eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chlewiska"Dostawa: aparatu USG, sprzętu i wyposażenia medycznego, serwerów i sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego p.n.: Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)".



Ogłoszenie z dnia 2025-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa: aparatu USG, sprzętu i wyposażenia medycznego,
serwerów i sprzętu komputerowego
w ramach projektu grantowego p.n.: Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHLEWISKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141740466

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 4 A

1.5.2.) Miejscowość: Chlewiska

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-510

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: chlewiskaspzoz@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzozchlewiska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-268af0a5-0490-4733-9806-7a1202b58e19

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa: aparatu USG, sprzętu i wyposażenia medycznego,
serwerów i sprzętu komputerowego
w ramach projektu grantowego p.n.: Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-268af0a5-0490-4733-9806-7a1202b58e19

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469152

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 253089,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego, serwerów i sprzętu komputerowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Wszystkie części zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ opis przedmiotu zamówienia.
Postępowanie nie dotyczy dostawy aparatu USG, ponieważ jego dostawcę wyłoniono w pierwszym prowadzonym postępowaniu.
Część nr 1: Sprzęt i wyposażenie medyczne
Część zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ dotyczy dostawy:
-fantomu do nauki samobadania piersi 1szt.
-Otoskopu 3szt.
-aparatu do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi elektronicznego i/lub manualnego w różnych rozmiarach w tym z kompletem mankietów dla dzieci 5szt.
- aparatu EKG mobilnego 1szt.
- dermatoskopu 1szt.
- detektora tętna płodu 1szt.
- koncentratora tlenowego 2szt.
- detektora przepływu Doppler 1szt.
- tabletów medycznych 5szt.
- wagi z analizatorem masy ciała
- elektronicznej wagi dla niemowląt – przenośnej 1szt.
- wagi medycznej dla niemowląt 1szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33698000-9 - Produkty lekarskie

33121500-9 - Elektrokardiogram

33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

42923110-6 - Wagi

4.5.5.) Wartość części: 85930 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego, serwerów i sprzętu komputerowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Wszystkie części zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ opis przedmiotu zamówienia.
Postępowanie nie dotyczy dostawy aparatu USG, ponieważ jego dostawcę wyłoniono w pierwszym prowadzonym postępowaniu.
Część nr 2: Serwery i sprzęt komputerowy
Część zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ dotyczy dostawy:
1. Serwer backupowy wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym i macierzą dyskową– 1 szt
2. UPS – serwer 2szt.
3. Komputerów stacjonarnych ALLinONE – 10 sztuk
4. UPS komputer – 10 szt.
5. Komputerów przenośnych Laptop – 10 szt.
6. Urządzenie sieciowe typu switch – 1 szt.
7. Serwer do archiwizacji bazy danych oprogramowania do obsługi poradni oraz archiwizacji dokumentacji medycznej, skanów dokumentów dołączanych do dokumentacji
8. Centralki telefonicznej umożliwiającej: obsługę osoby dzwoniącej za pomocą IVR (tonowy wybór osoby/komórki, z którą chce się skontaktować), oczekiwanie w kolejce na połączenie (w przypadku, gdy linia jest zajęta), identyfikację pacjenta w systemie podczas rozmowy telefonicznej. -1 szt.
9. Oprogramowania systemowego - w tym oprogramowania do realizacji opieki koordynowanej szt. -1

4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 225370 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje jednocześnie, że ofertę złożoną przez MSCD sp. z o.o. ul. Bursaki 6, 20-
150 Lublin, odrzuca na podstawie z art. 226 ust.1 pkt. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w
związku niezgodnością parametrów zaproponowanych urządzeń z wymaganiami OPZ.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia postępowanie w części nr 2
na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy PZP, ze względu na brak ofert dla danej części

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.