Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00430400/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych w Kozłowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Oświaty w Małogoszczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366084370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaszowskiego 3a
1.5.2.) Miejscowość: Małogoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3855226
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sco@malogoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rachunkowo - księgowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych w Kozłowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9124f8f-290d-4315-8532-23d25ec6b6b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035895/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych w Kozłowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SCO.2.26.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304734,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Remont salki gimnastycznej wraz z zapleczem.Remont salki gimnastycznej oraz zaplecza polegał będzie na wymianie stolarki okiennej
i drzwiowej, demontażu parkietu, krat okiennych, obudowy grzejników oraz drabinek ze ścian, demontażu instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji elektrycznej. Zostaną zamontowane rolety okienne zewnętrzne oraz parapety z siedziskami w salce gimnastycznej. W pomieszczeniach zostanie wykonana nowa podłoga wykończona tarkettem. Zostanie wykonana nowa instalacja centralnego ogrzewania oraz instalacja elektryczna z doprowadzeniem przewodów do rzutnika i do rolet oraz kabli do gniazd internetowych. Zostanie wymieniony osprzęt elektryczny oraz lampy. Wykonana zostanie wentylacja pomieszczeń. Ściany i sufit zostaną pomalowane farbą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 118274,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Remont łazienek.Remont sanitariatów będzie polegał na rozbiórce ścianek działowych i wymurowaniu nowych
w innym miejscu, demontażu stolarki drzwiowej i okiennej, demontażu instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej, demontażu umywalek, misek WC, pisuarów wraz z armaturą i osprzętem. Po dokonaniu przeróbek w układzie ścianek działowych, zostaną zamontowane systemowe ścianki HPL, zostanie wmontowana nowa stolarka drzwiowa i okna, zostaną wykonane sufity podwieszane i obudowa instalacji sanitarnych. Na ścianach i posadzkach zostanie wykonana nowa okładzina z płytek ceramicznych, natomiast ściany nie obłożone płytkami oraz sufity zostaną pomalowane. Po wykonaniu nowych instalacji sanitarnych, zostaną zamontowane nowe miski WC, pisuary oraz umywalki w wykonanych wcześniej blatach. Zostanie zamontowana nowa armatura i osprzęt. Zostanie zamontowany nowy osprzęt elektryczny i lampy, do których zostanie doprowadzona nowa instalacja elektryczna. Wykonana zostanie nowa wentylacja.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają
a) opis techniczny prac remontowo - budowlanych,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
c) przedmiar robót,
stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
4.5.5.) Wartość części: 186460 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118274,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121129,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118274,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo budowlane Praktiw Paweł Ramiączek, Domki 3, 25-204 Kielce NIP: PL 6571763467
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6571763467
7.3.3) Ulica: Domki 3,
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-204
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "PRAKTIW" PAWEŁ RAMIĄCZEK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "PRAKTIW" PAWEŁ RAMIĄCZEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145477,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186460 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203791,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186460 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JK-Bud Jarosław Kot,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6562241373
7.3.3) Ulica: ul. Batalionów Chłopskich 10,
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229345,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.