eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw" Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie na potrzeby jej dostosowania do obowiązujących przepisów"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie na potrzeby jej dostosowania do obowiązujących przepisów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krasnostawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marka Sobieskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krasnystaw-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.krasnystaw-powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie na potrzeby jej dostosowania do obowiązujących przepisów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4968d44f-9eb9-4f83-86fe-0eca22ad4b53

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042838/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406663

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Roboty demontażowe:
a) demontaż istniejących szafek hydrantowych,
b) demontaż istniejących rurociągów stalowych przeznaczonych dla instalacji hydrantowej.
2. Roboty instalacyjne:
a) montaż zaworu pierwszeństwa przeciwpożarowego (nie wymagającego zasilania elektrycznego),
b) wykonanie nowej instalacji wodnej przeciwpożarowej o wydajności min. 2,0 l/s,
c) montaż szafek hydrantowych DN 25 z wężem półsztywnym o długości 30 m, zgodnych z obowiązującą normą PN
d) wykonanie instalacji hydrantowej z rur stalowych ocynkowanych bezszwowych, z połączeniami gwintowanymi wg PN 74/H-74200
e) zainstalowanie węzła rozdziału wody na potrzeby bytowe i przeciwpożarowe z zastosowaniem armatury zabezpieczającej przed wzajemnym oddziaływaniem instalacji (np. zawory zwrotne, zawory odcinające, zawory antyskażeniowe, itp.),
3. Roboty odtworzeniowe:
a) odtworzenie wszystkich powierzchni naruszonych w trakcie robót instalacyjnych (ściany, sufity, posadzki),
b) zamknięcie bruzd, uzupełnienie tynków i okładzin, malowanie,
c) przywrócenie estetyki wnętrz do stanu sprzed rozpoczęcia prac,
4. Pozostałe wymagania:
a) zapewnienie wszystkich materiałów, urządzeń i robocizny niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
b) wykonanie prób szczelności oraz rozruchu instalacji,
c) przeprowadzenie uzgodnień z właściwymi organami (w szczególności z PSP),
d) oznakowanie hydrantów zgodnie z przepisami ppoż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227550 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROPER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120151478

7.3.3) Ulica: Karola Olszewskiego

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-481

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.