eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Modernizacja systemu obserwacji przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Przysucha

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu obserwacji przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Przysucha

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO PRZYSUCHA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670080804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Targowa 87

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przysucha@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.radom.lasy.gov.pl/przysucha

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_przysucha

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu obserwacji przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Przysucha

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39ed0683-3a46-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00222926/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja systemu obserwacji p. pożarowej w Nadleśnictwie Przysucha

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376620/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NN.270.10.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1802904,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi pełny i kompleksowy zakres robót budowlanych polegających na modernizacja systemu obserwacji przeciwpożarowej
w Nadleśnictwie Przysucha.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowalnych opisanych w dokumentacji projektowej, dostawy, montażu, przeszkolenia pracowników Zamawiającego oraz uruchomienia i wdrożenia systemu do wczesnego wykrywania pożarów lasu wykorzystującego obrotowe urządzenia wizyjne z przesyłem sygnału/obrazu drogą radiową pomiędzy dostrzegalniami (istniejącymi wieżami), a Punktem Obserwacyjnym (PO) wraz z automatycznym systemem wykrywania dymu wspomagającym pracę obserwatora oraz wykonanie dokumentacji do UKE (komplet do wydania pozwolenia na korzystanie z częstotliwości radiowej).
Projektowany system wykrywania i lokalizacji pożarów zostanie oparty o trzy kamery Full HD, które zostaną umieszczone na istniejących dostrzegalniach p.poż. w lokalizacjach: Kłonna, Skłoby i Rawicz. Transmisja obrazu oraz sterowanie systemu zostanie zrealizowane poprzez projektowane anteny radioliniowe. Sygnał z trzech istniejących wież (Kłonna, Skłoby i Rawicz) zostanie przesłany do punktu alarmowo dyspozycyjnego zlokalizowanego w istniejącym budynku Nadleśnictwa Przysucha. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
Zamówienie podzielone jest na 2 etapy:
a) I etap – budowa dostrzegalni przeciwpożarowych w Leśnictwach Drzewica, Rawicz i Skłoby oraz masztu antenowego przy biurze Nadleśnictwa – Roboty budowlane z zakresu wzniesienia dostrzegalni i masztu antenowego, wykonania infrastruktury oraz przyłączy oraz przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wszystkich wybudowanych obiektów budowlanych; uzupełnienie ogrodzenia, drogi, chodniki i opaski.
b) II etap – dostawa i montaż sprzętu do lokalizacji pożarów dla Nadleśnictwa
– w ramach realizacji Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, montażu, przeszkolenia pracowników Zamawiającego oraz uruchomienia i wdrożenia systemu do wczesnego wykrywania pożarów lasu wykorzystującego obrotowe urządzenia wizyjne z przesyłem sygnału/obrazu drogą radiową pomiędzy dostrzegalniami, a Punktem Alarmowo-Dyspozycyjnym wraz z automatycznym systemem wykrywania dymu wspomagającym pracę dyspozytora.
Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy, standard jakości ich wykonania oraz właściwości wyrobów budowlanych przedstawia dokumentacja projektowa: sporządzona przez firmę INFRA-TEL Sp. z o.o., ul. Żorska 14,
44-203 Rybnik, obejmująca:
a) projekty budowlane;
b) projekty wykonawcze;
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
d) przedmiary robót;
e) informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
W zakres zadań opisanych w ust. 3.2 niniejszego paragrafu wchodzi także:
 wytyczenie obiektów w terenie (w szczególności głównych osi, charakterystycznych punktów obiektu, stałych punktów wysokościowych – reperów),
 sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zgodnie z wymaganiami zawartymi w umowie,
 wykonanie rozliczenia powierzchni, na której realizowano roboty budowlane wg działek ewidencyjnych i wydzieleń leśnych w zakresie koniecznym do wprowadzenia zmian wg kategorii użytkowania gruntów (ewidencja LP).
usuwanie wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcy rękojmi
i gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32333200-8 - Kamery wideo

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

32240000-7 - Kamery telewizyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1822038,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1822038,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1822038,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Infra-Tel Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MWM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422448743

7.3.3) Ulica: Żorska 14

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-203

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2241107,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.