Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00353741/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Roboty budowlane
            Odbudowa murów oporowych Potoku Pieszyckiego - fragment w Lasocinie    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pieszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusz Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Pieszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-250
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pieszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pieszyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa murów oporowych Potoku Pieszyckiego - fragment w Lasocinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97544ff4-a55f-4a8f-a33e-b4652999db48
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353741
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGPRiIT.271.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 248425,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zamówienia jest odbudowa dwóch fragmentów muru oporowego (1 odcinek o długości 33,5 m, drugi odcinek o długości 40,2 m) po obu stronach potoku związana z usuwaniem skutków powodzi z września 2024r. .
Zakres robót obejmuje: 
•	rozbiórka pozostałości muru (we wskazanym obszarze mur oporowy został całkowicie zniszczony, zatem rozbiórka będzie prowadzona w minimalnym zakresie i tylko w miejscach, gdzie po powodzi ostały się fragmenty muru);
•	oczyszczenie koryta – w korycie potoku zalegają resztki zniszczonego muru;
•	fundament żelbetonowy o wymiarach 0,8x0,5 m; stopień zbrojenia fundamentu to 120 kg/m3;
•	wykonanie nowych murów kamiennych,
•	uzupełnienie przestrzeni za murami.
 
Uwagi ogólne:
1)	Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.               
2)	Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie – zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SWZ i załącznikach, o których mowa w pkt 4.
3)	Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania.
4)	Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1)	Mapa, zgłoszenie, przedmiar - Załącznik nr 1 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. Nr 1 – „OPZ”;
2)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 1.1 do SWZ. Nazwa pliku „Zał. Nr 1.1 - STWIORB”.
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Nazwa pliku „wzór umowy”        
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289741,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 566453,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289741,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOP-TRANS PAWEŁ KORZENIOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822042997
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 24
7.3.4) Miejscowość: Mościsko
7.3.5) Kod pocztowy: 58-116
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289741,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:                        w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
            
INNE PRZETARGI PIESZYCE
więcej: przetargi PIESZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja, remont oraz doposażenie świetlic środowiskowych z terenu gminy Czarnków
- Utwardzenie powierzchni gruntu na cele parkowania w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach
- Budowa wiaty śmietnikowej [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska 69/71]
- Modernizacja terenu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 293 przy ul. Kochanowskiego 8
- "Budowa zadaszonego lodowiska o minimalnych wymiarach tafli lodowej 40 m x 20 m"
- "Przebudowa infrastruktury drogowej wraz z modernizacją sieci wodno-kanalizacyjnej w Radzyniu Podlaskim - ul. Warszawska i ul. Chomiczewskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








