eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › "¦wiadczenie us³ugi w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych sta³ych oraz segregowanych"



Og³oszenie z dnia 2023-11-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ugi w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych sta³ych oraz segregowanych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300224440

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Poznañska 79

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://szpital.kalisz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ugi w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych sta³ych oraz segregowanych”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5250f2d8-8208-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00489708

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00043315/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.8 wywóz odpadów komunalnych sta³ych i makulatury

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5250f2d8-8208-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu https://ezamowienia.gov.pl/ i poczty elektronicznej adres e-mail: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl
2. Z³o¿enie oferty jest mo¿liwe wy³±cznie na Platformie e-zamowienia zgodnie z instrukcj± zamieszczon± na stronie https://ezamowienia.gov.pl/ Uwaga: Zamawiaj±cy nie korzysta z formularza ofertowego interaktywnego generowanego przez Platformê ezamówienia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ka¿dy wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.
2. Postêpowanie o udzielenie zamówienia, z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w ustawie, prowadzi siê pisemnie w jêzyku polskim.
3. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego, lub podpisu osobistego.
4. Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty przez Wykonawcê.
5. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca:
- przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format PDF,
- opatrzenie plików sk³adaj±cych siê na ofertê podpisem kwalifikowanym PAdES,
- w przypadku sk³adania dokumentów w formacie innym ni¿ PDF, pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ na Platformie e-zamowienia.
6. Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .pdf .rtf , xps, .odt, .txt, .xls, .xlsx, .zip, .rar. i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7 Sk³adaj±c ofertê zaleca siê zaplanowanie z³o¿enia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zd±¿yæ w terminie przewidzianym na jej z³o¿enie w przypadku si³y wy¿szej, jak np. awaria Paltformy
e-zamowienia, awaria Internetu, problemy techniczne zwi±zane z brakiem np. aktualnej przegl±darki, itp.
8 Zamawiaj±cy wymaga, by tajemnica przedsiêbiorstwa zosta³a za³±czona w formularzu elektronicznym na Platformie e-zamowienia w odrêbnym pliku opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
9 Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ: „Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
10 Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Za³±cznikiem nr 2 do „Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych” (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2247), zwanego dalej „Rozporz±dzeniem KRI”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 75/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„¦wiadczenie us³ugi w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych sta³ych oraz segregowanych” (makulatury, metalu, tworzyw sztucznych i szk³a )

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e minimalny poziom zamówienia wyniesie 80% warto¶ci zamówienia

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

3.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej –
a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest wpisany do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, prowadzonego przez wójta burmistrza lub prezydenta miasta w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce odbierania odpadów komunalnych – ustaw± z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz.U. 2023 poz. 1469 ze zm.),

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.2 na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych (dokumentów):
Za¶wiadczenie o wpisie do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci – wydane przez organ w³a¶ciwy ze wzglêdu na miejsce odbierania odpadów komunalnych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp oraz w nastêpuj±cych sytuacjach:
a. zmiany ilo¶ci i czêstotliwo¶ci odbioru odpadów w ramach maksymalnej warto¶ci brutto umowy – w tym celu Zamawiaj±cy sk³ada Wykonawcy pisemne o¶wiadczenie wskazuj±ce na pojemniki wy³±czane z odbioru b±d¼ na lokalizacjê nowych pojemników (na terenie swoich placówek), wymagaj±cych odbioru, wraz z odpowiednim dla nich harmonogramem odbioru.
b. zmiany w zakresie sposobu wykonania zamówienia lub modyfikacjê przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany zasad funkcjonowania Zamawiaj±cego powoduj±cych, i¿ wykonanie zamówienia lub jego czê¶ci staje siê bezprzedmiotowe ,
c. zmiany danych stron umowy danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy,
b. cena jednostkowa netto ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych ze wzglêdu na ustawow± zmianê stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie warto¶æ umowy brutto, a warto¶æ umowy netto pozostanie bez zmian. Powy¿sza zmiana nie wymaga sporz±dzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi niezw³ocznie zamawiaj±cego. Zmiana bêdzie obowi±zywaæ od dnia wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego stawkê podatku VAT.
c. w trakcie trwania umowy Wykonawca mo¿e zaoferowaæ Zamawiaj±cemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony. Powy¿sze nie jest zmian± umown± i nie wymaga od Stron konieczno¶ci sk³adania dodatkowych o¶wiadczeñ.
d. zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy okre¶lonego w § 7 ust.1 umowy w przypadku niewyczerpania kwoty okre¶lonej w § 3 ust. 1 umowy do czasu jej wykorzystania jednak nie d³u¿ej ni¿ o 2 miesi±ce. Przed³u¿enie okresu obowi±zywania umowy nast±pi w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony.
e. zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zast±pienia dotychczasowego Wykonawcy nowym Wykonawc± je¿eli w wyniku sukcesji, wstêpuje w prawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, i nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy - zmiana ta wymaga sporz±dzenia stosownego aneksu do umowy,

W zwi±zku z ograniczon± ilo¶ci± znaków szczegó³owy opis przewidywanych zmian znajduje siê
w projekcie umowy stanowi±cej za³±cznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia dot. niniejszego postêpowania

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-22 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem internetowym: https://ezamówienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-22 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-19

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.