eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecDostawa laserowego projektora kinowego w standardzie DCI co najmniej 4K wraz z niezbędnym osprzętem



Ogłoszenie z dnia 2023-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa laserowego projektora kinowego w standardzie DCI co najmniej 4K wraz z niezbędnym osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GRÓJECKI OŚRODEK KULTURY W GRÓJCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670061304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego

1.5.2.) Miejscowość: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gokgrojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gokgrojec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5f43c4c-4108-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kultura

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa laserowego projektora kinowego w standardzie DCI co najmniej 4K wraz z niezbędnym osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5f43c4c-4108-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00331616/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Laserowy projektor kinowy w standardzie DCI co najmniej 4K wraz z niezbędnym osprzętem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej w ramach Programów Operacyjnych Rozwój PISF 2023 - Cyfryzacja kin

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374655

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 449760,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie, kalibracja oraz strojenie systemu kinotechnicznego – sprzętu do projekcji cyfrowej w standardzie DCI na potrzeby sali kinowej Grójeckiego Ośrodka Kultury w Grójcu zlokalizowanej przy ul. Józefa Piłsudskiego 3 w Grójcu wraz z przeszkoleniem kinooperatorów z obsługi zamontowanego systemu (do 4 osób) przy czym przeszkolenie musi odbyć się na zamontowanym, uruchomionym, skalibrowanym oraz zestrojonym przez Wykonawcę systemie w terminie przewidzianym na wykonanie zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry sprzętów stanowiących przedmiot zamówienia oraz ich ilości określony został w Załączniku nr 3 do SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / formularz oferowanego wyposażenia kinotechnicznego” oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – „Formularz cenowy”. Przedmiot zamówienia – system kinotechniczny obejmuje urządzenia wskazane w Załączniku nr 3 do SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / formularz oferowanego wyposażenia kinotechnicznego” oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – „Formularz cenowy” oraz kompletny montaż, uruchomienie, kalibrację i przeszkolenie kinooperatorów w zakresie obsługi zamontowanego systemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 552270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 552270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWACO PROJECT Sp. o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 521-29-99-790

7.3.3) Ulica: Olesińska 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-548

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 552270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.