eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówWykonanie nasadzeń drzew i krzewów na terenie powiatu pruszkowskiego (5 części).



Ogłoszenie z dnia 2025-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów na terenie powiatu pruszkowskiego (5 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Drzymały 30

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-pruszkowski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1168640

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów na terenie powiatu pruszkowskiego (5 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3b7f9d4-2dc3-45fe-9bcf-b9df57af83f1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489840

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043497/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Wykonanie nasadzeń kompensacyjnych na terenie powiatu pruszkowskiego - jesień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00408712

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.26.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) nasadzenia drzew w pasach dróg powiatowych:

a) oliwnik wąskolistny (Elaegnus angustifolia) – 10 szt,
b) grusza drobnoowocowa ‘Chanticleer’ (Pyrus calleryana ‘Chanticleer’) – 10 szt.,
c) jarząb turyngski ‘Fastigiata’ (Sorbus thuringiaca ‘Fastigiata’) – 20 szt.
d) wiąz szypułkowy (Ulmus laevis) – 20 szt.
e) klon polny (Acer campestre) – 10 szt.
f) grab pospolity ‘Fastigiata’ (Carpinus betulus ‘Fastigiata’) – 10 szt.
g) kasztanowiec zwyczajny (Aescelus hippocastanum) – 15 szt.
h) lipa drobnolistna (Tilia cordata) – 20 szt.

Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem materiału szkółkarskiego, posadzeniem, przygotowaniem gruntu, pielęgnacją oraz utrzymaniem gwarancyjnym.
Podane ilości (szt.) są ilościami orientacyjnymi, zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia bądź zmniejszenia podanych ilości, wg bieżących potrzeb, z zachowaniem warunku nie przekraczania wartości umowy. Jeśli danej pozycji nie było w ofercie będzie ona rozliczana wg średniej ceny rynkowej w regionie. Zamawiający deklaruje wykonanie min. 75 % deklarowanej ilości.

Szczegółowy zakres prac, objętych zamówieniem, określa SWZ oraz Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik C.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 230000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) nasadzenie drzewa na terenie Starostwa Powiatowego w Pruszkowie:

a) jodła pospolita (Abies alba.) -1 szt.

Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem materiału szkółkarskiego, posadzeniem, przygotowaniem gruntu, pielęgnacją oraz utrzymaniem gwarancyjnym.
Podane ilości (szt.) są ilościami orientacyjnymi, zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia bądź zmniejszenia podanych ilości, wg bieżących potrzeb, z zachowaniem warunku nie przekraczania wartości umowy. Jeśli danej pozycji nie było w ofercie będzie ona rozliczana wg średniej ceny rynkowej w regionie. Zamawiający deklaruje wykonanie min. 75 % deklarowanej ilości.

Szczegółowy zakres prac, objętych zamówieniem, określa SWZ oraz Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik C.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) zagospodarowanie terenu zieleni w pasie drogi powiatowej Al. Krakowska w Raszynie:

a) róża okrywowa ‘Maraton’ (Rosa ‘Marathon’) – 760 szt.
b) pęcherznica kalinolistna 'Lady in Red' (Physocarpus opulifolius 'Lady in Red') - 175 szt.
c) klon polny (Acer campestre) – 4 szt.

Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem materiału szkółkarskiego, posadzeniem, przygotowaniem gruntu, pielęgnacją oraz utrzymaniem gwarancyjnym.
Podane ilości (szt.) są ilościami orientacyjnymi, zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia bądź zmniejszenia podanych ilości, wg bieżących potrzeb, z zachowaniem warunku nie przekraczania wartości umowy. Jeśli danej pozycji nie było w ofercie będzie ona rozliczana wg średniej ceny rynkowej w regionie. Zamawiający deklaruje wykonanie min. 75 % deklarowanej ilości.

Szczegółowy zakres prac, objętych zamówieniem, określa SWZ oraz Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik C.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 65010,75 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) zagospodarowanie terenu zieleni w pasie drogi powiatowej ul. Broniewskiego w Pruszkowie:

a) klon polny (Acer campestre) – 3 szt.
b) grab pospolity ‘Fastigiata’ (Carpinus betulus ‘Fastigiata’) – 6 szt.
c) róża okrywowa ‘Maraton’ (Rosa ‘Marathon’) – 160 szt.
d) sesleria jesienna (Sesleria autumnalis) – 60 szt.
e) tawuła szara ‘Grefsheim’ (Spiraea cinera ‘Grefsheim’) – 18 szt.
f) irga błyszcząca (Cotoneaster lucidus) – 386 szt.

Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem materiału szkółkarskiego, posadzeniem, przygotowaniem gruntu, pielęgnacją oraz utrzymaniem gwarancyjnym.
Podane ilości (szt.) są ilościami orientacyjnymi, zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia bądź zmniejszenia podanych ilości, wg bieżących potrzeb, z zachowaniem warunku nie przekraczania wartości umowy. Jeśli danej pozycji nie było w ofercie będzie ona rozliczana wg średniej ceny rynkowej w regionie. Zamawiający deklaruje wykonanie min. 75 % deklarowanej ilości.

Szczegółowy zakres prac, objętych zamówieniem, określa SWZ oraz Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik C.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 53979,23 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) zagospodarowanie terenu zieleni w pasie drogi powiatowej ul. Warsztatowa ul. Długa w Pruszkowie:

a) berberys Thunberge’a ‘Green Carpet’ (Berberys thunbergii ‘Green Carpet’) – 56 szt.
b) sesleria jesienna (Sesleria autumnalis) – 163 szt.
c) szałwia omszona fioletowo – niebieska (Salvia nemorosa) – 163 szt.

Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem materiału szkółkarskiego, posadzeniem, przygotowaniem gruntu, pielęgnacją oraz utrzymaniem gwarancyjnym.
Podane ilości (szt.) są ilościami orientacyjnymi, zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia bądź zmniejszenia podanych ilości, wg bieżących potrzeb, z zachowaniem warunku nie przekraczania wartości umowy. Jeśli danej pozycji nie było w ofercie będzie ona rozliczana wg średniej ceny rynkowej w regionie. Zamawiający deklaruje wykonanie min. 75 % deklarowanej ilości.

Szczegółowy zakres prac, objętych zamówieniem, określa SWZ oraz Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik C.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 17404,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171396,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352529,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171396,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krystyna Makowiecka FLORMAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521 198 13 74

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171396,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krystyna Makowiecka FLORMAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521 198 13 74

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49329,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177950,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49329,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krystyna Makowiecka FLORMAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521 198 1374

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49329,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36547,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135022,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36547,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krystyna Makowiecka FLORMAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521 198 1374

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36547,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12590,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63910,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12590,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krystyna Makowiecka FLORMAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521 198 13 74

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12590,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.