Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00255791/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zadaszenia placu składowo-magazynowego w miejscowości Słupsk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczecińska 112
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59/ 843 40 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pgkslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pgkslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zadaszenia placu składowo-magazynowego w miejscowości Słupsk.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52107f50-b46a-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255791
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3.T.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3781538,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zadaszenia placu składowo-magazynowego w miejscowości Słupsk.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia obejmują:
Zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów (ZUO) w Słupsku zadaszenia istniejącego placu z przeznaczeniem na funkcję składowo-magazynową celem odpowiedniego magazynowania odpadów balastowych o kodzie 19 12 12 w postaci sprasowanych beli lub luzem.
W dokumentacji zaprojektowano:
a) konstrukcję zadaszenia:
- poszycie dachu z blachy trapezowej
- płatwie o rozpiętości 4,5m i 5,5m i rozstawie 2,1m
- główne układy poprzeczne słupowo-wiązarowe w rozstawie 4,5m i 5,5m, o słupach pełnościennych utwierdzonych z wiązarami kratowymi połączonymi przegubowo ze słupami skrajnymi i sztywno ze słupami pośrednimi, o rozpiętości wiązarów 21,0m + 21,0m i wysokości 9,0m w okapie i 10,4m w kalenicy - stężenia typu X,
b) posadowienie bezpośrednie słupów na stopach i ławach fundamentowych,
c) ściany żelbetowe,
d) nawierzchnię – posadzkę żelbetową,
e) instalacje elektryczne,
f) instalacje sanitarne.
Szczegółowe rozwiązania techniczne opisane są w dokumentacji projektowej.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 48 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego tych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5876289,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6053896,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5876289,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dzienisz - przedsiębiorca prowadzący działalność pod nazwą Andrzej Dzienisz Usługi Ogólno-budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 589-185-39-06
7.3.3) Ulica: Borzestowska Huta nr 89A
7.3.4) Miejscowość: Borzestowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-335
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Dzienisz USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Dzienisz USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5876289,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Modernizacja budynków i infrastruktury jednostek oświatowych - wymiana posadzki w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 19 "Słupskiego Chłopczyka" w Słupsku
- PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 213 W SŁUPSKU.
- "Poprawa dostępności transportowej powiatu słupskiego poprzez przebudowę odcinków dróg powiatowych" z podziałem na 7 zadań
- Dostawa włókna do lasera holmowego, materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej - 76/TP/2025
- Dostawa gazów medycznych - nr 75/TP/2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - roboty budowlane
- Przebudowa II piętra budynku głównego Szpitala Powiatowego w Więcborku w zakresie umownie oznaczonym w projekcie budowlanym jako Oddział Opieki Paliatywnej
- Termomodernizacja budynku publicznego Gminy Susz w miejscowości Kamieniec
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- "Remont dachu i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Koziej 1A, ul. Koziej 1B i ul. Mirkowskiej 42 w Konstancinie - Jeziornie"
- Budowa Wiejskiego Domu Kultury w m. Radolinek
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.