eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikZakup samochodu dostawczego do 7,5 t z przyczepą samowyładowczą oraz urządzeniem HDS (w ramach programu OLiOC).



Ogłoszenie z dnia 2025-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu dostawczego do 7,5 t z przyczepą samowyładowczą oraz urządzeniem HDS (w ramach programu OLiOC).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu dostawczego do 7,5 t z przyczepą samowyładowczą oraz urządzeniem HDS (w ramach programu OLiOC).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3306146-c21b-4495-b27a-7012c141648b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000349/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Zakup wywrotki HDS

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3306146-c21b-4495-b27a-7012c141648b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3306146-c21b-4495-b27a-7012c141648b
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy
e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-d3306146-c21b-4495-b27a-7012c141648b

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zam_pub@um.rybnik.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.74.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 339900,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego do 7,5 t z przyczepą samowyładowczą oraz zamontowanym urządzeniem HDS.
Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów:
 ruchu drogowym, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy,
 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych z późniejszymi zmianami (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 583 z późn. zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ (wymagania techniczne dla samochodu dostawczego z skrzynią samowyładowczą oraz zamontowanym urządzeniem HDS), tj.:
WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO
1. WYMAGANIA PODSTAWOWE
1.1. Pojazd fabrycznie nowy – rok produkcji nie wcześniej niż 2025, nieużywany, niezarejestrowany.
1.2. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów:
˗ o ruchu drogowym, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy,
˗ Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych z późniejszymi zmianami (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 583 z późn. zm.).
W dniu odbioru faktycznego należy przedstawić właściwe zaświadczenie z okręgowej stacji kontroli pojazdów
o przeprowadzonym badaniu technicznym oraz innych niezbędnych dokumentów (m.in. oświadczenie o danych technicznych, homologacja).
1.3. Nadwozie pojazdu z pojedynczą kabiną, żurawiem HDS i skrzynią ładunkową.
1.4. Kolor z palety barw – opcjonalnie RAL 5022, RAL 5019, RAL 5011 – lakier zwykły – fabryczny (nie dopuszcza się lakierowania lub oklejenia w celu zmiany koloru).
1.5. Silnik czterocylindrowy, zasilany olejem napędowym:
- o pojemności minimalnej 2300 cm3, maksymalnej 3500 cm3,
- o minimalnej mocy nie mniejszej niż 150 kM,
- spełniający normę czystości spalin min. Euro 6 z możliwością rejestracji pojazdu w dniu odbioru.
1.6. Liczba miejsc: minimum 2, maksimum 3.
1.7. Kabina: bez tylnej szyby.
1.8. Skrzynia biegów: manualna, min. 6-biegowa.
1.9. Układ hamulcowy ABS lub równoważny: TAK.
1.10. Układ kierowniczy ze wspomaganiem: TAK.
1.11. Maksymalna masa całkowita (z załadunkiem): min. 7 t - max. 7,5 t.
1.12. Poduszka powietrzna: kierowcy i pasażera.
1.13. Chłodnica: aluminiowa.
1.14. Moc alternatora i pojemność akumulatora musi zapewnić pełne pokrycie zapotrzebowania na energię elektryczną przy maksymalnym obciążeniu wszystkich urządzeń wyposażenia.
1.15. Ogranicznik prędkości: 90km/h.
2. Żuraw hydrauliczny wymagania:
2.1. Żuraw usytuowany między kabiną, a skrzynią załadunkową.
2.2. Sterowanie żurawiem za pomocą pulpitu sterowniczego.
2.3. Wysięg pionowy na wysokość min 5 m, udźwig min. 2500 kg.
2.4. Udźwig rozłożonego żurawia na odległości 4 m – min. 1000 kg.
2.5. Panel sygnalizacyjny: TAK.
2.6. Odlewna podstawa kolumny żurawia.
2.7. System zabezpieczenia przed przeciążeniem z manometrem i wyłącznikiem STOP.
2.8. Panel w kabinie informujący o poprawnej pozycji transportowej żurawia (odnoszący się do rozłożonych podpór i ramion).
2.9. Rozdzielacz zwiększający szybkość i płynność pracy żurawia, zamontowany w kasecie sterującej.
2.10. Niesymetryczne belki podporowe rozstawie min. 3500 mm.
2.11. Siłowniki opuszczane hydraulicznie z możliwością obrotu o kąt 180 stopni.
2.12. Żuraw zgodny z obowiązującymi normami jakości EN.
2.13. Żuraw wykonany i zamontowany zgodnie z wszelkimi obowiązującymi przepisami prawa.
2.14. Montaż urządzenia dźwigowego potwierdzony odbiorem UDT.
3. Skrzynia ładunkowa homologowana, samowyładowcza wymagania:
3.1. Długość skrzyni wewnątrz min. 3000 mm.
3.2. Rama pośrednia z profilu stalowa cynkowana
3.3. Wywrot skrzyni do tyłu i na boki.
3.4. Siłownik pięciostopniowy umożliwiający duży kąt wywrotu.
3.5. Wysokość burt skrzyni min. 500 mm.
3.6. Na przedniej burcie siatka chroniąca kabinę kierowcy umożliwiająca pracę żurawia.
3.7. Burta tylna uchylna w osi górnej i dolnej.
3.8. Burty boczne otwierane w dół.
3.9. Sterowanie elektryczne na pilocie.
3.10. Osłony lamp tylnych.
3.11. Oświetlenie zewnętrzne diodowe, zgodnie z przepisami o Ruchu Drogowym.
3.12. Podłoga wyposażona w uchwyty do mocowania ładunku dostoswane do maksymalnej ładowności pojazdu.
4. WYPOSAŻENIE DODATKOWE
4.1. Siedzenia zmywalne oraz pasy bezpieczeństwa.
4.2. Gumowe dywaniki w kabinie pojazdu.
4.3. Układ klimatyzacji.
4.4. Centralny zamek + 2 kpl. kluczy.
4.5. Tylne czujniki parkowania.
4.6. Sygnał dźwiękowy cofania.
4.7. Światła przeciwmgielne przednie.
4.8. Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie.
4.9. Immobiliser fabryczny.
4.10. Listwa sygnalizacyjna ledowa, umieszczona w kabinie z napisem „Pogotowie Wodociągowe”.
4.11. Gniazdo zasilania 12V.
4.12. Gniazdo USB A+C po stronie kierowcy.
4.13. Osłony lamp tylnych.
4.14. Osłony najazdowe.
4.15. Kpl. opon zimowych oraz kpl. opon letnich wraz z felgami (w przypadku felg stalowych 1 zestaw (4 szt.) dedykowanych kołpaków).
4.16. Gaśnica produkcji polskiej.
4.17. Pełnowymiarowe koło zapasowe, lewarek i zestaw kluczy niezbędny do wymiany koła.
4.18. Zaczep kulowy do przyczepy + gniazdo elektryczne po podłączenia przyczepki 13 pin.
4.19. Blokada tylnego mostu.
4.20. Zestaw klinów pod koła.
4.21. Instrukcja w języku polskim.
5. Samochód musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez powszechnie obowiązujące przepisy prawne,
w szczególności posiadać niezbędne świadectwa, homologacje lub inne dokumenty dopuszczenia do ruchu drogowego wymagane przepisami.
6. WYKONAWCA WRAZ Z SAMOCHODEM MA OBOWIĄZEK DOSTARCZYĆ:
6.1. Książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu.
6.2. Instrukcje obsługi oraz dokumenty gwarancyjne dodatkowo zamontowanego sprzętu.
6.3. Dokument potwierdzający opłacenie akcyzy (jeśli wymagane), dopuszcza się oświadczenie sprzedawcy.
6.4. Najpóźniej w dniu odbiory faktycznego potwierdzenie wykonania badania technicznego pojazdu.
6.5. Inne dokumenty konieczne do zarejestrowania i użytkowania samochodu.
7. Gwarancja.
7.1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zakupiony pojazd, silnik i podzespoły oraz zamontowane dodatkowy sprzęt na okres nie krótszy niż 24 miesięcy.
8. Wykonawca musi posiadać autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny realizujący przeglądy gwarancyjne położony na terenie województwa śląskiego.
9. Termin naprawy pojazdu maks. do 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego wady, usterki lub awarii pojazdu. Zgłoszenie nastąpi pocztą elektroniczną na adres wskazany w ofercie Wykonawcy.
9.1. W razie konieczności realizacji ww. napraw gwarancyjnych Wykonawca jest zobowiązany odebrać samochód
z wyznaczonego przez Zamawiającego adresu na terenie Miasta Rybnik i odstawić je po realizacji prac.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zabudowy systemu GPS i sondy paliwa, które nie będą ograniczały ani pozbawiały Zamawiającego uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi.

Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w SWZ w rozdziale XXII

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru,
w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu oferty.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składają odrębnie Wykonawca / każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5. Pełnomocnictwo złożone w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz
z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost
z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu
z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie składa odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.