eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceOdbiór i zagospodarowanie odpadów: 19 12 12 lub 19 12 10 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów: 19 12 12 lub 19 12 10 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278165760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rybnicka 199A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-122

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzogliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzogliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skladowisko_gliwice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów: 19 12 12 lub 19 12 10 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e137dabc-c4aa-4497-b724-f7e6ca1ec68c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451120

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZO. 261.5.DZO.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1 – zagospodarowanie odpadów wraz z odbiorem (transportem) o kodzie 19 12 12; Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy przetransportować, a następnie zagospodarować w instalacjach Wykonawcy, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.).
Oddane do zagospodarowania odpady nie są odpadami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA NR 1 I 2 zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

4.5.5.) Wartość części: 504000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2 – zagospodarowanie odpadów wraz z odbiorem (transportem) o kodzie 19 12 10.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

4.5.5.) Wartość części: 504000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 777,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 831,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 777,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Econ Trader Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EkoPartner Recykling Sp.z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992716354

7.3.3) Ulica: Długosza 27

7.3.4) Miejscowość: Wojkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-580

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie realizacji zadania nr 2 pn.: „Zagospodarowanie odpadów wraz z odbiorem (transportem) o kodzie 19 12 10” albowiem oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu w terminie składania ofert dodatkowych została złożona jedna oferta przez Wykonawcę:
Senda Sp.zo.o., ul. Strzygłowska 67FK, 04-872 Warszawa.



Zgodnie z treścią art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).Zamawiający przed otwarciem ofert w dniu 19 sierpnia br. udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości 544 320,00 zł brutto, mając na uwadze szacunkowy wolumen odpadów przeznaczonych do zagospodarowania w ramach zamówienia. Tym samym akceptowalną ceną jednostkową dla Zamawiającego, stanowiącą górny limit powyżej którego nie jest on w stanie wydatkować zabezpieczonych w planie środków jest kwota stanowiąca iloraz zaplanowanych środków w budżecie i obliczonej ilości odpadów do zagospodarowania. W postępowaniu złożona została jedna oferta. Oferta dodatkowa z ceną w wysokości 831,60 zł brutto przewyższa zatem kwotę jednostkową, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (680,40 zł), albowiem nie mieści się ona w oszacowanym budżecie Zamawiającego. Po analizie stanu faktycznego Zamawiający stwierdził, iż ze względu na podjęte przez Zamawiającego działania oszczędnościowe i konieczność zmniejszania kosztów nie istnieje obiektywna możliwość przeznaczenia na realizację zamówienia kwoty wyższej od podanej przed otwarciem ofert. Możliwość zwiększenia budżetu Zamawiającego warunkowana jest wieloma czynnikami, a na Zamawiającym ciąży obowiązek gospodarnego zarządzania środkami publicznymi. Powyższe potwierdza zaistnienie przesłanki unieważnienia postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.