, Majdanie Małym i Hucisku
- Remont części budynku garażowego z dostosowaniem do obsługi pojazdu RTG w Areszcie Śledczym w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.