Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00441158/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i zakup mobilnych banków energii z dodatkowymi bateriami oraz paneli słonecznych do ładowania w ramach zadania: „Zakup sprzętu na obronę cywilną i ochronę ludności”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POW 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 7242311
1.5.8.) Numer faksu: 7242311
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c724cca-5f1b-402c-b6ac-48c2c1a73ed81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i zakup mobilnych banków energii z dodatkowymi bateriami oraz paneli słonecznych do ładowania w ramach zadania: „Zakup sprzętu na obronę cywilną i ochronę ludności”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c724cca-5f1b-402c-b6ac-48c2c1a73ed8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441158
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRI.271.26.2025.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152682,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: Dostawa i zakup mobilnych banków energii z dodatkowymi bateriami oraz paneli słonecznych do ładowania.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup 5 szt. mobilnych banków energii wraz z 10 szt. dodatkowych baterii oraz 10 szt. paneli słonecznych do ładowania.
Przedmiot umowy obejmuje również transport do miejsca przeznaczenia, ubezpieczenie na czas przewozu, rozładunek oraz wszelkie inne czynności składające się na dostarczenie i odbiór przedmiotu zamówienia.
Parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne dostarczanego przedmiotu umowy określone zostały w specyfikacji warunków zamówienia.
Przedstawione tam parametry techniczne są parametrami minimalnymi, do których spełnienia zobowiązany jest wykonawca.
Przedmiot niniejszej umowy dostarczony i rozładowany w ramach niniejszego zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania określone przepisami prawa, odpowiadać określonym standardom lub specyfikacjom technicznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do umowy.
Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot mowy jest fabrycznie nowy (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 roku, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie oraz że nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich. Przez stwierdzenie "fabrycznie nowy" należy rozumieć sprzęt opakowany oryginalnie. Przez "wadę fizyczną" należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31156000-4 - Przestojowe źródła energii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RPV Sp. Zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681844003
7.3.3) Ulica: Sobawiny 45
7.3.4) Miejscowość: Sobawiny 45, Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Utwardzenie ulic i chodników na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego
- Dostawa i zakup mobilnych agregatów prądotwórczych 100kW - 115kW (2 szt.) wraz z przyczepami transportowymi (2 szt.) w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Rozbudowa placu zabaw w osiedlu Białobrzegi w Tomaszowie Mazowieckim.
- Dostawa i zakup sprzętu kwatermistrzowskiego na potrzeby Ochrony Ludność i Obrony Cywilnej (OLiOC) w ramach zadania: "Zakup sprzętu na obronę cywilną i ochronę ludności".
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji do punktów poboru energii elektrycznej (Szkoła Podstawowa nr 10 w Tomaszowie Mazowieckim.)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej oraz Bezpieczne województwo łódzkie - powiatowe magazyny zarządzania kryzysowego"
- Zakup sprzętu i doposażenia w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
więcej: Przestojowe źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





