Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku C w ZSP Syców wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Sycowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000196807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 42
1.5.2.) Miejscowość: Syców
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp-sycow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp-sycow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f666ae0-4cab-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku C w ZSP Syców wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f666ae0-4cab-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384410
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W uprzednio przeprowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta i Zamawiający zamierza udzielić zamówienia zgodnie z art. 305 ust. 1 pkt. 2 ustawy
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-89392aeb-06bb-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.261.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres prac obejmuje m.in.:
1) Skucie starych tynków i wykonanie nowych od wewnątrz na ścianach zewnętrznych oraz na ścianach wewnętrznych prostopadłych do ścian zewnętrznych pomieszczenia Szatni.
2) Wykonanie hydroizolacji metoda iniekcji krystalicznej w celu odtworzenia izolacji poziomej ścian wewnętrznych w szatni (jednostronnie)
3) Wykonanie odgrzybiania tynków
4) Skucie starych posadzek w całym budynku do poziomu -20 cm w stosunku do poziomu progu drzwi wejściowych głównych i wykonanie nowych posadzek
5) Usunięcie starej instalacji centralnego ogrzewania zlokalizowanych w kanałach ciepłowniczych
6) Zasypanie kanałów ciepłowniczych
7) Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z poszerzeniem otworów drzwiowych
8) Likwidacja luksferów na wewnętrznych ścianach.
9) Przebudowa węzłów sanitarnych
10) Przebudowa instalacji wodno – kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania
11) Przebudowa instalacji elektrycznej
12) Przebudowa sceny w auli.
13) Budowa systemu wentylacji wraz z odzyskiem ciepła,
14) Przebudowa zaplecza szatniowego,
15) Naprawa istniejących tynków – szpachlowanie tynków
16) Malowanie pomieszczeń
17) Wykonanie badania powietrza i podłoży w zakresie ilości zarodników grzybów i pleśni
18) Montaż kurtyny z mechanizmem kurtyny
19) Poprawę opierzenia i rury spustowej na połączeniu budynku z aulą
20) Wykonanie remontu utwardzenia terenu
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ – dokumentacja projektowa wykonana przez Biuro Usług Projektowych i Obsługi Inwestycji Ryszard Gąsior, biuro: 56-416 Twardogóra; ul. Ratuszowa 1C
3. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej oraz wszelkie roboty towarzyszące (organizacja placu budowy, zaplecze itp.) i inne niezbędne do prawidłowego wykonania prac.. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym
4. Prace należy wykonać w dwóch etapach. Etap I – 8 tygodni od day zawarcia umowy, obejmuje wykonanie wszelkich robót w salach lekcyjnych D3, D4, D13, D14 , szatnia, WC dziewcząt i WC chłopców wraz z korytarzem i skrytką na końcu korytarza. II etap – pozostałe prace, w szczególności prace związane z remontem auli – do dnia 15.01.2024r. Ze względów finansowych, Zamawiający nie przewiduje możliwości wcześniejszego wykonania całości prac (zakończenie II etapu), Zamawiający przewiduje jedną fakturę przejściową – po zakończeniu I etapu prac, płatność za II etap – do 30 dni od daty złożenia faktury. Wartość prac za wykonanie I etapu należy podać osobno do protokołu z negocjacji, z zastrzeżeniem, że wartość ta nie może przekraczać 68 % kwoty całości oferty brutto i jednocześnie kwoty 550 000,00 PLN brutto.
5. Zamawiający zastrzega, że prace przy zamówieniu w okresie wykonywania I etapu prac mogą być prowadzone w godz. 6:00 - 22:00 od poniedziałku do soboty. Zamawiający dopuszcza wyjątkowo prace w inne dni wolne od szkoły – jeżeli Zamawiający będzie miał taką możliwość żeby udostępnić teren budynku – po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega, że prace przy zamówieniu w dni szkolne (od daty zakończenia I etapu prac) mogą być prowadzone w godz. 15:10 - 21:00. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wstrzymania prac w pojedynczych, wskazanych przez Zamawiającego dniach, ze względów organizacyjnych (apele, uroczystości itp .)
6. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
7. Zamówienie jest/nie jest podzielone na części. Przyczyny nie podzielenia zamówienia na części: zamówienie o stosunkowo niewielkiej wartości, odpowiednie dla małych i średnich przedsiębiorstw, podział zamówienia nie jest uzasadniony funkcjonalnie i organizacyjnie (podział zamówienia wymagałby stworzenia i koordynacji kilku placów budowy, co utrudniłoby prowadzenie prac).
(CPV): 45400000-1, 45300000-0, 45111100-9
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 962000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 962000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 962000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-BUD Krystian Korus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9111584925
7.3.3) Ulica: Ligota Polska 41
7.3.4) Miejscowość: Ligota Polska
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 962000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-15INNE PRZETARGI Z SYCOWA
- Przebudowa boisk przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Sycowie w ramach poprawy infrastruktury sportowej
- Naprawa nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych na terenie miasta i gminy Syców 2025 r.
więcej: przetargi w Sycowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Prace remontowe w żłobku Michałki- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Prace remontowe w żłobku Przemko- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
- Budowa budynku administracyjnego - kancelaria leśnictwa Błotno w miejscowości Grabin, gmina Nowogard - II postępowanie
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.