Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00437172/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu publicznego w Ludwinowie Dębskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 21
1.5.2.) Miejscowość: Serock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://serock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu publicznego w Ludwinowie Dębskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8eb6fa34-b501-40e3-9acf-59b6501f7c14
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041636/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Zagospodarowanie terenu publicznego w Ludwinowie Dębskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437172
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.2.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 729907,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym oraz boiska wielofunkcyjnego, oświetlenia i monitoringu na terenie działki nr ew. 23/6 obr. 15 o pow. 1154,80 m2 położonej w m. Ludwinowo Dębskie, gmina Serock, powiat legionowski, woj. mazowieckie, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy Land Art. Projekt S.C. Magdalena Feil-Bereta, Damian Mytych, ul. Lipowa 3/24, 30-702 Kraków, stanowiącą załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ, która wskazuje usytuowanie obiektów małej architektury w terenie oraz określa szczegółowe zagospodarowanie terenu. Projektowane elementy zagospodarowania działki będą spełniać funkcję wypoczynkową i rekreacyjno-sportową dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
2) Zamówienie podzielone jest na zakres podstawowy (zamówienie podstawowe) i zakres objęty prawem opcji (zamówienie objęte prawem opcji). Zamówienie podstawowe stanowi „Zadanie 1”. Zamówienie objęte prawem opcji stanowi „Zadanie 2”.
3) Szczegółowo przedmiot zamówienia podstawowego (Zadanie 1) obejmuje:
a) demontaż i utylizację istniejących elementów wyposażenia (ławki, tablica z regulaminem, kosz na śmieci) i elementy istniejącego ogrodzenia terenu;
b) demontaż i ponowny montaż urządzeń siłowni na terenie gminy w miejscach wskazanych przez Zmawiającego.
c) budowę boiska wielofunkcyjnego o wym. 10,10x20,50m z ogrodzeniem piłko-chwytami o wys. 6m w kolorze zielonym; boisko przewidziane do gry w piłkę nożną, ręczną, piłkę koszykową oraz siatkówkę; nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej 23-25mm z włókien fibrylowanych; boisko do koszykówki i piłki nożnej wyposażone w 1 kpl. bramek piłkarskich (2 szt.) o wymiarach 3x2m i konstrukcji stalowej ocynkowanej; kosze do koszykówki na jednym słupie nośnym o wym. 100x100mm o wysięgu 160cm z tablicą 105x180, obręczą i siatką sznurkową (2szt.); w komplecie osłona na słup z pianki obszyta materiałem odpornym na warunki atmosferyczne, dodatkowo komplet słupków do siatkówki o regulowanej wysokości wykonanych z profili 120x100mm mocowanych w tulejach; siatka demontowalna – specyfikacja zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ; budowa oświetlenia boiska: oprawy o mocy 198W LED w kolorze grafitowym; słupy o wys. 8m w kolorze grafitowym montowane na fundamencie prefabrykowanym; oświetlenie boiska z możliwością ręcznego sterowania za pomocą włącznika/wyłącznika.
d) dostawę i montaż elementów sprawnościowych dla dzieci, młodzieży i dorosłych: orbitrek + biegacz (1) – 1 szt., wyciąg górny + wyciskanie siedząc (2) – 1 szt., wahadło + twister (3) – 1 szt., stepper + wioślarz (4) – 1 szt., Street Workout - urządzenie sportowe (5) – 1 kpl.,
e) wykonanie nawierzchni bezpiecznych z piasku z odizolowaniem warstwy piasku od ziemi warstwą separacyjna z geowłókniny w strefie urządzeń zabawowych wykończenie krawężnikami bezpiecznymi elastycznymi oraz ułożenie ażurowych mat gumowych z wypełnieniem humusem i obsianiem trawą pod urządzenia wg wskazań na zagospodarowaniu terenu.
f) dostawę i montaż dodatkowego wyposażenia placu zabaw: ławki stałe z oparciem – 3 szt., pojedyncze kosze na śmieci metalowe - 2szt., kosz do segregacji - 1szt., stojak na rowery pionowy – 5 szt., tablica regulaminowa – 1 szt., altana o wym. 6x4m i wys. do okapu 2,25m (słupy nośne drewniane 14x14cm, dach pokryty blachodachówką powlekaną w kolorze grafitowym RAL 7024 pod blachą łaty, folia i szalówka, orynnowanie stalowe, altanę należy wyposażyć w 4 stoły z ławami o konstrukcji drewnianej impregnowanymi w kolorze palisander - stoły dł. 180cm zgodnie z załącznikiem nr 13 do SWZ - zamiennie za pozycje w przedmiarze 58 i 63), hamak – 1 szt., budowa oświetlenia placu zabaw: oprawy o mocy 19W LED (chodnik) oraz o mocy 27W LED (teren placu zabaw). Słupy o wys. 4m. Uziemienie słupów za pomocą bednarki. Zasilanie wg wskazań w projekcie technicznym. Kolorystyka słupów i oświetlenia grafitowa. Oświetlenie placu zabaw zasilane ze skrzynki przyłączeniowej zlokalizowanej w ogrodzeniu. Oświetlenie sterowane zegarem astronomicznym.
g) budowę instalacji monitoringu – montaż kamer (2szt.) na nowoprojektowanych słupach oświetleniowych na wys. 3m; do transmisji obrazu projektuje się złącze GSM z anteną zintegrowaną z routerem LTE i anteną. Kamery należy skonfigurować i podłączyć do systemu monitoringu gminnego jakim dysponuje Zamawiający,
h) wykonanie ogrodzenia terenu z paneli systemowych 3D o wysokości 150cm +cokół (podmurówka) z otworami umożliwiającymi migrację małych zwierząt.
i) wykonanie innych elementów zagospodarowania terenu: elementy komunikacji (chodniki z kostki betonowej bezfazowej gr. 6cm na podbudowie 5cm podsypka piaskowo-cementowa+20cm kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie 0-31,5mm+ warstwa odsączająca piasku 10cm, obrzeża 100x20x6cm.), wydzielenie placu zabaw obrzeżem bezpiecznym z granulatu EPDM o wym.5x25x100 cm układanej na oporach betonowych, zieleń [trawniki, krzewy i byliny – hortensja bukietowa (29szt.), forsycja (32szt.), rozplenica japońska (58 szt.), miskant chiński 70szt.); wydzielenie zieleni urządzonej od trawnika obrzeżem betonowym 100x20x6cm; przewidziano trawnik siewem na wyrównanej warstwie ziemi urodzajnej (humus) min. 10cm]; nasadzenia drzew: klon zwyczajny Royal Red - 4szt.; brzoza pożyteczna - 4szt.; klon jawor - 7szt.;
j) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzonych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 684221,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 684221,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 684221,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ziel-Bud Wojciech Rukat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180038363
7.3.3) Ulica: ul. Mehoffera 122
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-158
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 684221,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SEROCK
- Modernizacja zabytkowych budynków w Serocku.
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch samochodów dostawczych o DMC do 3,5 tony
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- Remont drogi powiatowej nr 1609P Wągrowiec - Rąbczyn
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





