Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00361362/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
- 2022/BZP 00381440/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-06
- 2023/BZP 00283601/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części pomieszczeń w budynku RCKiK w Białymstoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Curie-Skłodowskiej 23
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 744 70 02
1.5.8.) Numer faksu: 85 744 71 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa części pomieszczeń w budynku RCKiK w Białymstoku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2556b207-3a70-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018678/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w budynku RCKiK w Białymstoku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności w obszarze krwiodawstwa i krwiolecznictwa w ramach POIŚ 2014 – 2020 – oś XI REACT EU.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361362/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP-25/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2216942,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części pomieszczeń w budynku RCKiK w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 23 w ramach projektu „Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności w obszarze krwiodawstwa i krwiolecznictwa” realizowanego w ramach POIŚ 2014 – 2020 – oś XI REACT EU.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1 wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z Dokumentacji projektowej w zakresie:
1) przebudowy pomieszczeń strefy przyjęć krwiodawców na parterze wraz ze zamianą wentylacji grawitacyjnej na wentylację mechaniczną wywiewną w gabinetach lekarskich;
2) przebudowy pomieszczeń strefy pobierania krwi na I. piętrze wraz z budową wentylacji mechanicznej i wymianą okien;
3) remontu klatki schodowej przy wejściu głównym do budynku na wszystkich kondygnacjach;
4) połączenia trzech istniejących central wentylacyjnych z modułem CT w węźle cieplnym w celu wymiany czynnika grzewczego z elektrycznego na wodny;
5) budowy wentylacji mechanicznej w pracowni laboratoryjnej w piwnicy;
6) wymiany systemu kolejkowego na dwuczęściowy:
a) do obsługi dawców krwi
b) do obsługi pacjentów laboratorium;
7) aranżacji wnętrz;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ, Opis wybranych elementów przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 12 do SWZ.
2.2 wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;
2.3 sprawowanie nadzoru inżynierskiego nad wykonywaniem robót budowlanych przez Kierownika budowy oraz Kierowników robót branżowych;
2.4 dokumentowanie przebiegu procesu inwestycyjnego;
2.5 uzyskanie w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla elementów robót podlegających decyzji określonej pozwoleniem na budowę, w tym prowadzenie uzgodnień i dopełnienie formalności związanych z wydaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie przez Grodzki Nadzór Budowlany;
2.6 przekazanie wykonanego przedmiotu zamówienia Zamawiającemu wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą, decyzjami administracyjnymi, kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi urządzeń i systemów, atestami i aprobatami technicznymi, planem bezpieczeństwa pożarowego, itp. dokumentami;
2.7 udzielenie gwarancji i świadczenie usług gwarancyjnych.
3. Zamawiający posiada Decyzję pozwolenia na budowę w zakresie zabudowy stropu nad parterem i wyburzenia wewnętrznej klatki schodowej oraz zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń, w tym wyburzenia komina wentylacji grawitacyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów
79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3400000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3400000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3400000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Remontdom s.c. Marek Żukowski, Marek Grynczel - Remontdom Marek Jerzy Grynczel - pełnomocnik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Remontdom Marek Żukowski wspólnik spółki cywilnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423054744
7.3.3) Ulica: Władysława Reymonta 1A
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-717
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Branża sanitarna - Paweł Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Remontowe FELIX 2.
2. Branża elektryczna - ELEKTRO KAROL KLESZCZEWSKI.
3. Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu kolejkowego - QMS Sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONTDOM SPÓŁKA CYWILNA MAREK ŻUKOWSKI, MAREK GRYNCZEL
jakie przetargi wygrała firma
REMONTDOM SPÓŁKA CYWILNA MAREK ŻUKOWSKI, MAREK GRYNCZEL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3400000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- BZP.272.24.2025.ŁC Usługi doradcze w zakresie komercjalizacji wyników prac B+R
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości BPN-T i Epi-Centrum Nauki
- Organizacja szkoleń z zakresu wsparcia integracji cudzoziemców oraz zapobiegania dyskryminacji.
- Dostawa tlenu medycznego, leków oraz oznaczników chirurgicznych
- Opracowanie dok. projektowej wielobranżowej na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania lok, mieszk. na potrzeby lok. handl.-usł. przy ul. Sienkiewicza 26 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Oznakowanie pionowe dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddz. Białystok w latach 2025-2028 w Rejonie w Augustowie
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach.
- Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 5 Akademii Nauk Stosowanych w Wałczu
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. W-wy: Cz. 1 - ul. Mickiewicza 27/163, Cz. 2 ul. Powązkowska 70/9, Cz.3 ul. Śmiała 24/1
- "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Tuczępach"
więcej: Maszyny do wydawania biletów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.