eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małogoszcz"Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych w Kozłowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych w Kozłowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Oświaty w Małogoszczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366084370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaszowskiego 3a

1.5.2.) Miejscowość: Małogoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3855226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sco@malogoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


rachunkowo - księgowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych w Kozłowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9124f8f-290d-4315-8532-23d25ec6b6b9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035895/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych w Kozłowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SCO.2.26.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 304734,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Remont salki gimnastycznej wraz z zapleczem.
Remont salki gimnastycznej oraz zaplecza polegał będzie na wymianie stolarki okiennej
i drzwiowej, demontażu parkietu, krat okiennych, obudowy grzejników oraz drabinek ze ścian, demontażu instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji elektrycznej. Zostaną zamontowane rolety okienne zewnętrzne oraz parapety z siedziskami w salce gimnastycznej. W pomieszczeniach zostanie wykonana nowa podłoga wykończona tarkettem. Zostanie wykonana nowa instalacja centralnego ogrzewania oraz instalacja elektryczna z doprowadzeniem przewodów do rzutnika i do rolet oraz kabli do gniazd internetowych. Zostanie wymieniony osprzęt elektryczny oraz lampy. Wykonana zostanie wentylacja pomieszczeń. Ściany i sufit zostaną pomalowane farbą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 118274,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Remont łazienek.
Remont sanitariatów będzie polegał na rozbiórce ścianek działowych i wymurowaniu nowych
w innym miejscu, demontażu stolarki drzwiowej i okiennej, demontażu instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej, demontażu umywalek, misek WC, pisuarów wraz z armaturą i osprzętem. Po dokonaniu przeróbek w układzie ścianek działowych, zostaną zamontowane systemowe ścianki HPL, zostanie wmontowana nowa stolarka drzwiowa i okna, zostaną wykonane sufity podwieszane i obudowa instalacji sanitarnych. Na ścianach i posadzkach zostanie wykonana nowa okładzina z płytek ceramicznych, natomiast ściany nie obłożone płytkami oraz sufity zostaną pomalowane. Po wykonaniu nowych instalacji sanitarnych, zostaną zamontowane nowe miski WC, pisuary oraz umywalki w wykonanych wcześniej blatach. Zostanie zamontowana nowa armatura i osprzęt. Zostanie zamontowany nowy osprzęt elektryczny i lampy, do których zostanie doprowadzona nowa instalacja elektryczna. Wykonana zostanie nowa wentylacja.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają
a) opis techniczny prac remontowo - budowlanych,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
c) przedmiar robót,
stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

4.5.5.) Wartość części: 186460 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118274,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121129,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118274,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo budowlane Praktiw Paweł Ramiączek, Domki 3, 25-204 Kielce NIP: PL 6571763467

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6571763467

7.3.3) Ulica: Domki 3,

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-204

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145477,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186460 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203791,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186460 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JK-Bud Jarosław Kot,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6562241373

7.3.3) Ulica: ul. Batalionów Chłopskich 10,

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229345,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.