Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wsparcie techniczne w utrzymaniu środowiska IT oraz aplikacji KRN wraz z dostawą urządzeń i oprogramowania dla Zintegrowanej Platformy Rejestrów Onkologicznych (ZPRO) systemu e-KRN+.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W.K. Roentgena 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-781
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22/5709466
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.wolosiak@nio.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pib-nio.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie techniczne w utrzymaniu środowiska IT oraz aplikacji KRN wraz z dostawą urządzeń i oprogramowania dla Zintegrowanej Platformy Rejestrów Onkologicznych (ZPRO) systemu e-KRN+.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8df5a0d4-877e-40e5-9ad5-017b1fd750f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://nio.ezamawiajacy.pl/pn/NIO/demand/239892/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nio.ezamawiajacy.pl/pn/NIO/demand/239892/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ: Rozdz. XVIII SWZ, Rozdz. XX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdz. XXXV SWZ - Klauzula informacyjna RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP-161/25/DW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. świadczenie usługi wsparcia technicznego w utrzymaniu środowiska IT oraz aplikacji KRN,
1.2. przedłużenie wsparcia producenta dla wybranego sprzętu,
1.3. zakup i dostawa urządzeń i oprogramowania wraz ze świadczenie usługi wsparcia technicznego w zakresie wymiany obecnie użytkowanych
dla Zintegrowanej Platformy Rejestrów Onkologicznych (ZPRO) systemu Krajowego Rejestru Nowotworów (e-KRN+).
2. Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), dotyczy świadczenia usługi wsparcia technicznego w utrzymaniu środowiska IT oraz aplikacji KRN, przedłużenia wsparcia producenta dla wybranego sprzętu,
w tym załączniki do OPZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Na podstawie art. 441 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w odniesieniu do świadczenia usługi wsparcia technicznego w utrzymaniu środowiska IT oraz aplikacji KRN. Prawo opcji będzie obejmować pulę 350 rbh.2. Szczegółowy zakres realizacji zamówienia podstawowego oraz zamówienia w prawie opcji określa Załącznik nr 2 do SWZ - OPZ i Załącznik nr 1.1 do SWZ Formularz cenowy.
3. W ramach zamówienia z tytułu prawa opcji Zamawiający przewiduje zlecić Wykonawcy świadczenie usługi wsparcia technicznego obejmujące zakres prac wskazany pkt 1a, w wymiarze 350 rbh, po wykorzystaniu pakietu 800 rbh (zamówienie podstawowe) w terminie obowiązywania Umowy. Usługi objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać.
4. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu Umowy objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Cena za świadczenie Usług w prawie opcji określona będzie w ofercie Wykonawcy. Wynagrodzenie jest płatne za przepracowaną 1 rbh, okresem rozliczeniowym jest kwartał kalendarzowy. Usługi objęte przedmiotem Umowy w ramach prawa opcji mogą być świadczone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wyłącznie w terminie obowiązywania Umowy.
5. Skorzystanie przez Zamawiającego z zamówienia w prawie opcji, jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia w prawie opcji. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
6. Zamówienie w prawie opcji będzie realizowane wyłącznie w terminie wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie treścią Rozdz. XXVII SWZ - Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
4.1. wykaże, iż wykonał lub wykonuje nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na świadczeniu wsparcia technicznego dla infrastruktury informatycznej wysokiej dostępności (w skład której wchodziły między innymi przełączniki sieciowe, serwery, macierze dyskowe oraz aplikacje), świadczone przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie
4.2. wykaże, iż wykonał lub wykonuje nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) usługę dla podmiotu świadczącego usługi medyczne, polegającą na świadczeniu wsparcia technicznego dla infrastruktury informatycznej wysokiej dostępności (w skład której wchodziły między innymi przełączniki sieciowe, serwery, macierze dyskowe oraz aplikacje), świadczoną przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
UWAGA: W przypadku usług ciągłych/okresowych (umów) wykonywanych, tj. takich, których realizacja nie zakończyła się przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wykazać tylko zrealizowany zakres takiej umowy, który na dzień upływu terminu składania ofert potwierdza spełnienie wymaganego warunku udziału w postępowaniu.
Wymagany podmiotowy środek dowodowy: wykaz usług.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
wykaże, że będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego zespołem osób w skład, którego będą wchodziły co najmniej 3 (trzy) osoby o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniżej:
4.3.1. osoby, skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia, każda z osób posiada co najmniej jeden ważny z wymienionych niżej certyfikatów:
a) Cisco Certified Network Associate lub równoważny;
b) Dell Power Edge Fundations 2023 lub równoważny;
c) Veeam Certified Engineer 2025 lub równoważny;
d) VMware Certified Professional 7 Destkop and Moblity lub równoważny;
e) Red Hat Certified System Administrator lub równoważny;
f) Hitachi Vantara Qualified Professional – VSP Midrange Family installation lub równoważny;
g) Fujitsu Server System Engineer lub równoważny;
Przez certyfikaty równoważne Zamawiający rozumie certyfikaty, które są analogiczne co do zakresu z przykładowymi certyfikatami wskazanymi z nazwy dla danej roli, co jest rozumiane jako certyfikaty dotyczące:
1) analogicznej dziedziny merytorycznej wynikającej z roli, której dotyczy certyfikat,
2) analogicznego stopnia poziomu kompetencji,
3) analogicznego poziomu doświadczenia zawodowego wymaganego do otrzymania danego certyfikatu oraz potwierdzone są egzaminem (dotyczy tylko tych ról, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone).
Wymagany podmiotowy środek dowodowy: Wykaz osób.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, składa w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia nw. podmiotowe środki dowodowe:
1.1. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy – dalej „rozporządzenie” zamiast:
1) odpisu albo informacji z KRS lub CEiIDG, o których mowa Rozdz. XIV pkt 1.1. lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury
- dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP (jeżeli był wymagany), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć, z zastosowaniem określonych powyżej terminów wystawienia dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, składa w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia nw. podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ;
b) wykaz osób – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5.2 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Uwaga! Szczegółowy opis i zakres wymaganych do złożenia przedmiotowych środków dowodowych określony jest w rozdz. XV SWZ.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowych środków dowodowych:
- materiały informacyjne producenta/autoryzowanego dystrybutora producenta tj. (karty katalogowe, specyfikacje techniczne, inne dokumenty, w tym oświadczenia) dotyczące oferowanego rozwiązania, w zakresie wymagań wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia zawierające dane producenta, dane identyfikujące oferowane rozwiązanie.
W przypadku gdy dokumenty, o których mowa powyżej nie zawierają informacji o parametrach lub funkcjonalnościach wymaganych, Wykonawca składa oświadczenie producenta/autoryzowanego dystrybutora producenta, że oferowane rozwiązanie w zakresie brakujących w dokumentach producenta/autoryzowanego dystrybutora producenta danych, spełnia parametry i/lub posiada określone funkcjonalności wymienione w Zał. (...) do OPZ określone przez Zamawiającego.
- ważny Certyfikat ISO 9001:2015 lub równoważny, wystawiony przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczeniem zgodności działań podmiotu świadczącego usługi serwisowe w zakresie zarządzania jakością. Poprzez zwrot „równoważny” Zamawiający rozumie dokument wystawiony przez uprawniony niezależny podmiot, który potwierdza spełnianie normy charakteryzującej się cechami właściwymi dla normy wymienionej przez Zamawiającego;
- ważny Certyfikat ISO 14001 lub równoważny, wystawiony przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczeniem zgodności działań producenta w zakresie systemów zarządzania środowiskowego. Poprzez zwrot „równoważny” Zamawiający rozumie dokument wystawiony przez uprawniony niezależny podmiot, który potwierdza spełnianie normy charakteryzującej się cechami właściwymi dla normy wymienionej przez Zamawiającego;
- Oświadczenie Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku, gdy materiały informacyjne tj. karty katalogowe, specyfikacje techniczne, inne dokumenty producenta/autoryzowanego dystrybutora producenta zostały wystawione w innym języku niż język polski, Wykonawca zobowiązany jest złożyć ww. dokumenty z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający dopuszcza złożenie materiałów informacyjnych w języku angielskim.
Uwaga!
W przypadku, gdy Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie z wyłączeniem przypadku, gdy przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z zapisami rozdz. XV SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera rozdz. XVI SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami rozdz. XX pkt. 28-32 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami określonymi w SWZ należy umieścić na Platformie pod adresem: https://nio.ezamawiajacy.pl - w myśl ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykaz dokumentów, oświadczeń wymaganych do złożenia wraz z ofertą został wskazany w rozdz. XIII SWZ.2. Termin wykonania zamówienia: przez okres 12 miesięcy liczony od dnia zawarcia umowy
a) świadczenie usługi wsparcia technicznego w utrzymaniu środowiska IT oraz aplikacji KRN,
b) przedłużenie wsparcia producenta dla wybranego sprzętu,
c) zakup i dostawa urządzeń i oprogramowania wraz ze świadczeniem usługi wsparcia technicznego w zakresie wymiany obecnie użytkowanych – szczegółowe terminy określone w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamówienie jest finansowane ze środków finansowych określonych w umowie nr 1/17/1/2024/3846/266 zawartej pomiędzy Skarbem Państwa – Ministrem Zdrowia a Narodowym Instytutem Onkologii im. M. Skłodowskiej - Curie - Państwowym Instytutem Badawczym w Warszawie, na realizację Narodowej Strategii Onkologicznej, zadanie pn. „Wspomaganie systemu rejestracji nowotworów”.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa techniczna, konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności instalacji systemów: sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, oddymiania, sterowania klap oddymiania ................
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Wola m.st. Warszawy
- Postępowanie na dostawę pojazdu elektrycznego typu minibus (min 8 osób)
- Świadczenie usług medycznych w zakresie elektroradiologii w ramach Pracowni Echokardiografii.
- Usługę kompleksowej obsługi prawnej (doradztwa prawnego) w procesie sprzedaży przez Zamawiającego, należących do niego udziałów w kapitale zakładowym spółki
- Świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkania wigilijnego dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Iławskiego
- Dostawa sprzętu IT oraz urządzeń na potrzeby Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Świadczenie usług w ramach projektu <<Cyberbezpieczny Samorząd>> w Gminie Samborzec
- Dostawa i montaż urzędomatu wraz z usługami towarzyszącymi na potrzeby Starostwa Powiatowego w Toruniu
- Modernizacja posiadanej infrastruktury sieciowej poprzez zakup przełączników sieciowych
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





