eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WaśniówZakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie - wyposażenie szkolne o charakterze ogólnoużytkowym



Ogłoszenie z dnia 2025-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie - wyposażenie szkolne o charakterze ogólnoużytkowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24

1.5.2.) Miejscowość: Waśniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 2646026

1.5.8.) Numer faksu: (41) 2646028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wasniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie - wyposażenie szkolne o charakterze ogólnoużytkowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-535a299d-c736-4ea9-b470-244f53c7a70e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024854/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusz: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego; Projekt: „Wysoka jakość infrastruktury przedszkolnej szansą na rozwój gminy Waśniów”, numer: FESW.05.01-IŻ.00-0004/23 ; Program: „Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 2027”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467211

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: T.2710.71.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86610,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie - wyposażenie szkolne o charakterze ogólnoużytkowym, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany do dostawy, wraz z przeniesieniem własności na rzecz Zamawiającego, do oddziałów przedszkolnych w Waśniowie i w Mominie wyposażenia szkolnego o charakterze ogólnoużytkowym (wyposażenie sal przedszkolnych), którego szczegółowy wykaz wraz z określeniem parametrów technicznych i użytkowych wyposażenia, indywidualnie dla przedszkola w Waśniowie i dla przedszkola w Mominie, stanowi Załącznikiem nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”.
2. W celu uniknięcia wątpliwości, dostawa wyposażenia szkolnego o charakterze ogólnoużytkowym obejmuje także rozładunek i/lub złożenie oraz następcze rozmieszczenie i/lub montaż wyposażenia szkolnego we właściwych salach przedszkoli, a czynności te objęte są wyłącznym ryzykiem Wykonawcy.
3. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39121000-6 - Biurka i stoły

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

37520000-9 - Zabawki

37510000-6 - Lalki

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki

39290000-1 - Wyposażenie różne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 2) Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W nin. stanie rzeczy, po odrzuceniu oferty Wykonawcy Mateusza Łuksika – „MATPOL Mateusz Łuksik”, ofertą z najniższą ceną była oferta Wykonawcy TORO Sp. z o.o.
Cena ofertowa zaoferowana przez Wykonawcę TORO Sp. z o.o. przekraczała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie o zamówienia o kwotę 39.852,80 złotych brutto.
Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do kwoty odpowiadającej cenie ofertowej zaoferowanej przez Wykonawcę TORO Sp. z o.o.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.